Banner Alexandria

Un banner reprezintă pur şi simplu afişarea unui mesaj. În continuare puteţi găsi diferitele tipuri de banner-e, felul în care este creat fiecare banner şi folosit efectiv. Există câteva asemănări între banner-ele fizice şi banner-ele de pe internet, dar există şi câteva elemente importante care sunt complet diferite. Tipul de banner necesar depinde în mare măsură de nevoile consumatorului. Termenul „banner” are mai multe conotaţii şi înţelesuri în funcţie de contextul discuţiei. Banner-ele pot fi întâlnite la o adunare politică sau la un bâlci. Banner-ele sunt folosite la parade, nunţi şi aniversări. Banner-ele sunt folosite pe şantiere pentru a anunţa cine este constructorul şi care va fi scopul clădirii. Banner-ele sunt întâlnite adesea la tot tipul de evenimente sportive. Participanţii la marşurile de protest poartă întotdeauna banner-e care scandează motivul protestului. Banner-ele pot fi întâlnite la înmormântări, aceasta fiind o „întrebuinţare extremă” care nu ar fi prima la car

Robit Srl
(021) 125-3011
Str. Alexandru Ghica Bl: 704Fg Sc: G Et: 2 Ap: 11
Alexandria
 
Interdigital Srl
Str. Libertatii Nr: 202-204
Alexandria
 

Banner

Banner-e pictate

~Banner-e pictate^ Cele mai vechi versiuni de banner-e erau desenate sau pictate manual. Banner-ele erau create pe fâşii lungi de hârtie cartonată sau desenate direct pe vitrină. Banner-ele pe hârtie aveau o durată scurtă de viaţă şi de obicei erau recreate, după cum era necesar, de către un desenator profesional. În timpurile moderne aceste banner-e şi modalitatea de creare a acestora au devenit o artă pierdută. Un bun desenator de banner-e era un artist care se folosea de cuvinte şi imagini. Calculatoarele şi echipamentele care creează banner-e au înlocuit aceste metode de fabricare a banner-elor. Talentul desenatorului a fost înlocuit de calculator, pe care îl poate folosi aproape oricine. Este un substitut modern pentru o formă de artă veche şi frumoasă. ~Banner-e pe hârtie generate pe calculator^ Banner-ele pe hârtie generate pe calculator sunt similare banner-elor pictate. Diferenţa constă în faptul că aceste banner-e pot fi generate pe calculator şi printate la o imprimantă bună. Aceste banner-e pot avea orice lungime, dar nu pot fi foarte înalte, decât dacă cel care le creează dispune de o imprimantă specială. Pe banner pot fi incluse imagini şi texte. Dat fiind faptul că este vorba despre banner-e pe hârtie, durata de viaţă a acestor banner-e este destul de scurtă. De asemenea, aceste banner-e nu rezistă atunci când condiţiile meteorologice sunt nefavorabile. Avantajul constă în faptul că orice persoană care are ceva cunoştinţe de software poate crea un astfel de banner. Deţinătorii de afaceri au constatat că pot crea astfel de banner-e în propriul birou şi că nu trebuie să angajeze o persoană care să se ocupe în mod special de crearea banner-elor. În acest caz, profesionistul a fost înlocuit de calculator. Aceste banner-e pe hârtie sunt ideale pentru petrecerile desfăşurate acasă sau pentru reuniunile de familie. Banner-ul generat pe calculator este imprimat pe o coală de hârtie întreagă sau pe mai multe bucăţi lipite ulterior pentru a transmite un mesaj. Textul poate fi destul de mare, dat fiind că este imprimat în format peisaj (landscape). Dacă este tipărit la o imprimantă color, banner-ul poate avea text în mai multe culori. Poate de asemenea să conţină una sau mai multe imagini. Toate aceste opţiuni sunt disponibile celui care deţine un calculator, software-ul potrivit şi o imprimantă bună. ~Banner-e realizate cu un creator de banner-e^ Termenul de „creator de banner-e” poate fi folosit pentru companiile care se ocupă de