Email Marketing Botoşani

Campaniile de email Marketing reprezintă o formă de publicitate online prin care furnizorii de servicii de publicitate transmit către piaţa ţintă, prin intermediul email-ului, promoţii pentru produse, cupoane, comunicate de presă şi alte tipuri de corespondenţă.

Ira Cond Srl
Com. Vladeni
Vlădeni
 

Email Marketing

Email Marketing - Vedere de ansamblu

~Email Marketing - Vedere de ansamblu^ Email marketing reprezintă una dintre cele mai acceptate modalităţi de promovare pe internet. Mulţi dintre deţinătorii de afaceri de mici dimensiuni şi corporaţii profită de beneficiile aduse de campaniile de email marketing. Reprezentând o modalitate eficientă şi inovatoare de promovare, campaniile de email marketing continuă să câştige din ce în ce mai multă popularitate cu fiecare an. Totuşi, trebuie avute în vedere câteva aspecte, iar proprietarii afacerilor nu pot să înceapă, pur şi simplu, să trimită email-uri la întâmplare pentru a-şi promova produsele, bunurile sau serviciile. Mulţi dintre proprietarii afacerilor angajează companii specializate în furnizarea şi monitorizarea serviciilor de email marketing. ~Informaţii de bază^ Email marketing reprezintă o tehnică de marketing extrem de eficientă şi este folosită de multe afaceri. Campaniile de email marketing economisesc mii de dolari din banii cheltuiţi anual de companii pentru promovare şi comunicarea de afaceri. Companiile au ocazia de a ajunge la mulţi clienţi, iar clienţii apreciază informaţiile şi ofertele pe care campaniile de email marketing le furnizează. Email marketing reprezintă o metodă de a transmite prin email notificări cu privire la promoţii speciale, comunicate de presă, cupoane, anunţuri referitoare la companie şi alte tipuri de corespondenţă. Prin intermediul campaniilor de email marketing proprietarul afacerii poate economisi mii de dolari din sumele cheltuite pentru materiale tipărite şi publicitate şi, din câte se pare, această tehnică de marketing nu va dispărea prea uşor. Nu este o regulă ca aceste campanii prin email să funcţioneze pentru toată lumea, dar funcţionează destul de bine—cât timp proprietarul afacerii rămâne fidel anumitor reguli. Trebuie luate toate măsurile pentru a se garanta că respectiva campanie de email marketing nu încalcă drepturile celorlalţi—ideea de bază este atragerea cât mai multor clienţi, nu îndepărtarea acestora. ~Ce înseamnă Email Marketing?^ Campaniile de email marketing le permit companiilor să ofere consumatorilor tratamente speciale, punându-le la dispoziţie oferte şi promoţii unice, dacă rămân clienţi fideli ai respectivei companii. Prin intermediul cupoanelor care pot fi tipărite, newsletter-elor, concursurilor şi premiilor pot fi atraşi clienţii noi şi păstraţi clienţii vechi care rămân fideli. Campaniile de email marketing îl ajută pe proprietarul unei afaceri să îşi păstreze clienţii actuali, să câştige clienţi noi şi să îşi îmbunătăţească marja de profit. Totuşi, metoda necesită foarte multă răbdare, iar rezultatele nu sunt vizibile imediat. Pentru ca o campanie de email marketing să îşi dovedească eficienţa este nevoie de câteva luni de efort susţinut. Din acest motiv multe companii angajează specialişti pentru a se ocupa de toate demersurile aferente unei campanii de email marketing; în acest mod, compania este eliberată de stresul derulării unei campanii de email şi se poate concentra asupra celorlalte aspecte ale activităţii. ~Cum funcţionează?^ Există mai multe tipuri de campanii de email marketing pe care le pot folosi companiile, mari sau mici. Fiecare tip de strategie de email marketing are propriile beneficii, iar companiile pot obţine beneficii folosind un amestec din mai multe strategii diferite de email marketing sau folosindu-le pe toate ori una câte una. Tipurile principale de campanii de email marketing, folosite cel mai des, sunt direct mail, email de abonare şi folosirea spaţiului din email-urile altora pentru promovarea produselor, bunurilor sau serviciilor. Direct email este o formă de email marketing prin intermediul căreia compania contactează consumatorii direct, de la o adresă de email către o altă adresă de email. Companiile vor alege să trimită coduri promoţionale, cupoane, anunţuri publicitare, newsletter-e; în principiu, orice lucru care va atrage atenţia consumatorilor. Din nou, astfel de email-uri nu pot fi trimise