Birouri de şantier Râmnicu Vâlcea

Fiecare şef de şantier cunoaşte importanţa existenţei birouri de şantier pentru coordonarea activităţilor zilnice de pe şantier. Societăţile de construcţii trebuie să aibă în vedere mai mulţi factori atunci când intenţionează să achiziţioneze sau să închirieze birouri mobile în vederea unor proiecte viitoare.

Teprom Imobil Srl
Str. Nicolae Balcescu Nr: 10
Râmnicu Vâlcea
 
Cozimar Srl
(072) 401-0189
Str. Mihai Viteazu Nr: 14
Călimăneşti
 
Central Invest Srl
(074) 463-0448
Str. Dacia Nr: 14 Et: 1
Râmnicu Vâlcea
 

Birouri de şantier

Alegerea unui furnizor bun de birouri de şantier

~Alegerea unui furnizor bun de birouri de şantier^ Primul pas spre alegerea unor rulote şi birouri de şantier este identificarea unui furnizor de încredere. Nevoia permanentă de construcţii rezidenţiale şi comerciale în întreaga lume, face ca industria birourilor mobile să fie destul de competitivă. Societăţile de construcţii pot beneficia de această competiţie strânsă prin achiziţionarea de diverse produse din locuri diferite şi prin încercarea de a afla informaţii despre fiecare furnizor în parte. Caracteristica de bază a unei rulote de şantier este flexibilitatea. Proprietarii de societăţi implicaţi în proiecte mari de construcţii au nevoie de flexibilitate financiară pentru a păstra capitalul în acelaşi loc. Cei mai buni furnizori oferă contracte de leasing, contracte de închiriere pe termen scurt şi programe de închiriere cu posibilitatea achiziţionării ulterioare, care reflectă diversele necesităţi ale dezvoltatorilor ocupaţi. Fiecare furnizor de rulote şi birouri de şantier trebuie să asigure o livrare imediată a produselor pe şantierul clientului. Şefii de şantier trebuie să ofere instrucţiuni, să coordoneze operatorii de utilaje şi să menţină legătura cu sediul principal din confortul unui birou de şantier. Furnizorul ideal va livra şi va ridica rulote de pe şantiere pentru a da dovadă de loialitate clienţilor. Ultima caracteristică pe care un bun furnizor ar trebui să o aibă este atestarea calităţii produselor. Unele societăţi închiriază birouri mobile încercând să reducă costurile fixe prin acordarea unor servicii minime de întreţinere. Clienţii din domeniul construcţiilor ar trebui să aibă acces la fişele de întreţinere care atestă că birourile au fost întreţinute în mod corespunzător înainte de a fi livrate. ~Mobilarea birourilor de şantier pe termen lung^ Există două curente de gândire în ceea ce priveşte mobilarea şi furnizarea birourilor de şantier. Prima caracteristică ce trebuie luată în considerare de către fiecare dezvoltator atunci când caută birouri, corpuri de iluminat şi accesorii de birou, trebuie să fie estimarea generală a bugetului. Anumite firme de construcţii reduc costurile prin închirierea de corpuri de iluminat, mobilă şi alte accesorii de la furnizori de birouri mobile. Alte firme preferă să-şi achiziţioneze propriile accesorii şi să instaleze mobila înainte de fiecare proiect. Mulţi furnizori oferă rulote de şantier care au propriile birouri, rafturi şi mese. Avantajele şi costurile acestor obiecte de mobilier au făcut ca această metodă să fie foarte populară în rândul companiilor mai mici care au nevoi relativ simple de cazare. Problema principală legată de refolosirea rafturilor şi meselor este calitatea îndoielnică a acestor produse. Şefii de şantier au nevoie de spaţii mari de depozitare, precum şi de echipament specializat care nu sunt oferite de furnizorii de birouri mobile. Anumite firme de construcţii stabilesc standarde înalte pentru echipamentul folosit pe şantier. Aceste standarde se aplică atât pentru utilajele folosite, personalul care execută latura fizică a procesului de construcţie, cât şi pentru elementele care ţin de confortul oferit pe şantier. Această abordare este folosită adesea de către firmele de construcţii care dispun de resursele necesare pentru achiziţionarea, depozitarea şi instalarea propriilor produse pe şantier. Firmele de construcţii trebuie să ia toate măsurile necesare pentru a pune la punct metode rapide de instalare, pentru ca birourile mobile să se ridice la nivelul aşteptărilor. ~Menţinerea confortului în birourile de pe şantiere^ Rulota de şantier este un spaţiu prietenos şi simplu, lipsit de confortul unui birou obişnuit. Progresele înregistrate în tehnologia birourilor mobile au introdus instrumente pentru controlul climei şi confortul personal pe şantier. Administratorii trebuie să ia în considerare eficienţa la locul de muncă în momentul în care pun în balanţă costurile unei rulote de şantier şi disconfortul creat într-un birou mobil obişnuit. Muncitorii din domeniul construcţiilor înţeleg că există condiţii de temperatură dificile de-a lungul celor patru anotimpuri. Construcţiile avansează fără a lua în considerare ploaia, zăpada, căldura excesivă şi frigul năprasnic. Administratorii, şefii de şantier şi arhitecţii, care lucrează în birourile mobile, pot evita aceste probleme climaterice cu ajutorul sistemelor de încălzire şi de aer condiţionat. Rulotele şi birourile de