Design grafic Călăraşi

Esenţa designului grafic este reprezentată de imagini şi grafică. Designul grafic presupune orice element care este creat, de la sigle până la o broşură cu mai multe pagini. Designerii graficieni au ca obiectiv de la crearea de pagini web cu aspect interesant până la a obţine acea comunicare vizuală care poate surprinde esenţa textului unui articol. Munca designerilor graficieni poate fi văzută pe coperta revistelor sau pe panourile publicitare. Orice imagine vizuală, care nu este o fotografie, trebuie creată de un specialist în artă grafică.

Favorit Srl
(024) 231-2134
Str. Grivita Nr: 1
Călăraşi
 
Satline Tv Srl
(072) 230-5514
Str. Prel. Bucuresti Bl: C20-7 Et: 1
Călăraşi
 

Design grafic

Cine este designerul grafician?

~Cine este designerul grafician?^ Designerul grafician tipic este o persoană care porneşte de la pasiunea pentru desen şi încă din tinereţe manifestă un talent pentru desen. De regulă, după terminarea liceului această persoană urmează cursuri universitare de specialitate pentru a scoate în evidenţă talentul înnăscut pentru design grafic. Pentru anumite persoane, acest lucru poate fi suficient de satisfăcător. Punctele forte ale unui designer grafician sunt priceperea pentru combinarea culorilor, prezentarea vizuală a unei imagini şi abilitatea de a prelua ideea unui client şi de a transpune cuvintele într-o imagine. Agenţiile de publicitate, companiile de relaţii publice, companiile care se ocupă de design-ul siglelor şi editurile sunt mereu în căutarea oamenilor foarte talentaţi în acest domeniu. Identitatea unei companii poate fi întipărită pentru totdeauna în mintea publicului, iar produsele acesteia pot fi asociate unei mărci. Acesta este impactul vizual al muncii de calitate a unui designer grafician talentat. Recunoaşterea siglei este motivul pentru care designerul percepe un cost atât de mare pentru designul siglei. Este vorba despre o lucrare care poate rezista timp de decenii. Prin intermediul artei sale, designerul grafician poate transforma acest lucru în realitate. ~Siglă? Ce înseamnă?^ Numele unei companii poate fi reţinut cu uşurinţă prin intermediul unei sigle care să reţină atenţia privitorului. Sigla potrivită va aminti întotdeauna de o singură companie şi de serviciile sau produsele acesteia. Acesta este motivul pentru care companiile mari plătesc enorm pentru ca sigla lor să fie creată de către un designer de sigle profesionist. Designerul de sigle ştie că sigla trebuie să fie memorabilă pentru a avea un impact de durată asupra consumatorului potenţial. Sigla ar putea aminti ce anume face compania pentru clienţii săi sau poate fi reprezentată de numele companiei. Sigla poate fi o imagine animată sau poate reprezenta o parte dintr-un mesaj care cuprinde text şi imagini. Arta creării unei sigle foloseşte multe metode pentru a concepe o imagine unică pentru o companie. Cu cât reţine mai bine atenţia şi în acelaşi timp stimulează mintea, cu atât este mai bună sigla. Stimularea procesului de gândire, precum şi atragerea atenţiei, reprezintă aspectele esenţiale ale unei sigle de calitate. Designerul grafician care respectă ambele aspecte ale unei sigle va putea colabora cu orice client care înţelege ce înseamnă o siglă. Această abilitate presupune o parte de creativitate şi o parte de artă. O siglă foarte bună va atrage atenţia asupra companiei, iar dacă produsele sau serviciile sunt la înălţimea standardelor, sigla va contribui la prosperitatea afacerii. Primul pas este reprezentat de atragerea atenţiei clientului, iar ceea ce urmează depinde doar de priceperea companiei. Creşterea vânzărilor este urmarea faptului că un client vă poate recunoaşte dintre toţi concurenţii. O siglă foarte bună va ajuta o companie să se distingă