crearea banner-elor sau pentru diferitele software-uri care sunt disponibile în prezent şi care ajută la crearea banner-elor pe calculator. Poate fi vorba despre imprimarea banner-elor sau despre arta creării banner-elor pentru website-uri. Termenul este folosit fie pentru a descrie un producător sau software-ul folosit de un producător de banner-e. Termenul de „creator de banner-e” poate fi folosit şi în legătură cu echipamentele utilizate pentru decuparea literelor sau siglelor din vinil. Aceste decupaje din vinil au o latură adezivă care apoi este aplicată pe banner-ul propriu-zis. Un creator de banner-e poate fi şi un echipament computerizat care imprimă un banner pe substraturi de vinil. Un creator de banner-e poate fi şi un loc în care pot fi găsite banner-e generice, de tipul „Marea deschidere” sau „Magazinul se închide Reduceri”. Aceste banner-e deja create pot fi închiriate sau achiziţionate. Astfel de banner-e scutesc timp şi bani, pentru că nu trebuie executate la comandă. Banner-ele generice, de tipul „De închiriat” sunt adesea afişate pe clădiri şi sunt fabricate din vinil durabil. Evident, există puţine spaţii în care un banner din vinil să nu poată veni în completarea mesajului care trebuie afişat în exterior. ~Banner-e orizontale şi verticale^ Banner-ele nu trebuie să fie întotdeauna orizontale. Există poziţii speciale care afişează banner-e de 1 metru pe 2 metri sau de 1,5 metri pe 3 metri în plan vertical. Aceste poziţii sunt foarte bune în cazul întâlnirilor sau pentru a atrage atenţia la o expoziţie. De regulă, companiile care se ocupă de crearea banner-elor dispun de echipamente speciale pentru crearea unor astfel de banner-e şi de obicei au un impact pozitiv asupra standurilor care le afişează. Nu sunteţi limitaţi doar la text, ci puteţi introduce imagini colorate sau design-uri speciale. Această modalitate diferită de a prezenta informaţiile atrage atenţia privitorului. Clientul se va concentra asupra aspectelor pe care vrea să le accentueze cel care face prezentarea. Acest tip de banner este un adevărat spectacol vizual. Gândiţi vertical. Un consumator concentrat este deschis către ceea ce se vinde. Textele şi imaginile afişate în acest mod accentuează aspectele importante pe care cel care face prezentarea doreşte ca privitorul să le reţină. Pentru a reuşi acest lucru, gândiţi vertical. ~Publicitate pe internet prin intermediul unui anunţ publicitar sub formă de banner^ Există multe modalităţi de promovare pe internet. Un website dedicat unei anumite companii este primul pas făcut de cele mai multe persoane care se ocupă de promovare. Problema nu este rezolvată doar prin deţinerea unui website. Website-ul este abordarea potrivită doar dacă acesta are trafic şi este vizualizat. Deţinătorii de website-uri depun eforturi considerabile pentru a atrage trafic spre website-ul lor. Aceştia fac tot posibilul să atragă trafic prin optimizarea vizibilităţii în motoarele de căutare. Aceştia angajează persoane specializate care să compună textul de pe site. Un website care are un conţinut serios, bine scris are o şansă; este esenţial să corespundă cuvintelor cheie tastate de persoana care caută informaţii. Cei care se ocupă de promovare pe internet pot achiziţiona link-uri către website-ul propriu pe site-urile oraşelor, pe site-urile posturilor de radio, de televiziune şi pe site-urile specializate. În domeniul turismului există site-uri cu destinaţii pe care cei care activează în domeniu îşi pot face promovare prin intermediul link-urilor, al anunţurilor publicitare şi al banner-elor. Această secţiune a promovării pe internet este cea care necesită explicaţii suplimentare. Pentru persoana care