Cum alegeţi un call center Zalău

Era calculatorului a cuprins întreaga planetă

Logic Service Srl
(026) 063-3692
Str. Gheorghe Doja Bl: D-22 Ap: 1
Zalău
 
Computers Excel Srl
(026) 064-1111
Str. 1 Mai Nr: 3 Bl: S8 Ap: 6
Jibou
 
Daniel Th Service Srl
(072) 287-4922
Str. General Ion Dragalina Nr: 28 Bl: D - 5 Sc: A Ap: 2
Zalău
 

Cum alegeţi un call center

De ce doriţi să alegeţi un call center?

~De ce doriţi să alegeţi un call center?^ În schimbul unui preţ mai mic, beneficiaţi de aceleaşi servicii prestate dintr-un alt colţ al lumii, fără costuri suplimentare şi timp irosit. Personalul trebuie să deţină pregătirea, precum şi aptitudinile necesare. Totuşi, dacă ţara este caracterizată de un regim politic instabil, atunci, la jumătatea drumului, activitatea poate înceta din cauza prăbuşirii reţelelor de comunicaţii şi a altor probleme asociate. ~Starea de indispoziţie la birou^ Un alt motiv pentru care este indicat să alegeţi cu atenţie un call center este faptul că această nouă facilitate practic a eliminat problema menţinerii unui birou mare. Nu mai este nevoie să angajaţi şi să concediaţi persoane recalcitrante sau să le monitorizaţi eficienţa prin intermediul unei reţele de spioni şi fişiere. Nu trebuie decât să alegeţi cu atenţie call center-ul potrivit care să preia această sarcină. Vă faceţi cunoscute cerinţele şi primiţi un răspuns imediat. Veţi fi eliberaţi de povara de a fi legaţi de o organizaţie mare şi complicată, reuşind totuşi să vă îndepliniţi sarcinile. Cu toate acestea, în acest punct trebuie să vă calculaţi foarte bine opţiunile. Asiguraţi-vă că respectivul call center pe care doriţi să îl alegeţi poate finaliza activitatea specifică desfăşurată de dumneavoastră, păstrând acelaşi nivel de calitate, viteză şi tarife. ~Nivel de persoană şi grup^ Cine va alege call center-ului? Persoana sau grupul? Miracolul acestei ere – call center-ul – întruneşte nevoile ambilor. Nu trebuie decât să ridicaţi receptorul şi să sunaţi la call center. Viteza şi eficienţa sunt cuvintele cheie. Call center-ele sunt orientate spre oferirea de servicii de calitate şi eficiente; acest lucru se numeşte QED (quality and efficiency driven). Graţie inovaţiei aduse de un nou tip de cultură a muncii, s-a dezvoltat un nou set de cuvinte şi expresii care să ţină pasul cu vremurile. De exemplu, înainte de a lua o decizie, verificaţi dacă respectivul call center este echipat cu cea mai nouă tehnologie – telefonie computerizată integrată sau CTI. Dacă acesta este echipat, atunci call center-ul va putea gestiona orice fel de sarcini, îndeplinind cerinţele atât la nivel de persoană, cât şi de grup. ~Scenariul^ Înainte de a intra în detaliile referitoare la alegerea unui call center, trebuie să vedeţi tabloul complet. Un call center mai este numit şi centru de contact. Este un birou centralizat care gestionează telecomunicaţii. Fiecare membru al personalului este echipat cu un calculator şi/sau un telefon/cască. Acesta este conectat la o centrală telefonică, la rândul său conectată la unul sau mai multe puncte de supraveghere. Centrul poate lucra independent sau poate fi operat prin intermediul unei reţele de centre adiţionale. Spaţiul ideal de lucru ar trebui să fie deschis, cu suficient spaţiu pentru angajaţi. Într-un spaţiu de lucru înghesuit nu poate fi desfăşurată o muncă de calitate; câştigurile sunt obţinute doar pe termen scurt. Aşadar, înainte de a alege, analizaţi locul de desfăşurare a activităţii. ~Munca^ Înainte de a alege un call center, cântăriţi cu atenţie argumentele