de toţi ceilalţi concurenţi. ~ Design şi grafică pentru website ^ Designul paginii web are rolul de a transmite mesajul către privitor cât mai repede şi cât mai hotărât cu putinţă. O imagine clară sau un design bine definit pot realiza acest lucru, iar acesta este rolul unui designer grafician de pagini web. Companiile care dezvoltă website-uri plătesc foarte bine graficienii şi scriitorii pentru a crea pagini cu adevărat deosebite pentru clienţii lor. Grafica website-ului va face ca paginile să fie interesante şi uşor de urmărit. Paginile atrăgătoare vor face ca mesajul să fie transmis către privitori şi să fie reţinut mai bine de către aceştia. Paginile uşor de reţinut îl vor ajuta pe privitor să identifice mai uşor website-ul, compania şi ce anume oferă compania clientului. De asemenea, un website bine creat inspiră profesionalism şi competenţă. Un website slab, cu grafică de proastă calitate , va crea o impresie mai puţin plăcută. Dacă impresia creată este bună, afacerea va câştiga încredere din partea consumatorilor. O primă impresie proastă este greu de şters. O grafică excelentă va crea o primă impresie foarte bună. Acesta este momentul în care un designer grafician cu adevărat talentat poate face diferenţa. Atunci când priviţi un website este uşor de remarcat dacă la dezvoltarea website-ului şi-a adus contribuţia un artist grafician bun. Astfel de artişti graficieni sunt foarte pricepuţi la crearea unui website, precum şi la partea artistică. Astfel de designeri graficieni sunt foarte valoroşi pentru o companie. Aceşti designeri graficieni se pot ocupa de ambele aspecte, iar aceasta este o abilitate rară. ~Design grafic pentru imprimare sau serigrafie^ Companiile care imprimă cu cerneală pe hârtie şi pe alte tipuri de obiecte, fie sunt deţinute de designer grafician foarte puternic, fie în biroul de creaţie au ca angajat un astfel de designer grafician. Indiferent de tip, orice print începe cu munca de creaţie. După efectuarea vânzării, compania care se ocupă de imprimare va trebui să dispună de partea grafică pentru a finaliza lucrarea. Cineva trebuie să facă acest lucru să devină realitate. Artiştii graficieni sunt folosiţi în serigrafie atunci când trebuie produse bluze, tricouri şi şepci. De multe ori, clientul doreşte să scrie un mesaj, dar nu dispune de o imagine care să se potrivească mesajului. Este posibil ca o companie să aibă deja un renume, dar să nu aibă o siglă. Acest lucru reprezintă o oportunitate de afaceri pentru imprimerie şi pentru artistul grafician care lucrează pentru sau cu firma respectivă. Din nou, acest lucru arată versatilitatea muncii în care poate fi implicat un designer grafician şi pentru care poate fi foarte bine plătit. ~Toate formele de publicitate folosesc designul grafic^ Publicitatea vine în mai multe forme tipărite: panouri, anunţuri pe autobuze, anunţuri electronice, hârtie imprimată, carton imprimat, materiale de prezentare, postere şi aproape orice lucru pe care poate fi imprimată o siglă. De regulă materialele publicitare sunt completate cu un mesaj sau o siglă. Produsele vin însoţite de o fişă tehnică, pentru a evidenţia avantajele şi utilitatea produsului. O agenţie de publicitate poate avea multe tipuri de clienţi, iar un artist grafician poate lucra şi primi un salariu foarte bun la o astfel de firmă. Pentru un designer, munca într-o agenţie poate presupune mai multe categorii de lucrări grafice. Este posibil să fie nevoie de lucrări tipărite, articole pentru ziar, imagini pentru TV sau pentru web. Campania publicitară va fi cea care va stabili ce tip de lucrare trebuie efectuată de către specialistul în domeniu. Unele agenţii externalizează această sarcină, iar altele au un designer grafician în rândul angajaţilor lor. Dacă dispuneţi