se ocupă de promovare şi care încearcă să atragă trafic prin intermediul unui alt website există foarte multe variabile care trebuie luate în considerare. Cumpărătorul poate achiziţiona link-uri către website-ul său în anumite secţiuni ale unui website de marketing. Acesta poate achiziţiona spaţiu pentru ceea se numeşte casetă banner. Casetele banner sunt banner-e mici care de obicei se află în secţiunile secundare ale website-ului de marketing. De obicei sunt plasate în partea dreaptă a paginii web. Cumpărătorul poate achiziţiona spaţiu pentru banner. De obicei acest spaţiu se află în partea de sus a paginii web şi poate fi găsit pe pagina principală sau în paginile secundare. Pagina pe care apare anunţul determina costul promovării. Pagina principală a oricărui website are cel mai mare trafic, prin urmare mai mulţi vizitatori vor vedea banner-ul plasat în partea de sus a acestei pagini. Din acest motiv un banner plasat pe pagina principală a unui website cu trafic mare va fi probabil cel mai scump. ~Folosirea banner-elor pe website-uri^ Un banner plasat pe un website este un anunţ publicitar static sau activ (imagini/text care se schimbă) care oferă informaţii care trezesc interesul. Scopul este ca aceste informaţii să îl determine pe privitor să dea click pe anunţ şi să fie purtat către website-ul celui care îşi face promovare. Poziţia banner-ului poate schimba în mod substanţial preţul anunţului publicitar. Poate fi plasat şi pe website-ul propriu al celui care îşi face promovare, dar impactul va fi limitat la traficul deja înregistrat de website. Un banner poate fi plasat oriunde pe website. Zonele secundare nu sunt vizitate la fel de des ca şi pagina principală. Acesta este motivul diferenţei de preţ dintre anunţurile publicitare de pe pagina principală şi cele de pe paginile secundare. Singurul motiv care stă la baza achiziţionării unui banner pe un alt website este atragerea de trafic spre website-ul cumpărătorului. Banner-ele de pe pagina principală sunt cele mai importante şi cele mai scumpe. Criteriul principal care stă la baza unei astfel de achiziţii este faptul că site-ul pe care este plasat banner-ul atrage mult trafic. Acest trafic îi va determina pe vizitatori să dea click pe banner şi să meargă spre site-ul cumpărătorului. Mesajele care se schimbă pe banner sunt folositoare în atragerea traficului dinspre website-ul pe care este plasat banner-ul. La intervale de timp rezonabile se recomandă înnoirea textelor sau a imaginilor. ~Rezumat^ Există mai multe modalităţi prin care informaţiile pot fi prezentate prin intermediul unui banner. Pot fi folosite atât banner-ele fizice, cât şi cele postate pe website-uri. Singura situaţie în care unele sunt mai bune decât celelalte este atunci când cel care îşi face promovare încearcă să profite pentru a câştiga clienţi. Ambele tipuri de banner-e conţin informaţii similare, dar ar trebui create pentru fiecare situaţie în parte. Banner-ele plasate pe autobuze trebuie să aibă litere de dimensiuni mari pentru a fi citit cu uşurinţă. Un banner postat pe website poate avea text scris cu litere mai mici. În cazul unui banner plasat în spaţiu deschis se recomandă un fundal colorat. Un banner postat pe website nu trebuie să fie prea ţipător pentru a fi eficient. Un banner postat pe website poate afişa imagini foarte frumoase create pe calculator. Un creator de banner-e poate folosi aceleaşi imagini, la o scară mai mare, pe banner-ele fizice, pentru a îmbunătăţi mesajul. În principiu, banner-ul, indiferent de ce tip este, poate fi construit folosind texte şi imagini similare. Diferenţa constă în scara şi dimensiunea la care banner-ul trebuie salvat pe calculator.