şantier, care prezintă dotări de ultimă generaţie, au instalate sisteme de ventilaţie, încălzire şi de aer condiţionat (HVAC), fiind astfel comparabile cu birourile permanente. Dirigintele de şantier poate discuta cu muncitorii şi poate oferi echipei sale o pauză în confortul unui birou cu temperatură optimă. Includerea unei toalete în dotările unui birou mobil obişnuit, reprezintă un progres în comparaţie cu fosta generaţie de birouri mobile cu toalete portabile. Există o varietate de toalete, de la modele cu chiuvetă şi toaletă până la modele ce prevăd băi cu duşuri pentru proiectele care au program de lucru non-stop. Este important ca firmele de construcţii să se asigure că standardele sanitare şi cele referitoare la aprovizionarea cu apă sunt îndeplinite atunci când folosesc aceste dotări. ~Identificarea unor birouri de şantier care corespund nevoilor muncitorilor^ Majoritatea firmelor de construcţii achiziţionează rulote şi birouri proiectate pentru un număr mic de persoane. Multe sarcini presupun prezenţa unui singur şef de şantier pentru supravegherea operaţiunilor zilnice, care face ca preţul unei rulote fără compartimente să fie acceptabil. Firmele de construcţii mai mari, care trebuie să organizeze întâlniri şi să revizuiască planurile de construcţie, ar trebui să aibă în vedere rulotele de lux prevăzute cu încăperi pentru mai mulţi muncitori. Compartimentarea principală a spaţiilor de birouri şi depozitare este facilitată de paravanele temporare. Aceste paravane pot fi construite din lemn uşor şi metal pentru a rezista unor greutăţi mici. Unele rulote folosesc separeuri drept birouri pentru a elimina neplăcerile provocate de racordarea de energie electrică şi instalarea accesoriilor în pereţi, din tavan până în podea. Firmele de construcţii care doresc să investească în birouri şi rulote ar trebui să ia în considerare compartimentările permanente, în cazul proiectelor pe termen lung. Constructorii de module şi alţi vânzători construiesc aceste birouri asemenea caselor mobile, având pereţii încastraţi în atât în podea, cât şi în plafon, pentru mai mult suport. Aceste birouri sunt prevăzute cu racorduri la reţeaua electrică, de canalizare şi la elementele HVAC care nu sunt mutate în momentul deplasării de pe un şantier pe altul. Produsul finit, rezultat în urma compartimentării permanente a birourilor de şantier, seamănă cu un birou comercial prevăzut cu holuri, birouri individuale şi săli de întâlniri. ~Utilizarea rulotelor de şantier ca şi birouri de şantier^ Există anumite diferenţe între rulotele de şantier şi birourile mobile care arată diferitele nevoi ale firmelor de construcţii. Unul dintre aspectele luate în considerare de firmele de construcţii atunci când optează pentru o rulotă de şantier în locul unui birou mobil, este spaţiul de lucru necesar fiecărei sarcini. Anumite firme de construcţii utilizează mai multe rulote pe şantierele de mari dimensiuni pentru a supraveghea desfăşurarea proiectului. Interiorul unei rulote de şantier trebuie să cuprindă birouri, mese şi camere pentru întâlniri, în cazul unor şedinţe neplanificate. Există rulote de şantier care pot fi achiziţionate şi închiriate, care reflectă diferitele moduri în care pot fi utilizate rulotele de şantier. Este posibil ca rulotele proiectate pentru a fi folosite de un număr mai mare de şefi de şantier şi administratori să nu corespundă nevoilor firmelor de construcţii care au nevoie de spaţii de depozitare pentru planuri de construcţii şi materiale. Este indicat ca firmele de construcţii să aleagă de la furnizorii locali rulotele de şantier care prezintă o amplasare adecvată scopului principal al acestora. Durabilitatea unei rulote de şantier depinde de materialele folosite de furnizori. Cel mai întâlnit material în construirea rulotelor este aluminiul, urmat de oţel şi alte metale durabile. Aceste materiale sunt ideale pentru rulotele care se atașează utilajelor, camioanelor şi echipamentelor care antrenează praful şi noroiul în fiecare zi. Anumite firme de construcţii preferă lemnul pentru executarea exterioarelor şi structurii, datorită greutăţii reduse a rulotelor din lemn. Firmele de construcţii trebuie să ia în considerare cele mai grele condiţii de temperatură, atunci când analizează durabilitatea generală a rulotelor. Ultimul aspect pe care firmele de construcţii trebuie să-l ia în considerare, în momentul în care închiriază rulote de şantier este curăţenia spaţiului de lucru. Muncitorii din domeniul construcţiilor şi şefii de şantier care folosesc rulote închiriate pe o perioadă de câteva săptămâni sau luni, lasă în urmă multă mizerie. Responsabilitatea curăţării rulotelor revine furnizorilor de rulote, nu chiriaşilor următori. De aceea, firmele de construcţii ar trebui să analizeze rulota oferită spre închiriere înainte de a încheia contractul de închiriere. ~Selectarea amplasării birourilor mobile pe şantier^ Amplasarea birourilor mobile şi a rulotelor pe şantier trebuie stabilită pe durata procesului iniţial de programare. Firmele care oferă servicii de relocare şi firmele