de talent şi puteţi prezenta proiecte anterioare, aveţi şanse să vă găsiţi de lucru în oraşele mari. Cele mai multe lanţuri de magazine alimentare şi cele de piese auto au ca angajat un artist grafician, pentru că au tot timpul nevoie de articole grafice pentru ziare. Franşizele mari dispun de personal angajat de compania mamă care se ocupă de partea grafică. Printr-o simplă studiere a pieţei, veţi observa că sunt o mulţime de posturi disponibile în acest domeniu. ~Nevoia ziarelor şi a posturilor TV^ Aceste două mijloace de promovare de regulă dispun de personal intern care să se ocupe de lucrările grafice pentru clienţii lor. Ziarele sunt tot timpul presate să termine la timp pentru ediţia următoare. Posturile TV folosesc imagini video şi artă statică pentru a transmite mesajul. Un expert în grafică va creşte calitatea produsului finit. Dat fiind că la TV imaginile primează, grafică de calitate este folosită pentru a transmite un mesaj clar. Imprimeriile care sunt specializate în lucrări pentru ziare, de obicei efectuează inserţii în ziare. De regulă aceasta este singura muncă pe care o fac, şi sunt adevăraţi profesionişti în a termina la timp. Există imprimerii care fac acelaşi lucru în cazul fluturaşilor, iar acestea au nevoie de partea grafică înainte de a merge mai departe cu imprimarea. Designerii graficieni pot introduce în proiectele grafice elemente de tipul afişelor sau posterelor numerotate realizate prin serigrafie. Este vorba despre artiştii cu adevărat buni care se folosesc de acest mijloc pentru a îşi face munca. Este posibil ca designerii graficieni să facă acest lucru în particular, pentru a câştiga bani în plus. Indiferent de motivul pentru care fac acest lucru, este nevoie de aptitudini şi cunoştinţe în domeniul artei grafice pentru a realiza lucrări care să aibă succes. ~Corporaţiile şi designerii graficieni^ Corporaţiile folosesc artiştii graficieni pentru a crea imagini şi descrieri de care este nevoie pentru a participa la întâlniri sau ca suport pentru prezentarea produselor noi. De obicei, acestea sunt momente care trebuie făcute bine de prima dată. Este posibil să fie nevoie de un banner mare şi de cataloage cu imagini şi pagini care să încânte privirea. Corporaţiile vor cheltui sume considerabile pentru astfel de întâlniri. Acestea îşi doresc foarte mult să transmită mesajul într-un mod cât mai dramatic şi memorabil. Convenţiile şi picnicurile companiilor ar putea reprezenta un alt domeniu în care să fie nevoie de ajutorul unui artist grafician, pentru a crea un design care să surprindă esenţa întâlnirii sau a evenimentului. ~Firme de inginerie şi firme de arhitectură^ Aceste firme pot avea cerinţele standard ale unei companii, însoţite de elementele de prezentare care evidenţiază proiectul. Cele mai multe astfel de companii vor angaja un artist grafician independent şi sunt dispuse să plătească pentru a primi o lucrare de calitate. Pentru designerul grafician proiectul actual i-ar putea aduce următoarea sarcină, aşa că îşi doreşte ca acesta să fie prezentat cât mai bine. Un designer grafician talentat se poate specializa în colaborarea cu astfel de companii şi poate câştiga bine de-a lungul unui an. Nevoile designerului grafician vor depinde de activitate şi de serviciile oferite, dar pot fi prezentate într-o formă grafică ce transmite mesajul tare şi clar. În prezent, folosirea unui mesaj vizual însoţit de un text sau cuvinte rostite reprezintă o practică uzuală. Această metodă este şi foarte eficientă. Partea vizuală va atrage atenţia şi îl va ajuta pe potenţialul client să citească şi să reţină mesajul. O bună relaţie de colaborare între aceste două grupuri de persoane creative va contribui la creşterea prosperităţii companiei.

Siglă? Ce înseamnă?