pro şi contra. Ce anume face un call center? Oferă informaţii despre diferite produse consumatorilor interesaţi. Pe latura de ieşire, call center-ul se ocupă de telemarketing, caută clienţi pentru produse şi se ocupă chiar şi de recuperarea datoriilor. Gestionează scrisorile, faxurile şi email-urile. De asemenea, există şi serviciile de asistenţă şi suport. Call center-ele interacţionează cu consumatorii şi sunt indispensabile pentru firmele de comenzi prin internet şi companiile care se ocupă de calculatoare (atât software, cât şi hardware). Adresaţi întrebări cât mai detaliate cu privire la call center-ul pe care îl doriţi. Reţineţi că auto-reclama este foarte des folosită. Discutaţi şi cu alte persoane pentru a afla mai multe despre capacitatea operaţională a call center-ului vizat. La urma urmei, factorul uman este decisiv. ~Punctul de vedere operaţional^ Înainte a alege call center-ul, priviţi problema din toate unghiurile. Acordaţi atenţia cuvenită acestei probleme, pentru că după aceea nu trebuie decât să aşteptaţi rezultatele. Din punct de vedere operaţional, un call center este o reţea de aşteptare. Cel mai simplu tip de call center este caracterizat de un singur tip de consumator, iar de partea cealaltă există acelaşi tip de servere. Acesta este cunoscut ca fiind cel cu un singur rând de aşteptare. Eficienţa call center-ului este evaluată din punct de vedere matematic. De exemplu, aflaţi dacă unui procent de 80% dintre apelanţi i se răspunde în termen de 20 de secunde. Cel mult 3% dintre consumatori ar trebui să închidă din cauza nerăbdării. În general, call center-ele mari preiau mai eficient apelurile decât mai multe call center-e mai mici, aflate în locaţii diferite. Din acest motiv, vânzările încrucişate aduc multe beneficii. ~Obiective^ Obiectivul este alegerea celui mai bun call center. Pentru a evalua performanţele acestor call center-e este folosită matematica. Dar care este obiectivul general? Obţinerea unui rezultat maxim cu investiţii minime. Agenţii cu aptitudini multiple trebuie să discute cu diferite tipuri de consumatori. Prin cercetare operaţională puteţi să previzionaţi apelurile şi prin urmare să stabiliţi structura turelor de lucru. Centralizarea managementului apelurilor va îmbunătăţi managementul companiei, pentru a gestiona mai bine nerăbdarea consumatorilor. Obiectivul este ca un număr mare de angajaţi să lucreze în încăperi spaţioase, fiind supravegheaţi de un număr mic de manageri. Computerele vor uşura destul de mult sarcina de monitorizare a performanţei angajaţilor. Toate aceste informaţii ar trebui să fie puse la dispoziţia clientului pentru ca acesta să poată lua cea mai bună decizie. ~Concentrare^ Înainte de a alege call center-ul, întrebaţi-vă – Acest call center se va concentra asupra ceea ce eu îmi doresc? Call center-ele se concentrează asupra managementului forţei de muncă, monitorizării calităţii şi raportării. La rândul său, raportarea poate fi împărţită în raportare în timp real şi raportare anterioară. Diferitele tipuri de informaţii obţinute de la grupuri sunt împărţite în categorii. Agenţii sunt logaţi, pregătiţi să preia apelurile, finalizează discuţia, notează durata medie a apelului, cea mai mare durată a unui apel în aşteptare, numărul de apeluri abandonate, viteza medie de răspuns, procentul de apeluri la care s-a răspuns şi nivelul serviciului. Există programe speciale care folosesc informaţii anterioare pentru a previziona nevoile viitoare. Esenţial este ca apelanţii să fie asistaţi de personal bine pregătit.