care închiriază rulote trebuie să ştie unde să livreze rulotele de şantier înainte ca utilajele să fie aduse pe şantier. Amplasarea strategică a birourilor mobile pe şantier, îi poate ajuta pe şefii de şantier să supravegheze desfăşurarea activităţilor zilnice fără a-şi părăsi birourile. O modalitate de a amplasa birourile mobile pe şantier este folosirea biroului şefului de şantier ca punct unic de acces pe şantier. Amplasarea rulotei pe drumul care conduce către o zonă de construcţii, presupune că şeful de şantier poate controla toate punctele de intrare şi ieşire. Şeful de şantier poate scrie fişele de pontaj, discuta cu şoferii de camioane şi poate evita accesul neautorizat pe şantier, îndeplinind şi rolul de pază pe şantier. O altă modalitate de a amplasa biroul mobil este poziţionarea biroului şefului de şantier pe o suprafaţă mai înaltă decât nivelul şantierului. Construirea unei movile rezistente în locul unui deal natural, poate ajuta şeful de şantier să supravegheze progresul dintr-o perspectivă unică. Şefii de şantier pot analiza de la înălţime forma excavaţiei şi pot comunica cu lucrătorii înainte de a se depăşi parametrii de construire. Variabila care influențează poziţionarea rulotelor pe şantier este numărul de birouri furnizate de firma de construcţii. Firmele care folosesc patru rulote pot poziţiona un şef de şantier în fiecare sector ca responsabil pentru diverse grupuri de lucrători. Un număr impar de birouri mobile poate fi folosit prin rotaţie pe durata proiectelor de lungă durată, de exemplu pe durata excavaţiei, turnării cimentului si pe durata procesului de construcţie propriu-zisă. În cazul folosirii unei rulote mari şi a câtorva birouri satelit pe şantiere de dimensiuni foarte mari, este necesară o amplasare echidistantă. ~Păstrarea legăturii cu exteriorul din biroul de şantier^ Scopul amplasării unui birou mobil pe şantier este acela de a conecta o locaţie îndepărtată cu sediul central. Este important ca şefii de şantier să fie conectaţi la Internet, la reţeaua de telefonie şi să aibă acces la informaţii pentru a desfăşura întâlniri virtuale cu arhitecţi şi investitori. Există mai multe modalităţi prin care şefii de şantier şi administratorii pot păstra legătura cu exteriorul din birourile mobile fără a face racordurile la reţeaua de telecomunicaţii. Numărul din ce în ce mai mare de persoane care au acces la reţele de comunicaţie wireless facilitează păstrarea legăturii cu exteriorul pentru firmele de construcţii. Majoritatea oraşelor din România folosesc instalaţii şi echipamente de conectare care permit scriitorilor, constructorilor şi altor specialişti să acceseze Internetul. Firmele de construcţii ar trebui să se informeze în legătură cu modul în care pot avea acces la reţele de comunicaţie wireless, precum şi despre modul în care pot obţine acces la servicii locale de comunicaţie wireless. Majoritatea firmelor de construcţii evită folosirea conexiunii wireless în favoarea dispozitivelor mobile care pot fi accesate la nivel global. Şefii de şantiere şi administratorii folosesc telefoanele mobile pentru a comunica cu alţi specialişti care nu se află la birou. Costul accesibil al dispozitivelor tip PDA şi al altor dispozitive portabile a făcut posibile transferurile de documente, cercetarea şi contactul online, fără a mai fi nevoie de actualizarea din punct de vedere tehnic a rulotelor de şantier. ~Aspectul exterior al birourilor mobile^ Aspectul birourilor mobile şi al rulotelor poate să nu corespundă imaginii unei firme de construcţii. Multe firme de construcţii, firme care furnizează servicii de excavaţii şi firme de arhitectură se bazează pe reputaţia firmei pentru a se distinge de competiţia locală. Există câteva posibilităţi prin care firmele de construcţii pot reface imaginea rulotelor şi a birourilor mobile pentru a reflecta obiectivele de marketing generale fără a cheltui foarte mulţi bani. Cea mai uşoară modalitate de a marca însemnul firmei pe birourile de şantier este folosirea de însemne temporare şi bannere publicitare, montate în locuri publice. Multe firme de construcţii îşi scriu numele, adresa de mail şi numărul de telefon pe panouri din lemn şi plastic pentru a atrage atenţia potenţialilor clienţi. Bannerele cu înscrisuri colorate şi care prezintă şi informaţii despre firmele respective, rezistente la diferite condiţii de temperatură, se pot transfera de la o rulotă la alta. Firmele de construcţii care achiziţionează birouri mobile pot aplica însemne permanente în scopuri de marketing. Firmele de construcţii ar trebui să aplice pe rulotele de şantier logouri şi sloganuri printate cu caractere mari pentru a se face cunoscuţi în rândul clienţilor locali. Folosirea subtilă a culorilor unei firme pe o rulotă de şantier poate conferi rulotelor de birou un aspect stilat, care poate servi în acelaşi timp drept publicitate gratuită. Este important pentru firme să-şi actualizeze numerele de telefon, adresele de email şi sloganurile pentru promovarea firmelor de construcţii pentru a nu pierde oportunităţile de promovare.