Banner-e pe hârtie generate pe calculator

~Banner-e pictate^ Cele mai vechi versiuni de banner-e erau desenate sau pictate manual. Banner-ele erau create pe fâşii lungi de hârtie cartonată sau desenate direct pe vitrină. Banner-ele pe hârtie aveau o durată scurtă de viaţă şi de obicei erau recreate, după cum era necesar, de către un desenator profesional. În timpurile moderne aceste banner-e şi modalitatea de creare a acestora au devenit o artă pierdută. Un bun desenator de banner-e era un artist care se folosea de cuvinte şi imagini. Calculatoarele şi echipamentele care creează banner-e au înlocuit aceste metode de fabricare a banner-elor. Talentul desenatorului a fost înlocuit de calculator, pe care îl poate folosi aproape oricine. Este un substitut modern pentru o formă de artă veche şi frumoasă. ~Banner-e pe hârtie generate pe calculator^ Banner-ele pe hârtie generate pe calculator sunt similare banner-elor pictate. Diferenţa constă în faptul că aceste banner-e pot fi generate pe calculator şi printate la o imprimantă bună. Aceste banner-e pot avea orice lungime, dar nu pot fi foarte înalte, decât dacă cel care le creează dispune de o imprimantă specială. Pe banner pot fi incluse imagini şi texte. Dat fiind faptul că este vorba despre banner-e pe hârtie, durata de viaţă a acestor banner-e este destul de scurtă. De asemenea, aceste banner-e nu rezistă atunci când condiţiile meteorologice sunt nefavorabile. Avantajul constă în faptul că orice persoană care are ceva cunoştinţe de software poate crea un astfel de banner. Deţinătorii de afaceri au constatat că pot crea astfel de banner-e în propriul birou şi că nu trebuie să angajeze o persoană care să se ocupe în mod special de crearea banner-elor. În acest caz, profesionistul a fost înlocuit de calculator. Aceste banner-e pe hârtie sunt ideale pentru petrecerile desfăşurate acasă sau pentru reuniunile de familie. Banner-ul generat pe calculator este imprimat pe o coală de hârtie întreagă sau pe mai multe bucăţi lipite ulterior pentru a transmite un mesaj. Textul poate fi destul de mare, dat fiind că este imprimat în format peisaj (landscape). Dacă este tipărit la o imprimantă color, banner-ul poate avea text în mai multe culori. Poate de asemenea să conţină una sau mai multe imagini. Toate aceste opţiuni sunt disponibile celui care deţine un calculator, software-ul potrivit şi o imprimantă bună. ~Banner-e realizate cu un creator de banner-e^ Termenul de „creator de banner-e” poate fi folosit pentru companiile care se ocupă de crearea banner-elor sau pentru diferitele software-uri care sunt disponibile în prezent şi care ajută la crearea banner-elor pe calculator. Poate fi vorba despre imprimarea banner-elor sau despre arta creării banner-elor pentru website-uri. Termenul este folosit fie pentru a descrie un producător sau software-ul folosit de un producător de banner-e. Termenul de „creator de banner-e” poate fi folosit şi în legătură cu echipamentele utilizate pentru decuparea literelor sau siglelor din vinil. Aceste decupaje din vinil au o latură adezivă care apoi este aplicată pe banner-ul propriu-zis. Un creator de banner-e poate fi şi un echipament computerizat care imprimă un banner pe substraturi de vinil. Un creator de banner-e poate fi şi un loc în care pot fi găsite banner-e generice, de tipul „Marea deschidere” sau „Magazinul se închide Reduceri”. Aceste banner-e deja create pot fi închiriate sau achiziţionate. Astfel de banner-e scutesc timp şi bani, pentru că nu trebuie executate la comandă. Banner-ele generice, de tipul „De închiriat” sunt adesea afişate pe clădiri şi sunt fabricate din vinil durabil. Evident, există puţine spaţii în care un banner din vinil să nu poată veni în completarea mesajului care trebuie afişat în exterior. ~Banner-e orizontale şi verticale^ Banner-ele nu trebuie să fie întotdeauna orizontale. Există poziţii speciale care afişează banner-e de 1 metru pe 2 metri sau de 1,5 metri pe 3 