Starea de indispoziţie la birou

~De ce doriţi să alegeţi un call center?^ În schimbul unui preţ mai mic, beneficiaţi de aceleaşi servicii prestate dintr-un alt colţ al lumii, fără costuri suplimentare şi timp irosit. Personalul trebuie să deţină pregătirea, precum şi aptitudinile necesare. Totuşi, dacă ţara este caracterizată de un regim politic instabil, atunci, la jumătatea drumului, activitatea poate înceta din cauza prăbuşirii reţelelor de comunicaţii şi a altor probleme asociate. ~Starea de indispoziţie la birou^ Un alt motiv pentru care este indicat să alegeţi cu atenţie un call center este faptul că această nouă facilitate practic a eliminat problema menţinerii unui birou mare. Nu mai este nevoie să angajaţi şi să concediaţi persoane recalcitrante sau să le monitorizaţi eficienţa prin intermediul unei reţele de spioni şi fişiere. Nu trebuie decât să alegeţi cu atenţie call center-ul potrivit care să preia această sarcină. Vă faceţi cunoscute cerinţele şi primiţi un răspuns imediat. Veţi fi eliberaţi de povara de a fi legaţi de o organizaţie mare şi complicată, reuşind totuşi să vă îndepliniţi sarcinile. Cu toate acestea, în acest punct trebuie să vă calculaţi foarte bine opţiunile. Asiguraţi-vă că respectivul call center pe care doriţi să îl alegeţi poate finaliza activitatea specifică desfăşurată de dumneavoastră, păstrând acelaşi nivel de calitate, viteză şi tarife. ~Nivel de persoană şi grup^ Cine va alege call center-ului? Persoana sau grupul? Miracolul acestei ere – call center-ul – întruneşte nevoile ambilor. Nu trebuie decât să ridicaţi receptorul şi să sunaţi la call center. Viteza şi eficienţa sunt cuvintele cheie. Call center-ele sunt orientate spre oferirea de servicii de calitate şi eficiente; acest lucru se numeşte QED (quality and efficiency driven). Graţie inovaţiei aduse de un nou tip de cultură a muncii, s-a dezvoltat un nou set de cuvinte şi expresii care să ţină pasul cu vremurile. De exemplu, înainte de a lua o decizie, verificaţi dacă respectivul call center este echipat cu cea mai nouă tehnologie – telefonie computerizată integrată sau CTI. Dacă acesta este echipat, atunci call center-ul va putea gestiona orice fel de sarcini, îndeplinind cerinţele atât la nivel de persoană, cât şi de grup. ~Scenariul^ Înainte de a intra în detaliile referitoare la alegerea unui call center, trebuie să vedeţi tabloul complet. Un call center mai este numit şi centru de contact. Este un birou centralizat care gestionează telecomunicaţii. Fiecare membru al personalului este echipat cu un calculator şi/sau un telefon/cască. Acesta este conectat la o centrală telefonică, la rândul său conectată la unul sau mai multe puncte de supraveghere. Centrul poate lucra independent sau poate fi operat prin intermediul unei reţele de centre adiţionale. Spaţiul ideal de lucru ar trebui să fie deschis, cu suficient spaţiu pentru angajaţi. Într-un spaţiu de lucru înghesuit nu poate fi desfăşurată o muncă de calitate; câştigurile sunt obţinute doar pe termen scurt. Aşadar, înainte de a alege, analizaţi locul de desfăşurare a activităţii. ~Munca^ Înainte de a alege un call center, cântăriţi cu atenţie argumentele pro şi contra. Ce anume face un call center? Oferă informaţii despre diferite produse consumatorilor interesaţi. Pe latura de ieşire, call center-ul se ocupă de telemarketing, caută