Mobilarea birourilor de şantier pe termen lung

~Alegerea unui furnizor bun de birouri de şantier^ Primul pas spre alegerea unor rulote şi birouri de şantier este identificarea unui furnizor de încredere. Nevoia permanentă de construcţii rezidenţiale şi comerciale în întreaga lume, face ca industria birourilor mobile să fie destul de competitivă. Societăţile de construcţii pot beneficia de această competiţie strânsă prin achiziţionarea de diverse produse din locuri diferite şi prin încercarea de a afla informaţii despre fiecare furnizor în parte. Caracteristica de bază a unei rulote de şantier este flexibilitatea. Proprietarii de societăţi implicaţi în proiecte mari de construcţii au nevoie de flexibilitate financiară pentru a păstra capitalul în acelaşi loc. Cei mai buni furnizori oferă contracte de leasing, contracte de închiriere pe termen scurt şi programe de închiriere cu posibilitatea achiziţionării ulterioare, care reflectă diversele necesităţi ale dezvoltatorilor ocupaţi. Fiecare furnizor de rulote şi birouri de şantier trebuie să asigure o livrare imediată a produselor pe şantierul clientului. Şefii de şantier trebuie să ofere instrucţiuni, să coordoneze operatorii de utilaje şi să menţină legătura cu sediul principal din confortul unui birou de şantier. Furnizorul ideal va livra şi va ridica rulote de pe şantiere pentru a da dovadă de loialitate clienţilor. Ultima caracteristică pe care un bun furnizor ar trebui să o aibă este atestarea calităţii produselor. Unele societăţi închiriază birouri mobile încercând să reducă costurile fixe prin acordarea unor servicii minime de întreţinere. Clienţii din domeniul construcţiilor ar trebui să aibă acces la fişele de întreţinere care atestă că birourile au fost întreţinute în mod corespunzător înainte de a fi livrate. ~Mobilarea birourilor de şantier pe termen lung^ Există două curente de gândire în ceea ce priveşte mobilarea şi furnizarea birourilor de şantier. Prima caracteristică ce trebuie luată în considerare de către fiecare dezvoltator atunci când caută birouri, corpuri de iluminat şi accesorii de birou, trebuie să fie estimarea generală a bugetului. Anumite firme de construcţii reduc costurile prin închirierea de corpuri de iluminat, mobilă şi alte accesorii de la furnizori de birouri mobile. Alte firme preferă să-şi achiziţioneze propriile accesorii şi să instaleze mobila înainte de fiecare proiect. Mulţi furnizori oferă rulote de şantier care au propriile birouri, rafturi şi mese. Avantajele şi costurile acestor obiecte de mobilier au făcut ca această metodă să fie foarte populară în rândul companiilor mai mici care au nevoi relativ simple de cazare. Problema principală legată de refolosirea rafturilor şi meselor este calitatea îndoielnică a acestor produse. Şefii de şantier au nevoie de spaţii mari de depozitare, precum şi de echipament specializat care nu sunt oferite de furnizorii de birouri mobile. Anumite firme de construcţii stabilesc standarde înalte pentru echipamentul folosit pe şantier. Aceste standarde se aplică atât pentru utilajele folosite, personalul care execută latura fizică a procesului de construcţie, cât şi pentru elementele care ţin de confortul oferit pe şantier. Această abordare este folosită adesea de către firmele de construcţii care dispun de resursele necesare pentru achiziţionarea, depozitarea şi instalarea propriilor produse pe şantier. Firmele de construcţii trebuie să ia toate măsurile necesare pentru a pune la punct metode rapide de instalare, pentru ca birourile mobile să se ridice la nivelul aşteptărilor. ~Menţinerea confortului în birourile de pe şantiere^ Rulota de şantier este un spaţiu prietenos şi simplu, lipsit de confortul unui birou obişnuit. Progresele înregistrate în tehnologia birourilor mobile au introdus instrumente pentru controlul climei şi confortul personal pe şantier. Administratorii trebuie să ia în considerare eficienţa la locul de muncă în momentul în care pun în balanţă costurile unei rulote de şantier şi disconfortul creat într-un birou mobil obişnuit. Muncitorii din domeniul construcţiilor înţeleg că există condiţii de temperatură dificile de-a lungul celor patru anotimpuri. Construcţiile avansează fără a lua în considerare ploaia, zăpada, căldura excesivă şi frigul năprasnic. Administratorii, şefii de şantier şi arhitecţii, care lucrează în birourile mobile, pot evita aceste probleme climaterice cu ajutorul sistemelor de încălzire şi de aer condiţionat. Rulotele şi birourile de şantier, care prezintă dotări de ultimă generaţie, au instalate sisteme de ventilaţie, încălzire şi de aer condiţionat (HVAC), fiind astfel comparabile cu birourile permanente. Dirigintele de şantier poate discuta cu muncitorii şi poate oferi echipei sale o pauză în confortul unui birou cu temperatură optimă. Includerea unei toalete în dotările unui birou mobil obişnuit, reprezintă un progres în comparaţie cu fosta generaţie de birouri mobile cu toalete portabile. Există o varietate de toalete, de la modele cu chiuvetă şi toaletă până la modele ce prevăd băi cu duşuri pentru proiectele care au program de lucru non-stop. Este important ca firmele de construcţii să se asigure că standardele sanitare şi cele referitoare la aprovizionarea cu apă sunt îndeplinite atunci când folosesc aceste dotări. ~Identificarea unor birouri de şantier care corespund nevoilor muncitorilor^ Majoritatea firmelor de construcţii achiziţionează rulote şi birouri proiectate pentru un număr mic de persoane. Multe sarcini presupun prezenţa unui singur şef de şantier pentru supravegherea operaţiunilor zilnice, care face ca preţul unei rulote fără compartimente să fie acceptabil. Firmele de construcţii mai mari, care trebuie să organizeze întâlniri şi să revizuiască planurile de construcţie, ar trebui să aibă în vedere rulotele de lux prevăzute cu încăperi pentru mai