~Cine este designerul grafician?^ Designerul grafician tipic este o persoană care porneşte de la pasiunea pentru desen şi încă din tinereţe manifestă un talent pentru desen. De regulă, după terminarea liceului această persoană urmează cursuri universitare de specialitate pentru a scoate în evidenţă talentul înnăscut pentru design grafic. Pentru anumite persoane, acest lucru poate fi suficient de satisfăcător. Punctele forte ale unui designer grafician sunt priceperea pentru combinarea culorilor, prezentarea vizuală a unei imagini şi abilitatea de a prelua ideea unui client şi de a transpune cuvintele într-o imagine. Agenţiile de publicitate, companiile de relaţii publice, companiile care se ocupă de design-ul siglelor şi editurile sunt mereu în căutarea oamenilor foarte talentaţi în acest domeniu. Identitatea unei companii poate fi întipărită pentru totdeauna în mintea publicului, iar produsele acesteia pot fi asociate unei mărci. Acesta este impactul vizual al muncii de calitate a unui designer grafician talentat. Recunoaşterea siglei este motivul pentru care designerul percepe un cost atât de mare pentru designul siglei. Este vorba despre o lucrare care poate rezista timp de decenii. Prin intermediul artei sale, designerul grafician poate transforma acest lucru în realitate. ~Siglă? Ce înseamnă?^ Numele unei companii poate fi reţinut cu uşurinţă prin intermediul unei sigle care să reţină atenţia privitorului. Sigla potrivită va aminti întotdeauna de o singură companie şi de serviciile sau produsele acesteia. Acesta este motivul pentru care companiile mari plătesc enorm pentru ca sigla lor să fie creată de către un designer de sigle profesionist. Designerul de sigle ştie că sigla trebuie să fie memorabilă pentru a avea un impact de durată asupra consumatorului potenţial. Sigla ar putea aminti ce anume face compania pentru clienţii săi sau poate fi reprezentată de numele companiei. Sigla poate fi o imagine animată sau poate reprezenta o parte dintr-un mesaj care cuprinde text şi imagini. Arta creării unei sigle foloseşte multe metode pentru a concepe o imagine unică pentru o companie. Cu cât reţine mai bine atenţia şi în acelaşi timp stimulează mintea, cu atât este mai bună sigla. Stimularea procesului de gândire, precum şi atragerea atenţiei, reprezintă aspectele esenţiale ale unei sigle de calitate. Designerul grafician care respectă ambele aspecte ale unei sigle va putea colabora cu orice client care înţelege ce înseamnă o siglă. Această abilitate presupune o parte de creativitate şi o parte de artă. O siglă foarte bună va atrage atenţia asupra companiei, iar dacă produsele sau serviciile sunt la înălţimea standardelor, sigla va contribui la prosperitatea afacerii. Primul pas este reprezentat de atragerea atenţiei clientului, iar ceea ce urmează depinde doar de priceperea companiei. Creşterea vânzărilor este urmarea faptului că un client vă poate recunoaşte dintre toţi concurenţii. O siglă foarte bună va ajuta o companie să se distingă de toţi ceilalţi concurenţi. ~ Design şi grafică pentru website ^ Designul paginii web are rolul de a transmite mesajul către privitor cât mai repede şi cât mai hotărât cu putinţă. O imagine clară sau un design bine definit pot realiza acest lucru, iar acesta este rolul unui designer grafician de pagini web. Companiile care dezvoltă website-uri plătesc foarte bine graficienii şi scriitorii pentru a crea pagini cu adevărat deosebite pentru clienţii lor. Grafica website-ului va face ca paginile să fie interesante şi uşor de urmărit. Paginile atrăgătoare vor face ca mesajul să fie transmis către privitori şi să fie reţinut mai bine de către aceştia. Paginile uşor de reţinut îl vor ajuta pe privitor să identifice mai uşor website-ul, compania şi ce anume oferă compania clientului. De asemenea, un website bine creat inspiră profesionalism şi competenţă. Un website slab, cu grafică de proastă calitate , va crea o impresie mai puţin plăcută. Dacă impresia creată este bună, afacerea va câştiga încredere din partea consumatorilor. O primă impresie proastă este greu de şters. O grafică excelentă va crea o primă impresie foarte bună. Acesta este momentul în care un designer grafician cu adevărat