clienţi pentru produse şi se ocupă chiar şi de recuperarea datoriilor. Gestionează scrisorile, faxurile şi email-urile. De asemenea, există şi serviciile de asistenţă şi suport. Call center-ele interacţionează cu consumatorii şi sunt indispensabile pentru firmele de comenzi prin internet şi companiile care se ocupă de calculatoare (atât software, cât şi hardware). Adresaţi întrebări cât mai detaliate cu privire la call center-ul pe care îl doriţi. Reţineţi că auto-reclama este foarte des folosită. Discutaţi şi cu alte persoane pentru a afla mai multe despre capacitatea operaţională a call center-ului vizat. La urma urmei, factorul uman este decisiv. ~Punctul de vedere operaţional^ Înainte a alege call center-ul, priviţi problema din toate unghiurile. Acordaţi atenţia cuvenită acestei probleme, pentru că după aceea nu trebuie decât să aşteptaţi rezultatele. Din punct de vedere operaţional, un call center este o reţea de aşteptare. Cel mai simplu tip de call center este caracterizat de un singur tip de consumator, iar de partea cealaltă există acelaşi tip de servere. Acesta este cunoscut ca fiind cel cu un singur rând de aşteptare. Eficienţa call center-ului este evaluată din punct de vedere matematic. De exemplu, aflaţi dacă unui procent de 80% dintre apelanţi i se răspunde în termen de 20 de secunde. Cel mult 3% dintre consumatori ar trebui să închidă din cauza nerăbdării. În general, call center-ele mari preiau mai eficient apelurile decât mai multe call center-e mai mici, aflate în locaţii diferite. Din acest motiv, vânzările încrucişate aduc multe beneficii. ~Obiective^ Obiectivul este alegerea celui mai bun call center. Pentru a evalua performanţele acestor call center-e este folosită matematica. Dar care este obiectivul general? Obţinerea unui rezultat maxim cu investiţii minime. Agenţii cu aptitudini multiple trebuie să discute cu diferite tipuri de consumatori. Prin cercetare operaţională puteţi să previzionaţi apelurile şi prin urmare să stabiliţi structura turelor de lucru. Centralizarea managementului apelurilor va îmbunătăţi managementul companiei, pentru a gestiona mai bine nerăbdarea consumatorilor. Obiectivul este ca un număr mare de angajaţi să lucreze în încăperi spaţioase, fiind supravegheaţi de un număr mic de manageri. Computerele vor uşura destul de mult sarcina de monitorizare a performanţei angajaţilor. Toate aceste informaţii ar trebui să fie puse la dispoziţia clientului pentru ca acesta să poată lua cea mai bună decizie. ~Concentrare^ Înainte de a alege call center-ul, întrebaţi-vă – Acest call center se va concentra asupra ceea ce eu îmi doresc? Call center-ele se concentrează asupra managementului forţei de muncă, monitorizării calităţii şi raportării. La rândul său, raportarea poate fi împărţită în raportare în timp real şi raportare anterioară. Diferitele tipuri de informaţii obţinute de la grupuri sunt împărţite în categorii. Agenţii sunt logaţi, pregătiţi să preia apelurile, finalizează discuţia, notează durata medie a apelului, cea mai mare durată a unui apel în aşteptare, numărul de apeluri abandonate, viteza medie de răspuns, procentul de apeluri la care s-a răspuns şi nivelul serviciului. Există programe speciale care folosesc informaţii anterioare pentru a previziona nevoile viitoare. Esenţial este ca apelanţii să fie asistaţi de personal bine pregătit.