mulţi muncitori. Compartimentarea principală a spaţiilor de birouri şi depozitare este facilitată de paravanele temporare. Aceste paravane pot fi construite din lemn uşor şi metal pentru a rezista unor greutăţi mici. Unele rulote folosesc separeuri drept birouri pentru a elimina neplăcerile provocate de racordarea de energie electrică şi instalarea accesoriilor în pereţi, din tavan până în podea. Firmele de construcţii care doresc să investească în birouri şi rulote ar trebui să ia în considerare compartimentările permanente, în cazul proiectelor pe termen lung. Constructorii de module şi alţi vânzători construiesc aceste birouri asemenea caselor mobile, având pereţii încastraţi în atât în podea, cât şi în plafon, pentru mai mult suport. Aceste birouri sunt prevăzute cu racorduri la reţeaua electrică, de canalizare şi la elementele HVAC care nu sunt mutate în momentul deplasării de pe un şantier pe altul. Produsul finit, rezultat în urma compartimentării permanente a birourilor de şantier, seamănă cu un birou comercial prevăzut cu holuri, birouri individuale şi săli de întâlniri. ~Utilizarea rulotelor de şantier ca şi birouri de şantier^ Există anumite diferenţe între rulotele de şantier şi birourile mobile care arată diferitele nevoi ale firmelor de construcţii. Unul dintre aspectele luate în considerare de firmele de construcţii atunci când optează pentru o rulotă de şantier în locul unui birou mobil, este spaţiul de lucru necesar fiecărei sarcini. Anumite firme de construcţii utilizează mai multe rulote pe şantierele de mari dimensiuni pentru a supraveghea desfăşurarea proiectului. Interiorul unei rulote de şantier trebuie să cuprindă birouri, mese şi camere pentru întâlniri, în cazul unor şedinţe neplanificate. Există rulote de şantier care pot fi achiziţionate şi închiriate, care reflectă diferitele moduri în care pot fi utilizate rulotele de şantier. Este posibil ca rulotele proiectate pentru a fi folosite de un număr mai mare de şefi de şantier şi administratori să nu corespundă nevoilor firmelor de construcţii care au nevoie de spaţii de depozitare pentru planuri de construcţii şi materiale. Este indicat ca firmele de construcţii să aleagă de la furnizorii locali rulotele de şantier care prezintă o amplasare adecvată scopului principal al acestora. Durabilitatea unei rulote de şantier depinde de materialele folosite de furnizori. Cel mai întâlnit material în construirea rulotelor este aluminiul, urmat de oţel şi alte metale durabile. Aceste materiale sunt ideale pentru rulotele care se atașează utilajelor, camioanelor şi echipamentelor care antrenează praful şi noroiul în fiecare zi. Anumite firme de construcţii preferă lemnul pentru executarea exterioarelor şi structurii, datorită greutăţii reduse a rulotelor din lemn. Firmele de construcţii trebuie să ia în considerare cele mai grele condiţii de temperatură, atunci când analizează durabilitatea generală a rulotelor. Ultimul aspect pe care firmele de construcţii trebuie să-l ia în considerare, în momentul în care închiriază rulote de şantier este curăţenia spaţiului de lucru. Muncitorii din domeniul construcţiilor şi şefii de şantier care folosesc rulote închiriate pe o perioadă de câteva săptămâni sau luni, lasă în urmă multă mizerie. Responsabilitatea curăţării rulotelor revine furnizorilor de rulote, nu chiriaşilor următori. De aceea, firmele de construcţii ar trebui să analizeze rulota oferită spre închiriere înainte de a încheia contractul de închiriere. ~Selectarea amplasării birourilor mobile pe şantier^ Amplasarea birourilor mobile şi a rulotelor pe şantier trebuie stabilită pe durata procesului iniţial de programare. Firmele care oferă servicii de relocare şi firmele care închiriază rulote trebuie să ştie unde să livreze rulotele de şantier înainte ca utilajele să fie aduse pe şantier. Amplasarea strategică a birourilor mobile pe şantier, îi poate ajuta pe şefii de şantier să supravegheze desfăşurarea activităţilor zilnice fără a-şi părăsi birourile. O modalitate de a amplasa birourile mobile pe şantier este folosirea biroului şefului de şantier ca punct unic de acces pe şantier. Amplasarea rulotei pe drumul care conduce către o zonă de construcţii, presupune că şeful de şantier poate controla toate punctele de intrare şi ieşire. Şeful de şantier poate scrie fişele de pontaj, discuta cu şoferii de camioane şi poate evita accesul neautorizat pe şantier, îndeplinind şi rolul de pază pe şantier. O altă modalitate de a amplasa biroul mobil este poziţionarea biroului şefului de şantier pe o suprafaţă mai înaltă decât nivelul şantierului. Construirea unei movile rezistente în locul unui deal natural, poate ajuta şeful de şantier să supravegheze progresul dintr-o perspectivă unică. Şefii de şantier pot analiza de la înălţime forma excavaţiei şi pot comunica cu lucrătorii înainte de a se depăşi parametrii de construire. Variabila care influențează poziţionarea rulotelor pe şantier este numărul de birouri furnizate de firma de construcţii. Firmele care folosesc patru rulote pot poziţiona un şef de şantier în fiecare sector ca responsabil pentru diverse grupuri de lucrători. Un număr impar de birouri mobile poate fi folosit prin rotaţie pe durata proiectelor de lungă durată, de exemplu pe durata excavaţiei, turnării cimentului si pe durata procesului de construcţie propriu-zisă. În cazul folosirii unei rulote mari şi a câtorva birouri satelit pe şantiere de dimensiuni foarte mari, este necesară o amplasare echidistantă. ~Păstrarea legăturii cu exteriorul din biroul de şantier^ Scopul amplasării unui birou mobil pe şantier este acela de a conecta o locaţie îndepărtată cu sediul central. Este important ca şefii de şantier să fie conectaţi la Internet, la reţeaua de telefonie şi să aibă acces la informaţii pentru a desfăşura întâlniri virtuale cu arhitecţi şi investitori. Există