metri în plan vertical. Aceste poziţii sunt foarte bune în cazul întâlnirilor sau pentru a atrage atenţia la o expoziţie. De regulă, companiile care se ocupă de crearea banner-elor dispun de echipamente speciale pentru crearea unor astfel de banner-e şi de obicei au un impact pozitiv asupra standurilor care le afişează. Nu sunteţi limitaţi doar la text, ci puteţi introduce imagini colorate sau design-uri speciale. Această modalitate diferită de a prezenta informaţiile atrage atenţia privitorului. Clientul se va concentra asupra aspectelor pe care vrea să le accentueze cel care face prezentarea. Acest tip de banner este un adevărat spectacol vizual. Gândiţi vertical. Un consumator concentrat este deschis către ceea ce se vinde. Textele şi imaginile afişate în acest mod accentuează aspectele importante pe care cel care face prezentarea doreşte ca privitorul să le reţină. Pentru a reuşi acest lucru, gândiţi vertical. ~Publicitate pe internet prin intermediul unui anunţ publicitar sub formă de banner^ Există multe modalităţi de promovare pe internet. Un website dedicat unei anumite companii este primul pas făcut de cele mai multe persoane care se ocupă de promovare. Problema nu este rezolvată doar prin deţinerea unui website. Website-ul este abordarea potrivită doar dacă acesta are trafic şi este vizualizat. Deţinătorii de website-uri depun eforturi considerabile pentru a atrage trafic spre website-ul lor. Aceştia fac tot posibilul să atragă trafic prin optimizarea vizibilităţii în motoarele de căutare. Aceştia angajează persoane specializate care să compună textul de pe site. Un website care are un conţinut serios, bine scris are o şansă; este esenţial să corespundă cuvintelor cheie tastate de persoana care caută informaţii. Cei care se ocupă de promovare pe internet pot achiziţiona link-uri către website-ul propriu pe site-urile oraşelor, pe site-urile posturilor de radio, de televiziune şi pe site-urile specializate. În domeniul turismului există site-uri cu destinaţii pe care cei care activează în domeniu îşi pot face promovare prin intermediul link-urilor, al anunţurilor publicitare şi al banner-elor. Această secţiune a promovării pe internet este cea care necesită explicaţii suplimentare. Pentru persoana care se ocupă de promovare şi care încearcă să atragă trafic prin intermediul unui alt website există foarte multe variabile care trebuie luate în considerare. Cumpărătorul poate achiziţiona link-uri către website-ul său în anumite secţiuni ale unui website de marketing. Acesta poate achiziţiona spaţiu pentru ceea se numeşte casetă banner. Casetele banner sunt banner-e mici care de obicei se află în secţiunile secundare ale website-ului de marketing. De obicei sunt plasate în partea dreaptă a paginii web. Cumpărătorul poate achiziţiona spaţiu pentru banner. De obicei acest spaţiu se află în partea de sus a paginii web şi poate fi găsit pe pagina principală sau în paginile secundare. Pagina pe care apare anunţul determina costul promovării. Pagina principală a oricărui website are cel mai mare trafic, prin urmare mai mulţi vizitatori vor vedea banner-ul plasat în partea de sus a acestei pagini. Din acest motiv un banner plasat pe pagina principală a unui website cu trafic mare va fi probabil cel mai scump. ~Folosirea banner-elor pe website-uri^ Un banner plasat pe un website este un anunţ publicitar static sau activ (imagini/text care se schimbă) care oferă informaţii care trezesc interesul. Scopul este ca aceste informaţii să îl determine pe privitor să dea click pe anunţ şi să fie purtat către website-ul celui care îşi face promovare. Poziţia banner-ului poate schimba în mod substanţial preţul anunţului publicitar. Poate fi plasat şi pe website-ul propriu al celui care îşi face promovare, dar impactul va fi limitat la traficul deja înregistrat de website. Un banner poate fi plasat oriunde pe website. Zonele secundare nu sunt vizitate la fel de des ca şi pagina principală. Acesta