la adrese de email alese la întâmplare, deţinătorul afacerii trebuind să stabilească o bază de date de clienţi care să conţină adrese de email către care clientul a fost de acord să fie transmise materialele promoţionale. Ca alternativă, o companie poate hotărî să închirieze sau să achiziţioneze adrese de email oferite de către diferite companii de email marketing. De regulă, astfel de procedee de marketing funcţionează bine deoarece companiile pot să se concentreze asupra categoriilor de consumatori pe care încearcă să le atragă. Crearea unui website unde consumatorii trebuie să se aboneze pentru a primi newsletter-e sau materiale publicitare reprezintă o altă metodă prin care se poate constitui o listă de adrese de email către care este aprobată transmiterea de mesaje de marketing. Prin intermediul newsletter-elor, companiile pot anunţa oferte speciale, reduceri, promoţii şi pot acorda chiar şi cupoane. Newsletter-ele reprezintă o modalitate excelentă de a informa clienţii cu privire la produsele şi serviciile care sunt disponibile. În plus, prin intermediul newsletter-elor companiile pot păstra legătura cu consumatorii şi se asigură că nu sunt uşor date uitării. Pentru a se promova, companiile mai folosesc şi alte email-uri. Acest lucru se petrece atunci când o companie alege să se promoveze în cadrul unui newsletter sau email de marketing transmis de o companie afiliată. Poate fi nevoie ca respectiva companie să achite o anumită sumă, dar rămâne o modalitate eficientă de promovare care este relativ necostisitoare. ~Strategii secrete^ Unul dintre cele mai bune secrete care pot fi împărtăşite când vine vorba despre email marketing este acela că orice companie trebuie să se asigure că materialele publicitare transmise prin email sunt distractive şi amuzante. Cea mai bună modalitate de a atrage atenţia unui consumator este să îl faceţi să râdă. Oferiţi-le clienţilor reduceri dacă vă recomandă mai departe sau un anumit procent reducere la produse şi servicii—dacă o companie îi demonstrează unui client că îi pasă cu adevărat, va avea un client fidel pe viaţă. De fapt, astfel de oferte sunt un mod excelent de a forma o bază de date de email-uri—dacă vreţi să obţineţi adrese noi de email ale consumatorilor—oferiţi-le produse gratuite sau reduceri speciale pentru faptul că şi-au introdus adresele de email şi au fost de acord să primească email-uri de la dumneavoastră. Unele companii aleg să contracteze servicii de email-marketing, astfel încât furnizorul acestora să poată gestiona toate email-urile şi urmări evoluţia companiei. Acest lucru este foarte avantajos pentru acele companii care nu dispun de forţa de muncă sau de timpul necesar pentru a derula pe cont propriu o campanie de email marketing. Contractarea unui furnizor de servicii de email marketing poate scuti compania de mult timp pierdut şi stres, aceasta beneficiind în continuare de o campanie de email marketing. ~De ce să folosim Email Marketing?^ Beneficiile unei campanii de email marketing nu pot fi trecute cu vederea. De fapt, companiile economisesc destul de mulţi bani, graţie beneficiilor oferite de campaniile de email marketing. Companiile pot reduce costul promovării, pot ajunge la o audienţă mai mare şi pot menţine în permanenţă contactul personal cu consumatorii lor. Reduceţi costurile de promovare: Publicitatea este scumpă, dar necesară în orice activitate. În loc să plătească publicitate în ziare, în reviste şi la televizor multe companii se străduiesc să ajungă la publicul de pe internet. Costurile derulării unei campanii de email marketing sunt foarte reduse, mai ales dacă respectiva companie derulează campania pe cont propriu. Newsletter-ele sunt uşor de creat cu diferite aplicaţii software, iar transmiterea unui material promoţional durează câteva minute. Ajungeţi la o audienţă extinsă: Unele companii profită de fiecare mijloc de promovare disponibil. De la reclame la televizor la anunţuri în reviste, de la panouri publicitare la anunţuri în ziare, de la mica publicitate la email marketing, companiile profită de fiecare formă de promovare. Crearea unui website pe care consumatorii îl pot vizita şi pe care se pot înscrie pentru a primi materiale de tipul email marketing, reprezintă doar începutul—atât website-ul cât şi campania de email marketing pot ajuta consumatorul să rămână informat la zi cu privire la