mai multe modalităţi prin care şefii de şantier şi administratorii pot păstra legătura cu exteriorul din birourile mobile fără a face racordurile la reţeaua de telecomunicaţii. Numărul din ce în ce mai mare de persoane care au acces la reţele de comunicaţie wireless facilitează păstrarea legăturii cu exteriorul pentru firmele de construcţii. Majoritatea oraşelor din România folosesc instalaţii şi echipamente de conectare care permit scriitorilor, constructorilor şi altor specialişti să acceseze Internetul. Firmele de construcţii ar trebui să se informeze în legătură cu modul în care pot avea acces la reţele de comunicaţie wireless, precum şi despre modul în care pot obţine acces la servicii locale de comunicaţie wireless. Majoritatea firmelor de construcţii evită folosirea conexiunii wireless în favoarea dispozitivelor mobile care pot fi accesate la nivel global. Şefii de şantiere şi administratorii folosesc telefoanele mobile pentru a comunica cu alţi specialişti care nu se află la birou. Costul accesibil al dispozitivelor tip PDA şi al altor dispozitive portabile a făcut posibile transferurile de documente, cercetarea şi contactul online, fără a mai fi nevoie de actualizarea din punct de vedere tehnic a rulotelor de şantier. ~Aspectul exterior al birourilor mobile^ Aspectul birourilor mobile şi al rulotelor poate să nu corespundă imaginii unei firme de construcţii. Multe firme de construcţii, firme care furnizează servicii de excavaţii şi firme de arhitectură se bazează pe reputaţia firmei pentru a se distinge de competiţia locală. Există câteva posibilităţi prin care firmele de construcţii pot reface imaginea rulotelor şi a birourilor mobile pentru a reflecta obiectivele de marketing generale fără a cheltui foarte mulţi bani. Cea mai uşoară modalitate de a marca însemnul firmei pe birourile de şantier este folosirea de însemne temporare şi bannere publicitare, montate în locuri publice. Multe firme de construcţii îşi scriu numele, adresa de mail şi numărul de telefon pe panouri din lemn şi plastic pentru a atrage atenţia potenţialilor clienţi. Bannerele cu înscrisuri colorate şi care prezintă şi informaţii despre firmele respective, rezistente la diferite condiţii de temperatură, se pot transfera de la o rulotă la alta. Firmele de construcţii care achiziţionează birouri mobile pot aplica însemne permanente în scopuri de marketing. Firmele de construcţii ar trebui să aplice pe rulotele de şantier logouri şi sloganuri printate cu caractere mari pentru a se face cunoscuţi în rândul clienţilor locali. Folosirea subtilă a culorilor unei firme pe o rulotă de şantier poate conferi rulotelor de birou un aspect stilat, care poate servi în acelaşi timp drept publicitate gratuită. Este important pentru firme să-şi actualizeze numerele de telefon, adresele de email şi sloganurile pentru promovarea firmelor de construcţii pentru a nu pierde oportunităţile de promovare.

Menţinerea confortului în birourile de pe şantiere

~Alegerea unui furnizor bun de birouri de şantier^ Primul pas spre alegerea unor rulote şi birouri de şantier este identificarea unui furnizor de încredere. Nevoia permanentă de construcţii rezidenţiale şi comerciale în întreaga lume, face ca industria birourilor mobile să fie destul de competitivă. Societăţile de construcţii pot beneficia de această competiţie strânsă prin achiziţionarea de diverse produse din locuri diferite şi prin încercarea de a afla informaţii despre fiecare furnizor în parte. Caracteristica de bază a unei rulote de şantier este flexibilitatea. Proprietarii de societăţi implicaţi în proiecte mari de construcţii au nevoie de flexibilitate financiară pentru a păstra capitalul în acelaşi loc. Cei mai buni furnizori oferă contracte de leasing, contracte de închiriere pe termen scurt şi programe de închiriere cu posibilitatea achiziţionării ulterioare, care reflectă diversele necesităţi ale dezvoltatorilor ocupaţi. Fiecare furnizor de rulote şi birouri de şantier trebuie să asigure o livrare imediată a produselor pe şantierul clientului. Şefii de şantier trebuie să ofere instrucţiuni, să coordoneze operatorii de utilaje şi să menţină legătura cu sediul principal din confortul unui birou de şantier. Furnizorul ideal va livra şi va ridica rulote de pe şantiere pentru a da dovadă de loialitate clienţilor. Ultima caracteristică pe care un bun furnizor ar trebui să o aibă este atestarea calităţii produselor. Unele societăţi închiriază birouri mobile încercând să reducă costurile fixe prin acordarea unor servicii minime de întreţinere. Clienţii din domeniul construcţiilor ar trebui să aibă acces la fişele de întreţinere care atestă că birourile au fost întreţinute în mod corespunzător înainte de a fi livrate. ~Mobilarea birourilor de şantier pe termen lung^ Există două curente de gândire în ceea ce priveşte mobilarea şi furnizarea birourilor de şantier. Prima caracteristică ce trebuie luată în considerare de către fiecare dezvoltator atunci când caută birouri, corpuri de iluminat şi accesorii de birou, trebuie să fie estimarea generală a bugetului. Anumite firme de construcţii reduc costurile prin închirierea de corpuri de iluminat, mobilă şi alte accesorii de la furnizori de birouri mobile. Alte firme preferă să-şi achiziţioneze propriile accesorii şi să instaleze mobila înainte de fiecare proiect. Mulţi furnizori oferă rulote de şantier care au propriile birouri, rafturi şi mese. Avantajele şi costurile acestor obiecte de mobilier au făcut ca această metodă să fie foarte populară în rândul companiilor mai mici care au nevoi relativ simple de cazare. Problema principală legată de refolosirea rafturilor şi meselor este calitatea îndoielnică a acestor produse. Şefii de şantier au nevoie de spaţii mari de depozitare, precum şi de echipament specializat care nu sunt oferite de furnizorii de birouri mobile. Anumite