talentat poate face diferenţa. Atunci când priviţi un website este uşor de remarcat dacă la dezvoltarea website-ului şi-a adus contribuţia un artist grafician bun. Astfel de artişti graficieni sunt foarte pricepuţi la crearea unui website, precum şi la partea artistică. Astfel de designeri graficieni sunt foarte valoroşi pentru o companie. Aceşti designeri graficieni se pot ocupa de ambele aspecte, iar aceasta este o abilitate rară. ~Design grafic pentru imprimare sau serigrafie^ Companiile care imprimă cu cerneală pe hârtie şi pe alte tipuri de obiecte, fie sunt deţinute de designer grafician foarte puternic, fie în biroul de creaţie au ca angajat un astfel de designer grafician. Indiferent de tip, orice print începe cu munca de creaţie. După efectuarea vânzării, compania care se ocupă de imprimare va trebui să dispună de partea grafică pentru a finaliza lucrarea. Cineva trebuie să facă acest lucru să devină realitate. Artiştii graficieni sunt folosiţi în serigrafie atunci când trebuie produse bluze, tricouri şi şepci. De multe ori, clientul doreşte să scrie un mesaj, dar nu dispune de o imagine care să se potrivească mesajului. Este posibil ca o companie să aibă deja un renume, dar să nu aibă o siglă. Acest lucru reprezintă o oportunitate de afaceri pentru imprimerie şi pentru artistul grafician care lucrează pentru sau cu firma respectivă. Din nou, acest lucru arată versatilitatea muncii în care poate fi implicat un designer grafician şi pentru care poate fi foarte bine plătit. ~Toate formele de publicitate folosesc designul grafic^ Publicitatea vine în mai multe forme tipărite: panouri, anunţuri pe autobuze, anunţuri electronice, hârtie imprimată, carton imprimat, materiale de prezentare, postere şi aproape orice lucru pe care poate fi imprimată o siglă. De regulă materialele publicitare sunt completate cu un mesaj sau o siglă. Produsele vin însoţite de o fişă tehnică, pentru a evidenţia avantajele şi utilitatea produsului. O agenţie de publicitate poate avea multe tipuri de clienţi, iar un artist grafician poate lucra şi primi un salariu foarte bun la o astfel de firmă. Pentru un designer, munca într-o agenţie poate presupune mai multe categorii de lucrări grafice. Este posibil să fie nevoie de lucrări tipărite, articole pentru ziar, imagini pentru TV sau pentru web. Campania publicitară va fi cea care va stabili ce tip de lucrare trebuie efectuată de către specialistul în domeniu. Unele agenţii externalizează această sarcină, iar altele au un designer grafician în rândul angajaţilor lor. Dacă dispuneţi de talent şi puteţi prezenta proiecte anterioare, aveţi şanse să vă găsiţi de lucru în oraşele mari. Cele mai multe lanţuri de magazine alimentare şi cele de piese auto au ca angajat un artist grafician, pentru că au tot timpul nevoie de articole grafice pentru ziare. Franşizele mari dispun de personal angajat de compania mamă care se ocupă de partea grafică. Printr-o simplă studiere a pieţei, veţi observa că sunt o mulţime de posturi disponibile în acest domeniu. ~Nevoia ziarelor şi a posturilor TV^ Aceste două mijloace de promovare de regulă dispun de personal intern care să se ocupe de lucrările grafice pentru clienţii lor. Ziarele sunt tot timpul presate să termine la timp pentru ediţia următoare. Posturile TV folosesc imagini video şi artă statică pentru a transmite mesajul. Un expert în grafică va creşte calitatea produsului finit. Dat fiind că la TV imaginile primează, grafică de calitate este folosită pentru a transmite un mesaj clar. Imprimeriile care sunt specializate în lucrări pentru ziare, de obicei efectuează inserţii în ziare. De regulă aceasta este singura muncă pe care o fac, şi sunt adevăraţi profesionişti în a termina la timp. Există imprimerii care fac acelaşi lucru în cazul fluturaşilor, iar acestea au nevoie de partea grafică înainte de a merge mai departe cu imprimarea. Designerii graficieni pot introduce în proiectele grafice elemente de tipul afişelor sau posterelor numerotate realizate prin serigrafie. Este vorba despre artiştii cu adevărat buni care se folosesc de acest mijloc pentru a îşi face munca. Este posibil ca designerii graficieni să facă acest lucru în particular, pentru a câştiga