este motivul diferenţei de preţ dintre anunţurile publicitare de pe pagina principală şi cele de pe paginile secundare. Singurul motiv care stă la baza achiziţionării unui banner pe un alt website este atragerea de trafic spre website-ul cumpărătorului. Banner-ele de pe pagina principală sunt cele mai importante şi cele mai scumpe. Criteriul principal care stă la baza unei astfel de achiziţii este faptul că site-ul pe care este plasat banner-ul atrage mult trafic. Acest trafic îi va determina pe vizitatori să dea click pe banner şi să meargă spre site-ul cumpărătorului. Mesajele care se schimbă pe banner sunt folositoare în atragerea traficului dinspre website-ul pe care este plasat banner-ul. La intervale de timp rezonabile se recomandă înnoirea textelor sau a imaginilor. ~Rezumat^ Există mai multe modalităţi prin care informaţiile pot fi prezentate prin intermediul unui banner. Pot fi folosite atât banner-ele fizice, cât şi cele postate pe website-uri. Singura situaţie în care unele sunt mai bune decât celelalte este atunci când cel care îşi face promovare încearcă să profite pentru a câştiga clienţi. Ambele tipuri de banner-e conţin informaţii similare, dar ar trebui create pentru fiecare situaţie în parte. Banner-ele plasate pe autobuze trebuie să aibă litere de dimensiuni mari pentru a fi citit cu uşurinţă. Un banner postat pe website poate avea text scris cu litere mai mici. În cazul unui banner plasat în spaţiu deschis se recomandă un fundal colorat. Un banner postat pe website nu trebuie să fie prea ţipător pentru a fi eficient. Un banner postat pe website poate afişa imagini foarte frumoase create pe calculator. Un creator de banner-e poate folosi aceleaşi imagini, la o scară mai mare, pe banner-ele fizice, pentru a îmbunătăţi mesajul. În principiu, banner-ul, indiferent de ce tip este, poate fi construit folosind texte şi imagini similare. Diferenţa constă în scara şi dimensiunea la care banner-ul trebuie salvat pe calculator.

Banner-e realizate cu un creator de banner-e

~Banner-e pictate^ Cele mai vechi versiuni de banner-e erau desenate sau pictate manual. Banner-ele erau create pe fâşii lungi de hârtie cartonată sau desenate direct pe vitrină. Banner-ele pe hârtie aveau o durată scurtă de viaţă şi de obicei erau recreate, după cum era necesar, de către un desenator profesional. În timpurile moderne aceste banner-e şi modalitatea de creare a acestora au devenit o artă pierdută. Un bun desenator de banner-e era un artist care se folosea de cuvinte şi imagini. Calculatoarele şi echipamentele care creează banner-e au înlocuit aceste metode de fabricare a banner-elor. Talentul desenatorului a fost înlocuit de calculator, pe care îl poate folosi aproape oricine. Este un substitut modern pentru o formă de artă veche şi frumoasă. ~Banner-e pe hârtie generate pe calculator^ Banner-ele pe hârtie generate pe calculator sunt similare banner-elor pictate. Diferenţa constă în faptul că aceste banner-e pot fi generate pe calculator şi printate la o imprimantă bună. Aceste banner-e pot avea orice lungime, dar nu pot fi foarte înalte, decât dacă cel care le creează dispune de o imprimantă specială. Pe banner pot fi incluse imagini şi texte. Dat fiind faptul că este vorba despre banner-e pe hârtie, durata de viaţă a acestor banner-e este destul de scurtă. De asemenea, aceste banner-e nu rezistă atunci când condiţiile meteorologice sunt nefavorabile. Avantajul constă în faptul că orice persoană care are ceva cunoştinţe de software poate crea un astfel de banner. Deţinătorii de afaceri au constatat că pot crea astfel de banner-e în propriul birou şi că nu trebuie să angajeze o persoană care să se ocupe în mod special de crearea banner-elor. În acest caz, profesionistul a fost înlocuit de calculator. Aceste banner-e pe hârtie sunt ideale pentru petrecerile desfăşurate acasă sau pentru reuniunile de familie. Banner-ul generat pe calculator este imprimat pe o coală de hârtie întreagă