firme de construcţii stabilesc standarde înalte pentru echipamentul folosit pe şantier. Aceste standarde se aplică atât pentru utilajele folosite, personalul care execută latura fizică a procesului de construcţie, cât şi pentru elementele care ţin de confortul oferit pe şantier. Această abordare este folosită adesea de către firmele de construcţii care dispun de resursele necesare pentru achiziţionarea, depozitarea şi instalarea propriilor produse pe şantier. Firmele de construcţii trebuie să ia toate măsurile necesare pentru a pune la punct metode rapide de instalare, pentru ca birourile mobile să se ridice la nivelul aşteptărilor. ~Menţinerea confortului în birourile de pe şantiere^ Rulota de şantier este un spaţiu prietenos şi simplu, lipsit de confortul unui birou obişnuit. Progresele înregistrate în tehnologia birourilor mobile au introdus instrumente pentru controlul climei şi confortul personal pe şantier. Administratorii trebuie să ia în considerare eficienţa la locul de muncă în momentul în care pun în balanţă costurile unei rulote de şantier şi disconfortul creat într-un birou mobil obişnuit. Muncitorii din domeniul construcţiilor înţeleg că există condiţii de temperatură dificile de-a lungul celor patru anotimpuri. Construcţiile avansează fără a lua în considerare ploaia, zăpada, căldura excesivă şi frigul năprasnic. Administratorii, şefii de şantier şi arhitecţii, care lucrează în birourile mobile, pot evita aceste probleme climaterice cu ajutorul sistemelor de încălzire şi de aer condiţionat. Rulotele şi birourile de şantier, care prezintă dotări de ultimă generaţie, au instalate sisteme de ventilaţie, încălzire şi de aer condiţionat (HVAC), fiind astfel comparabile cu birourile permanente. Dirigintele de şantier poate discuta cu muncitorii şi poate oferi echipei sale o pauză în confortul unui birou cu temperatură optimă. Includerea unei toalete în dotările unui birou mobil obişnuit, reprezintă un progres în comparaţie cu fosta generaţie de birouri mobile cu toalete portabile. Există o varietate de toalete, de la modele cu chiuvetă şi toaletă până la modele ce prevăd băi cu duşuri pentru proiectele care au program de lucru non-stop. Este important ca firmele de construcţii să se asigure că standardele sanitare şi cele referitoare la aprovizionarea cu apă sunt îndeplinite atunci când folosesc aceste dotări. ~Identificarea unor birouri de şantier care corespund nevoilor muncitorilor^ Majoritatea firmelor de construcţii achiziţionează rulote şi birouri proiectate pentru un număr mic de persoane. Multe sarcini presupun prezenţa unui singur şef de şantier pentru supravegherea operaţiunilor zilnice, care face ca preţul unei rulote fără compartimente să fie acceptabil. Firmele de construcţii mai mari, care trebuie să organizeze întâlniri şi să revizuiască planurile de construcţie, ar trebui să aibă în vedere rulotele de lux prevăzute cu încăperi pentru mai mulţi muncitori. Compartimentarea principală a spaţiilor de birouri şi depozitare este facilitată de paravanele temporare. Aceste paravane pot fi construite din lemn uşor şi metal pentru a rezista unor greutăţi mici. Unele rulote folosesc separeuri drept birouri pentru a elimina neplăcerile provocate de racordarea de energie electrică şi instalarea accesoriilor în pereţi, din tavan până în podea. Firmele de construcţii care doresc să investească în birouri şi rulote ar trebui să ia în considerare compartimentările permanente, în cazul proiectelor pe termen lung. Constructorii de module şi alţi vânzători construiesc aceste birouri asemenea caselor mobile, având pereţii încastraţi în atât în podea, cât şi în plafon, pentru mai mult suport. Aceste birouri sunt prevăzute cu racorduri la reţeaua electrică, de canalizare şi la elementele HVAC care nu sunt mutate în momentul deplasării de pe un şantier pe altul. Produsul finit, rezultat în urma compartimentării permanente a birourilor de şantier, seamănă cu un birou comercial prevăzut cu holuri, birouri individuale şi săli de întâlniri. ~Utilizarea rulotelor de şantier ca şi birouri de şantier^ Există anumite diferenţe între rulotele de şantier şi birourile mobile care arată diferitele nevoi ale firmelor de construcţii. Unul dintre aspectele luate în considerare de firmele de construcţii atunci când optează pentru o rulotă de şantier în locul unui birou mobil, este spaţiul de lucru necesar fiecărei sarcini. Anumite firme de construcţii utilizează mai multe rulote pe şantierele de mari dimensiuni pentru a supraveghea desfăşurarea proiectului. Interiorul unei rulote de şantier trebuie să cuprindă birouri, mese şi camere pentru întâlniri, în cazul unor şedinţe neplanificate. Există rulote de şantier care pot fi achiziţionate şi închiriate, care reflectă diferitele moduri în care pot fi utilizate rulotele de şantier. Este posibil ca rulotele proiectate pentru a fi folosite de un număr mai mare de şefi de şantier şi administratori să nu corespundă nevoilor firmelor de construcţii care au nevoie de spaţii de depozitare pentru planuri de construcţii şi materiale. Este indicat ca firmele de construcţii să aleagă de la furnizorii locali rulotele de şantier care prezintă o amplasare adecvată scopului principal al acestora. Durabilitatea unei rulote de şantier depinde de materialele folosite de furnizori. Cel mai întâlnit material în construirea rulotelor este aluminiul, urmat de oţel şi alte metale durabile. Aceste materiale sunt ideale pentru rulotele care se atașează utilajelor, camioanelor şi echipamentelor care antrenează praful şi noroiul în fiecare zi. Anumite firme de construcţii preferă lemnul pentru executarea exterioarelor şi structurii, datorită greutăţii reduse a rulotelor din lemn. Firmele de construcţii trebuie să ia în considerare cele mai grele condiţii de temperatură, atunci când analizează durabilitatea generală