bani în plus. Indiferent de motivul pentru care fac acest lucru, este nevoie de aptitudini şi cunoştinţe în domeniul artei grafice pentru a realiza lucrări care să aibă succes. ~Corporaţiile şi designerii graficieni^ Corporaţiile folosesc artiştii graficieni pentru a crea imagini şi descrieri de care este nevoie pentru a participa la întâlniri sau ca suport pentru prezentarea produselor noi. De obicei, acestea sunt momente care trebuie făcute bine de prima dată. Este posibil să fie nevoie de un banner mare şi de cataloage cu imagini şi pagini care să încânte privirea. Corporaţiile vor cheltui sume considerabile pentru astfel de întâlniri. Acestea îşi doresc foarte mult să transmită mesajul într-un mod cât mai dramatic şi memorabil. Convenţiile şi picnicurile companiilor ar putea reprezenta un alt domeniu în care să fie nevoie de ajutorul unui artist grafician, pentru a crea un design care să surprindă esenţa întâlnirii sau a evenimentului. ~Firme de inginerie şi firme de arhitectură^ Aceste firme pot avea cerinţele standard ale unei companii, însoţite de elementele de prezentare care evidenţiază proiectul. Cele mai multe astfel de companii vor angaja un artist grafician independent şi sunt dispuse să plătească pentru a primi o lucrare de calitate. Pentru designerul grafician proiectul actual i-ar putea aduce următoarea sarcină, aşa că îşi doreşte ca acesta să fie prezentat cât mai bine. Un designer grafician talentat se poate specializa în colaborarea cu astfel de companii şi poate câştiga bine de-a lungul unui an. Nevoile designerului grafician vor depinde de activitate şi de serviciile oferite, dar pot fi prezentate într-o formă grafică ce transmite mesajul tare şi clar. În prezent, folosirea unui mesaj vizual însoţit de un text sau cuvinte rostite reprezintă o practică uzuală. Această metodă este şi foarte eficientă. Partea vizuală va atrage atenţia şi îl va ajuta pe potenţialul client să citească şi să reţină mesajul. O bună relaţie de colaborare între aceste două grupuri de persoane creative va contribui la creşterea prosperităţii companiei.

Design şi grafică pentru website

~Cine este designerul grafician?^ Designerul grafician tipic este o persoană care porneşte de la pasiunea pentru desen şi încă din tinereţe manifestă un talent pentru desen. De regulă, după terminarea liceului această persoană urmează cursuri universitare de specialitate pentru a scoate în evidenţă talentul înnăscut pentru design grafic. Pentru anumite persoane, acest lucru poate fi suficient de satisfăcător. Punctele forte ale unui designer grafician sunt priceperea pentru combinarea culorilor, prezentarea vizuală a unei imagini şi abilitatea de a prelua ideea unui client şi de a transpune cuvintele într-o imagine. Agenţiile de publicitate, companiile de relaţii publice, companiile care se ocupă de design-ul siglelor şi editurile sunt mereu în căutarea oamenilor foarte talentaţi în acest domeniu. Identitatea unei companii poate fi întipărită pentru totdeauna în mintea publicului, iar produsele acesteia pot fi asociate unei mărci. Acesta este impactul vizual al muncii de calitate a unui designer grafician talentat. Recunoaşterea siglei este motivul pentru care designerul percepe un cost atât de mare pentru designul siglei. Este vorba despre o lucrare care poate rezista timp de decenii. Prin intermediul artei sale, designerul grafician poate transforma acest lucru în realitate. ~Siglă? Ce înseamnă?^ Numele unei companii poate fi reţinut cu uşurinţă prin intermediul unei sigle care să reţină atenţia privitorului. Sigla potrivită va aminti întotdeauna de o singură companie şi de serviciile sau produsele acesteia. Acesta este motivul pentru care companiile mari plătesc enorm pentru ca sigla lor să fie creată de către un designer de sigle profesionist. Designerul de sigle ştie că sigla trebuie să fie memorabilă pentru a avea un impact de durată asupra consumatorului potenţial. Sigla ar putea aminti ce anume face compania pentru clienţii săi sau poate fi reprezentată de numele companiei. Sigla poate fi o imagine animată sau poate reprezenta o parte dintr-un mesaj care cuprinde text şi imagini. Arta creării unei sigle foloseşte multe metode pentru a