sau pe mai multe bucăţi lipite ulterior pentru a transmite un mesaj. Textul poate fi destul de mare, dat fiind că este imprimat în format peisaj (landscape). Dacă este tipărit la o imprimantă color, banner-ul poate avea text în mai multe culori. Poate de asemenea să conţină una sau mai multe imagini. Toate aceste opţiuni sunt disponibile celui care deţine un calculator, software-ul potrivit şi o imprimantă bună. ~Banner-e realizate cu un creator de banner-e^ Termenul de „creator de banner-e” poate fi folosit pentru companiile care se ocupă de crearea banner-elor sau pentru diferitele software-uri care sunt disponibile în prezent şi care ajută la crearea banner-elor pe calculator. Poate fi vorba despre imprimarea banner-elor sau despre arta creării banner-elor pentru website-uri. Termenul este folosit fie pentru a descrie un producător sau software-ul folosit de un producător de banner-e. Termenul de „creator de banner-e” poate fi folosit şi în legătură cu echipamentele utilizate pentru decuparea literelor sau siglelor din vinil. Aceste decupaje din vinil au o latură adezivă care apoi este aplicată pe banner-ul propriu-zis. Un creator de banner-e poate fi şi un echipament computerizat care imprimă un banner pe substraturi de vinil. Un creator de banner-e poate fi şi un loc în care pot fi găsite banner-e generice, de tipul „Marea deschidere” sau „Magazinul se închide Reduceri”. Aceste banner-e deja create pot fi închiriate sau achiziţionate. Astfel de banner-e scutesc timp şi bani, pentru că nu trebuie executate la comandă. Banner-ele generice, de tipul „De închiriat” sunt adesea afişate pe clădiri şi sunt fabricate din vinil durabil. Evident, există puţine spaţii în care un banner din vinil să nu poată veni în completarea mesajului care trebuie afişat în exterior. ~Banner-e orizontale şi verticale^ Banner-ele nu trebuie să fie întotdeauna orizontale. Există poziţii speciale care afişează banner-e de 1 metru pe 2 metri sau de 1,5 metri pe 3 metri în plan vertical. Aceste poziţii sunt foarte bune în cazul întâlnirilor sau pentru a atrage atenţia la o expoziţie. De regulă, companiile care se ocupă de crearea banner-elor dispun de echipamente speciale pentru crearea unor astfel de banner-e şi de obicei au un impact pozitiv asupra standurilor care le afişează. Nu sunteţi limitaţi doar la text, ci puteţi introduce imagini colorate sau design-uri speciale. Această modalitate diferită de a prezenta informaţiile atrage atenţia privitorului. Clientul se va concentra asupra aspectelor pe care vrea să le accentueze cel care face prezentarea. Acest tip de banner este un adevărat spectacol vizual. Gândiţi vertical. Un consumator concentrat este deschis către ceea ce se vinde. Textele şi imaginile afişate în acest mod accentuează aspectele importante pe care cel care face prezentarea doreşte ca privitorul să le reţină. Pentru a reuşi acest lucru, gândiţi vertical. ~Publicitate pe internet prin intermediul unui anunţ publicitar sub formă de banner^ Există multe modalităţi de promovare pe internet. Un website dedicat unei anumite companii este primul pas făcut de cele mai multe persoane care se ocupă de promovare. Problema nu este rezolvată doar prin deţinerea unui website. Website-ul este abordarea potrivită doar dacă acesta are trafic şi este vizualizat. Deţinătorii de website-uri depun eforturi considerabile pentru a atrage trafic spre website-ul lor. Aceştia fac tot posibilul să atragă trafic prin optimizarea vizibilităţii în motoarele de căutare. Aceştia angajează persoane specializate care să compună textul de pe site. Un website care are un conţinut serios, bine scris are o şansă; este esenţial să corespundă cuvintelor cheie tastate de persoana care caută informaţii. Cei care se ocupă de promovare pe internet pot achiziţiona link-uri către website-ul propriu pe site-urile oraşelor, pe site-urile posturilor de radio, de televiziune şi pe site-urile specializate. În domeniul turismului