a rulotelor. Ultimul aspect pe care firmele de construcţii trebuie să-l ia în considerare, în momentul în care închiriază rulote de şantier este curăţenia spaţiului de lucru. Muncitorii din domeniul construcţiilor şi şefii de şantier care folosesc rulote închiriate pe o perioadă de câteva săptămâni sau luni, lasă în urmă multă mizerie. Responsabilitatea curăţării rulotelor revine furnizorilor de rulote, nu chiriaşilor următori. De aceea, firmele de construcţii ar trebui să analizeze rulota oferită spre închiriere înainte de a încheia contractul de închiriere. ~Selectarea amplasării birourilor mobile pe şantier^ Amplasarea birourilor mobile şi a rulotelor pe şantier trebuie stabilită pe durata procesului iniţial de programare. Firmele care oferă servicii de relocare şi firmele care închiriază rulote trebuie să ştie unde să livreze rulotele de şantier înainte ca utilajele să fie aduse pe şantier. Amplasarea strategică a birourilor mobile pe şantier, îi poate ajuta pe şefii de şantier să supravegheze desfăşurarea activităţilor zilnice fără a-şi părăsi birourile. O modalitate de a amplasa birourile mobile pe şantier este folosirea biroului şefului de şantier ca punct unic de acces pe şantier. Amplasarea rulotei pe drumul care conduce către o zonă de construcţii, presupune că şeful de şantier poate controla toate punctele de intrare şi ieşire. Şeful de şantier poate scrie fişele de pontaj, discuta cu şoferii de camioane şi poate evita accesul neautorizat pe şantier, îndeplinind şi rolul de pază pe şantier. O altă modalitate de a amplasa biroul mobil este poziţionarea biroului şefului de şantier pe o suprafaţă mai înaltă decât nivelul şantierului. Construirea unei movile rezistente în locul unui deal natural, poate ajuta şeful de şantier să supravegheze progresul dintr-o perspectivă unică. Şefii de şantier pot analiza de la înălţime forma excavaţiei şi pot comunica cu lucrătorii înainte de a se depăşi parametrii de construire. Variabila care influențează poziţionarea rulotelor pe şantier este numărul de birouri furnizate de firma de construcţii. Firmele care folosesc patru rulote pot poziţiona un şef de şantier în fiecare sector ca responsabil pentru diverse grupuri de lucrători. Un număr impar de birouri mobile poate fi folosit prin rotaţie pe durata proiectelor de lungă durată, de exemplu pe durata excavaţiei, turnării cimentului si pe durata procesului de construcţie propriu-zisă. În cazul folosirii unei rulote mari şi a câtorva birouri satelit pe şantiere de dimensiuni foarte mari, este necesară o amplasare echidistantă. ~Păstrarea legăturii cu exteriorul din biroul de şantier^ Scopul amplasării unui birou mobil pe şantier este acela de a conecta o locaţie îndepărtată cu sediul central. Este important ca şefii de şantier să fie conectaţi la Internet, la reţeaua de telefonie şi să aibă acces la informaţii pentru a desfăşura întâlniri virtuale cu arhitecţi şi investitori. Există mai multe modalităţi prin care şefii de şantier şi administratorii pot păstra legătura cu exteriorul din birourile mobile fără a face racordurile la reţeaua de telecomunicaţii. Numărul din ce în ce mai mare de persoane care au acces la reţele de comunicaţie wireless facilitează păstrarea legăturii cu exteriorul pentru firmele de construcţii. Majoritatea oraşelor din România folosesc instalaţii şi echipamente de conectare care permit scriitorilor, constructorilor şi altor specialişti să acceseze Internetul. Firmele de construcţii ar trebui să se informeze în legătură cu modul în care pot avea acces la reţele de comunicaţie wireless, precum şi despre modul în care pot obţine acces la servicii locale de comunicaţie wireless. Majoritatea firmelor de construcţii evită folosirea conexiunii wireless în favoarea dispozitivelor mobile care pot fi accesate la nivel global. Şefii de şantiere şi administratorii folosesc telefoanele mobile pentru a comunica cu alţi specialişti care nu se află la birou. Costul accesibil al dispozitivelor tip PDA şi al altor dispozitive portabile a făcut posibile transferurile de documente, cercetarea şi contactul online, fără a mai fi nevoie de actualizarea din punct de vedere tehnic a rulotelor de şantier. ~Aspectul exterior al birourilor mobile^ Aspectul birourilor mobile şi al rulotelor poate să nu corespundă imaginii unei firme de construcţii. Multe firme de construcţii, firme care furnizează servicii de excavaţii şi firme de arhitectură se bazează pe reputaţia firmei pentru a se distinge de competiţia locală. Există câteva posibilităţi prin care firmele de construcţii pot reface imaginea rulotelor şi a birourilor mobile pentru a reflecta obiectivele de marketing generale fără a cheltui foarte mulţi bani. Cea mai uşoară modalitate de a marca însemnul firmei pe birourile de şantier este folosirea de însemne temporare şi bannere publicitare, montate în locuri publice. Multe firme de construcţii îşi scriu numele, adresa de mail şi numărul de telefon pe panouri din lemn şi plastic pentru a atrage atenţia potenţialilor clienţi. Bannerele cu înscrisuri colorate şi care prezintă şi informaţii despre firmele respective, rezistente la diferite condiţii de temperatură, se pot transfera de la o rulotă la alta. Firmele de construcţii care achiziţionează birouri mobile pot aplica însemne permanente în scopuri de marketing. Firmele de construcţii ar trebui să aplice pe rulotele de şantier logouri şi sloganuri printate cu caractere mari pentru a se face cunoscuţi în rândul clienţilor locali. Folosirea subtilă a culorilor unei firme pe o rulotă de şantier poate conferi rulotelor de birou un aspect stilat, care poate servi în acelaşi timp drept publicitate gratuită. Este important pentru firme să-şi actualizeze numerele de telefon, adresele de email şi sloganurile pentru promovarea firmelor de construcţii pentru a nu pierde oportunităţile de promovare.