concepe o imagine unică pentru o companie. Cu cât reţine mai bine atenţia şi în acelaşi timp stimulează mintea, cu atât este mai bună sigla. Stimularea procesului de gândire, precum şi atragerea atenţiei, reprezintă aspectele esenţiale ale unei sigle de calitate. Designerul grafician care respectă ambele aspecte ale unei sigle va putea colabora cu orice client care înţelege ce înseamnă o siglă. Această abilitate presupune o parte de creativitate şi o parte de artă. O siglă foarte bună va atrage atenţia asupra companiei, iar dacă produsele sau serviciile sunt la înălţimea standardelor, sigla va contribui la prosperitatea afacerii. Primul pas este reprezentat de atragerea atenţiei clientului, iar ceea ce urmează depinde doar de priceperea companiei. Creşterea vânzărilor este urmarea faptului că un client vă poate recunoaşte dintre toţi concurenţii. O siglă foarte bună va ajuta o companie să se distingă de toţi ceilalţi concurenţi. ~ Design şi grafică pentru website ^ Designul paginii web are rolul de a transmite mesajul către privitor cât mai repede şi cât mai hotărât cu putinţă. O imagine clară sau un design bine definit pot realiza acest lucru, iar acesta este rolul unui designer grafician de pagini web. Companiile care dezvoltă website-uri plătesc foarte bine graficienii şi scriitorii pentru a crea pagini cu adevărat deosebite pentru clienţii lor. Grafica website-ului va face ca paginile să fie interesante şi uşor de urmărit. Paginile atrăgătoare vor face ca mesajul să fie transmis către privitori şi să fie reţinut mai bine de către aceştia. Paginile uşor de reţinut îl vor ajuta pe privitor să identifice mai uşor website-ul, compania şi ce anume oferă compania clientului. De asemenea, un website bine creat inspiră profesionalism şi competenţă. Un website slab, cu grafică de proastă calitate , va crea o impresie mai puţin plăcută. Dacă impresia creată este bună, afacerea va câştiga încredere din partea consumatorilor. O primă impresie proastă este greu de şters. O grafică excelentă va crea o primă impresie foarte bună. Acesta este momentul în care un designer grafician cu adevărat talentat poate face diferenţa. Atunci când priviţi un website este uşor de remarcat dacă la dezvoltarea website-ului şi-a adus contribuţia un artist grafician bun. Astfel de artişti graficieni sunt foarte pricepuţi la crearea unui website, precum şi la partea artistică. Astfel de designeri graficieni sunt foarte valoroşi pentru o companie. Aceşti designeri graficieni se pot ocupa de ambele aspecte, iar aceasta este o abilitate rară. ~Design grafic pentru imprimare sau serigrafie^ Companiile care imprimă cu cerneală pe hârtie şi pe alte tipuri de obiecte, fie sunt deţinute de designer grafician foarte puternic, fie în biroul de creaţie au ca angajat un astfel de designer grafician. Indiferent de tip, orice print începe cu munca de creaţie. După efectuarea vânzării, compania care se ocupă de imprimare va trebui să dispună de partea grafică pentru a finaliza lucrarea. Cineva trebuie să facă acest lucru să devină realitate. Artiştii graficieni sunt folosiţi în serigrafie atunci când trebuie produse bluze, tricouri şi şepci. De multe ori, clientul doreşte să scrie un mesaj, dar nu dispune de o imagine care să se potrivească mesajului. Este posibil ca o companie să aibă deja un renume, dar să nu aibă o siglă. Acest lucru reprezintă o oportunitate de afaceri pentru imprimerie şi pentru artistul grafician care lucrează pentru sau cu firma respectivă. Din nou, acest lucru arată versatilitatea muncii în care poate fi implicat un designer grafician şi pentru care poate fi foarte bine plătit. ~Toate formele de publicitate folosesc designul grafic^ Publicitatea vine în mai multe forme tipărite: panouri, anunţuri pe autobuze, anunţuri electronice, hârtie imprimată, carton imprimat, materiale de prezentare, postere şi aproape orice lucru pe care poate fi imprimată o siglă. De regulă materialele publicitare sunt completate cu un mesaj sau o siglă. Produsele vin însoţite de o fişă tehnică, pentru a evidenţia avantajele şi utilitatea produsului. O agenţie de publicitate poate avea multe tipuri de clienţi, iar un artist grafician poate lucra şi primi un salariu