există site-uri cu destinaţii pe care cei care activează în domeniu îşi pot face promovare prin intermediul link-urilor, al anunţurilor publicitare şi al banner-elor. Această secţiune a promovării pe internet este cea care necesită explicaţii suplimentare. Pentru persoana care se ocupă de promovare şi care încearcă să atragă trafic prin intermediul unui alt website există foarte multe variabile care trebuie luate în considerare. Cumpărătorul poate achiziţiona link-uri către website-ul său în anumite secţiuni ale unui website de marketing. Acesta poate achiziţiona spaţiu pentru ceea se numeşte casetă banner. Casetele banner sunt banner-e mici care de obicei se află în secţiunile secundare ale website-ului de marketing. De obicei sunt plasate în partea dreaptă a paginii web. Cumpărătorul poate achiziţiona spaţiu pentru banner. De obicei acest spaţiu se află în partea de sus a paginii web şi poate fi găsit pe pagina principală sau în paginile secundare. Pagina pe care apare anunţul determina costul promovării. Pagina principală a oricărui website are cel mai mare trafic, prin urmare mai mulţi vizitatori vor vedea banner-ul plasat în partea de sus a acestei pagini. Din acest motiv un banner plasat pe pagina principală a unui website cu trafic mare va fi probabil cel mai scump. ~Folosirea banner-elor pe website-uri^ Un banner plasat pe un website este un anunţ publicitar static sau activ (imagini/text care se schimbă) care oferă informaţii care trezesc interesul. Scopul este ca aceste informaţii să îl determine pe privitor să dea click pe anunţ şi să fie purtat către website-ul celui care îşi face promovare. Poziţia banner-ului poate schimba în mod substanţial preţul anunţului publicitar. Poate fi plasat şi pe website-ul propriu al celui care îşi face promovare, dar impactul va fi limitat la traficul deja înregistrat de website. Un banner poate fi plasat oriunde pe website. Zonele secundare nu sunt vizitate la fel de des ca şi pagina principală. Acesta este motivul diferenţei de preţ dintre anunţurile publicitare de pe pagina principală şi cele de pe paginile secundare. Singurul motiv care stă la baza achiziţionării unui banner pe un alt website este atragerea de trafic spre website-ul cumpărătorului. Banner-ele de pe pagina principală sunt cele mai importante şi cele mai scumpe. Criteriul principal care stă la baza unei astfel de achiziţii este faptul că site-ul pe care este plasat banner-ul atrage mult trafic. Acest trafic îi va determina pe vizitatori să dea click pe banner şi să meargă spre site-ul cumpărătorului. Mesajele care se schimbă pe banner sunt folositoare în atragerea traficului dinspre website-ul pe care este plasat banner-ul. La intervale de timp rezonabile se recomandă înnoirea textelor sau a imaginilor. ~Rezumat^ Există mai multe modalităţi prin care informaţiile pot fi prezentate prin intermediul unui banner. Pot fi folosite atât banner-ele fizice, cât şi cele postate pe website-uri. Singura situaţie în care unele sunt mai bune decât celelalte este atunci când cel care îşi face promovare încearcă să profite pentru a câştiga clienţi. Ambele tipuri de banner-e conţin informaţii similare, dar ar trebui create pentru fiecare situaţie în parte. Banner-ele plasate pe autobuze trebuie să aibă litere de dimensiuni mari pentru a fi citit cu uşurinţă. Un banner postat pe website poate avea text scris cu litere mai mici. În cazul unui banner plasat în spaţiu deschis se recomandă un fundal colorat. Un banner postat pe website nu trebuie să fie prea ţipător pentru a fi eficient. Un banner postat pe website poate afişa imagini foarte frumoase create pe calculator. Un creator de banner-e poate folosi aceleaşi imagini, la o scară mai mare, pe banner-ele fizice, pentru a îmbunătăţi mesajul. În principiu, banner-ul, indiferent de ce tip este, poate fi construit folosind texte şi imagini similare. Diferenţa constă în scara şi dimensiunea la care banner-ul trebuie salvat pe calculator.