Nivel de persoană şi grup

~De ce doriţi să alegeţi un call center?^ În schimbul unui preţ mai mic, beneficiaţi de aceleaşi servicii prestate dintr-un alt colţ al lumii, fără costuri suplimentare şi timp irosit. Personalul trebuie să deţină pregătirea, precum şi aptitudinile necesare. Totuşi, dacă ţara este caracterizată de un regim politic instabil, atunci, la jumătatea drumului, activitatea poate înceta din cauza prăbuşirii reţelelor de comunicaţii şi a altor probleme asociate. ~Starea de indispoziţie la birou^ Un alt motiv pentru care este indicat să alegeţi cu atenţie un call center este faptul că această nouă facilitate practic a eliminat problema menţinerii unui birou mare. Nu mai este nevoie să angajaţi şi să concediaţi persoane recalcitrante sau să le monitorizaţi eficienţa prin intermediul unei reţele de spioni şi fişiere. Nu trebuie decât să alegeţi cu atenţie call center-ul potrivit care să preia această sarcină. Vă faceţi cunoscute cerinţele şi primiţi un răspuns imediat. Veţi fi eliberaţi de povara de a fi legaţi de o organizaţie mare şi complicată, reuşind totuşi să vă îndepliniţi sarcinile. Cu toate acestea, în acest punct trebuie să vă calculaţi foarte bine opţiunile. Asiguraţi-vă că respectivul call center pe care doriţi să îl alegeţi poate finaliza activitatea specifică desfăşurată de dumneavoastră, păstrând acelaşi nivel de calitate, viteză şi tarife. ~Nivel de persoană şi grup^ Cine va alege call center-ului? Persoana sau grupul? Miracolul acestei ere – call center-ul – întruneşte nevoile ambilor. Nu trebuie decât să ridicaţi receptorul şi să sunaţi la call center. Viteza şi eficienţa sunt cuvintele cheie. Call center-ele sunt orientate spre oferirea de servicii de calitate şi eficiente; acest lucru se numeşte QED (quality and efficiency driven). Graţie inovaţiei aduse de un nou tip de cultură a muncii, s-a dezvoltat un nou set de cuvinte şi expresii care să ţină pasul cu vremurile. De exemplu, înainte de a lua o decizie, verificaţi dacă respectivul call center este echipat cu cea mai nouă tehnologie – telefonie computerizată integrată sau CTI. Dacă acesta este echipat, atunci call center-ul va putea gestiona orice fel de sarcini, îndeplinind cerinţele atât la nivel de persoană, cât şi de grup. ~Scenariul^ Înainte de a intra în detaliile referitoare la alegerea unui call center, trebuie să vedeţi tabloul complet. Un call center mai este numit şi centru de contact. Este un birou centralizat care gestionează telecomunicaţii. Fiecare membru al personalului este echipat cu un calculator şi/sau un telefon/cască. Acesta este conectat la o centrală telefonică, la rândul său conectată la unul sau mai multe puncte de supraveghere. Centrul poate lucra independent sau poate fi operat prin intermediul unei reţele de centre adiţionale. Spaţiul ideal de lucru ar trebui să fie deschis, cu suficient spaţiu pentru angajaţi. Într-un spaţiu de lucru înghesuit nu poate fi desfăşurată o muncă de calitate; câştigurile sunt obţinute doar pe termen scurt. Aşadar, înainte de a alege, analizaţi locul de desfăşurare a activităţii. ~Munca^ Înainte de a alege un call center, cântăriţi cu atenţie argumentele pro şi contra. Ce anume face un call center? Oferă informaţii despre diferite produse consumatorilor interesaţi. Pe latura de ieşire, call center-ul se ocupă de telemarketing, caută clienţi pentru produse şi se ocupă chiar şi de recuperarea datoriilor. Gestionează scrisorile, faxurile şi email-urile. De asemenea, există şi serviciile de asistenţă şi suport. Call center-ele interacţionează cu consumatorii şi sunt indispensabile pentru firmele de comenzi prin internet şi companiile care se ocupă de calculatoare (atât software, cât şi hardware). Adresaţi întrebări cât mai detaliate cu privire la call center-ul pe care îl doriţi. Reţineţi că auto-reclama este foarte des folosită. Discutaţi şi cu alte persoane pentru a afla mai multe despre capacitatea operaţională a call center-ului vizat. La urma urmei, factorul uman este decisiv. ~Punctul de vedere operaţional^ Înainte a alege call center-ul, priviţi problema din toate unghiurile. Acordaţi atenţia cuvenită acestei probleme, pentru că după aceea nu trebuie decât să aşteptaţi rezultatele. Din punct de vedere operaţional, un call center este o reţea de aşteptare. Cel mai simplu tip de call center este caracterizat de un singur tip de consumator, iar de partea cealaltă există acelaşi tip de servere. Acesta este cunoscut ca fiind cel cu un singur rând de aşteptare. Eficienţa call center-ului este evaluată din punct de vedere matematic. De exemplu, aflaţi dacă unui procent de 80% dintre apelanţi i se răspunde în termen de 20 de secunde. Cel mult 3% dintre consumatori ar trebui să închidă din cauza nerăbdării. În general, call center-ele mari preiau mai eficient apelurile decât mai multe call center-e mai mici, aflate în locaţii diferite. Din acest motiv, vânzările încrucişate aduc multe beneficii. ~Obiective^ Obiectivul este alegerea celui mai bun call center. Pentru a evalua performanţele acestor call center-e este folosită matematica. Dar care este obiectivul general? Obţinerea unui rezultat maxim cu investiţii minime. Agenţii cu aptitudini multiple trebuie să discute cu diferite tipuri de consumatori. Prin cercetare operaţională puteţi să previzionaţi apelurile şi prin urmare să stabiliţi structura turelor de lucru. Centralizarea managementului apelurilor va îmbunătăţi managementul companiei, pentru a gestiona mai bine nerăbdarea consumatorilor. Obiectivul este ca un număr mare de angajaţi să lucreze în încăperi spaţioase, fiind supravegheaţi de un număr mic de manageri. Computerele vor uşura destul de mult sarcina de monitorizare a performanţei angajaţilor. Toate aceste informaţii ar trebui să fie puse la dispoziţia clientului pentru ca acesta să poată lua cea mai bună decizie. ~Concentrare^ Înainte de a alege call center-ul, întrebaţi-vă – Acest call center se va concentra asupra ceea ce eu îmi doresc? Call center-ele se concentrează asupra managementului forţei de muncă, monitorizării calităţii şi raportării. La rândul său, raportarea poate fi împărţită în raportare în timp real şi raportare anterioară. Diferitele tipuri de informaţii obţinute de la grupuri sunt împărţite în categorii. Agenţii sunt logaţi, pregătiţi să preia apelurile, finalizează discuţia, notează durata medie a apelului, cea mai mare durată a unui apel în aşteptare, numărul de apeluri abandonate, viteza medie de răspuns, procentul de apeluri la care s-a răspuns şi nivelul serviciului. Există programe speciale care folosesc informaţii anterioare pentru a previziona nevoile viitoare. Esenţial este ca apelanţii să fie asistaţi de personal bine pregătit.