foarte bun la o astfel de firmă. Pentru un designer, munca într-o agenţie poate presupune mai multe categorii de lucrări grafice. Este posibil să fie nevoie de lucrări tipărite, articole pentru ziar, imagini pentru TV sau pentru web. Campania publicitară va fi cea care va stabili ce tip de lucrare trebuie efectuată de către specialistul în domeniu. Unele agenţii externalizează această sarcină, iar altele au un designer grafician în rândul angajaţilor lor. Dacă dispuneţi de talent şi puteţi prezenta proiecte anterioare, aveţi şanse să vă găsiţi de lucru în oraşele mari. Cele mai multe lanţuri de magazine alimentare şi cele de piese auto au ca angajat un artist grafician, pentru că au tot timpul nevoie de articole grafice pentru ziare. Franşizele mari dispun de personal angajat de compania mamă care se ocupă de partea grafică. Printr-o simplă studiere a pieţei, veţi observa că sunt o mulţime de posturi disponibile în acest domeniu. ~Nevoia ziarelor şi a posturilor TV^ Aceste două mijloace de promovare de regulă dispun de personal intern care să se ocupe de lucrările grafice pentru clienţii lor. Ziarele sunt tot timpul presate să termine la timp pentru ediţia următoare. Posturile TV folosesc imagini video şi artă statică pentru a transmite mesajul. Un expert în grafică va creşte calitatea produsului finit. Dat fiind că la TV imaginile primează, grafică de calitate este folosită pentru a transmite un mesaj clar. Imprimeriile care sunt specializate în lucrări pentru ziare, de obicei efectuează inserţii în ziare. De regulă aceasta este singura muncă pe care o fac, şi sunt adevăraţi profesionişti în a termina la timp. Există imprimerii care fac acelaşi lucru în cazul fluturaşilor, iar acestea au nevoie de partea grafică înainte de a merge mai departe cu imprimarea. Designerii graficieni pot introduce în proiectele grafice elemente de tipul afişelor sau posterelor numerotate realizate prin serigrafie. Este vorba despre artiştii cu adevărat buni care se folosesc de acest mijloc pentru a îşi face munca. Este posibil ca designerii graficieni să facă acest lucru în particular, pentru a câştiga bani în plus. Indiferent de motivul pentru care fac acest lucru, este nevoie de aptitudini şi cunoştinţe în domeniul artei grafice pentru a realiza lucrări care să aibă succes. ~Corporaţiile şi designerii graficieni^ Corporaţiile folosesc artiştii graficieni pentru a crea imagini şi descrieri de care este nevoie pentru a participa la întâlniri sau ca suport pentru prezentarea produselor noi. De obicei, acestea sunt momente care trebuie făcute bine de prima dată. Este posibil să fie nevoie de un banner mare şi de cataloage cu imagini şi pagini care să încânte privirea. Corporaţiile vor cheltui sume considerabile pentru astfel de întâlniri. Acestea îşi doresc foarte mult să transmită mesajul într-un mod cât mai dramatic şi memorabil. Convenţiile şi picnicurile companiilor ar putea reprezenta un alt domeniu în care să fie nevoie de ajutorul unui artist grafician, pentru a crea un design care să surprindă esenţa întâlnirii sau a evenimentului. ~Firme de inginerie şi firme de arhitectură^ Aceste firme pot avea cerinţele standard ale unei companii, însoţite de elementele de prezentare care evidenţiază proiectul. Cele mai multe astfel de companii vor angaja un artist grafician independent şi sunt dispuse să plătească pentru a primi o lucrare de calitate. Pentru designerul grafician proiectul actual i-ar putea aduce următoarea sarcină, aşa că îşi doreşte ca acesta să fie prezentat cât mai bine. Un designer grafician talentat se poate specializa în colaborarea cu astfel de companii şi poate câştiga bine de-a lungul unui an. Nevoile designerului grafician vor depinde de activitate şi de serviciile oferite, dar pot fi prezentate într-o formă grafică ce transmite mesajul tare şi clar. În prezent, folosirea unui mesaj vizual însoţit de un text sau cuvinte rostite reprezintă o practică uzuală. Această metodă este şi foarte eficientă. Partea vizuală va atrage atenţia şi îl va ajuta pe potenţialul client să citească şi să reţină mesajul. O bună relaţie de colaborare între aceste două grupuri de persoane creative va contribui la creşterea prosperităţii companiei.