cele mai recente evenimente şi oferte ale companiei. Câştigaţi mai mulţi bani: În principiu, cu cât ajungeţi la mai mulţi consumatori, cu atât compania câştigă mai mulţi bani. Este o ecuaţie destul de simplă şi din acest motiv atât de multe companii folosesc aceste tehnici de email marketing. Tehnicile de email marketing reprezintă un mod foarte bun de a completa celelalte forme de publicitate, iar campaniile de email marketing sunt probabil printre cele mai puţin costisitoare opţiuni disponibile. ~Unde găsiţi furnizorii de servicii^ Internetul este cel mai bun loc în care puteţi găsi furnizori de servicii de email-marketing—folosind motorul de căutare preferat, deţinătorul unei afaceri va găsi mulţi furnizori de servicii de email marketing disponibili. De asemenea, internetul le oferă companiilor posibilitatea să achiziţioneze aplicaţii software pentru email-marketing, astfel încât să poată derula cu succes campanii de marketing pe cont propriu. Există mai multe moduri prin care pot fi adunate adrese de email—o adevărată necesitate pentru o companie care intenţionează să înceapă o campanie de email marketing. Puteţi crea un website necostisitor pe care clienţii să îl viziteze şi unde să se înscrie, puteţi cumpăra adresele de email, vă puteţi promova cu alte companii care se promovează prin email sau le puteţi solicita clienţilor adresa de email atunci când intră în contact cu compania şi cumpără produse sau servicii. ~Sfaturi^ Asiguraţi-vă că anunţurile publicitare transmise prin email marketing sunt atrăgătoare şi accesibile, dar nu creaţi anunţuri publicitare care să se descarce foarte greu. Dacă se descarcă prea greu, consumatorul nu se va mai obosi să citească emailul. Asiguraţi-vă că primele câteva rânduri din anunţ sunt captivante—conţin ceva care atrage şi păstrează atenţia consumatorilor sau, cel puţin, le captivează interesul. Când derulaţi o campanie de promovare, derulaţi-o cu companii afiliate. Aici sunt incluse informaţiile referitoare la alte companii care sunt asemănătoare cu a dumneavoastră. Cu cât deţineţi mai multe informaţii atunci când derulaţi campanii de email marketing, cu atât anunţul dumneavoastră va fi mai atractiv şi interesant. De asemenea, învăţaţi cum să poziţionaţi elementele într-un email pentru a atrage atenţia clientului. Chiar şi în cazul în care consumatorul nu citeşte altceva, măcar va şti că aveţi o promoţie foarte bună. De fapt, îl poate determina pe consumator să revină mai târziu asupra emailului. Asiguraţi-vă că aţi pus la dispoziţia clientului o posibilitate de feedback, pentru ca acesta să îşi poată face cunoscute ideile, gândurile şi opiniile. Feedback-ul poate fi folosit pentru a vă îmbunătăţi campaniile de marketing şi produsele. Dacă aveţi un website, asiguraţi-vă că aţi inclus adresa în materialul promoţional transmis prin email marketing. Folosiţi toate metodele posibile pentru a atrage consumatorii către ceea ce aveţi să le oferiţi. De asemenea, asiguraţi-vă că vă cunoaşteţi audienţa—dacă vă cunoaşteţi audienţa veţi putea să atrageţi persoanele vizate cu ceea ce aveţi de oferit. De exemplu, nu veţi dori să vindeţi bărbaţilor romane de dragoste, pentru că romanele de dragoste se adresează în mod clar femeilor. Puteţi totuşi atrage bărbaţi dacă oferiţi produse care să fie şi pe placul bărbaţilor. Oferiţi-le consumatorilor şansa să întrerupă primirea emailurilor dumneavoastră. Este o normă de politeţe să le permiteţi consumatorilor să pună capăt emailurilor dumneavoastră, dacă nu mai doresc să le primească. În plus, consumatorii nu se vor simţi obligaţi să vă cumpere produsele sau serviciile. Consumatorii care nu mai doresc să primească materialele promoţionale transmise prin email marketing trebuie să aibă posibilitatea să viziteze un website unde să se poată dezabona cu uşurinţă sau ar trebui să vă poată transmite un email prin care să solicite întreruperea oricărui tip de contact. Folosiţi campaniile de email marketing ca şi metodă inovatoare pentru a transmite comunicatele de presă. Contactaţi clienţii din baza de date actuală pentru a îi ţine la curent cu ultimele noutăţi.

Informaţii de bază

~Email Marketing - Vedere de ansamblu^ Email marketing reprezintă una dintre cele mai acceptate modalităţi de promovare pe internet. Mulţi dintre deţinătorii de afaceri de mici dimensiuni şi corporaţii profită de beneficiile aduse de campaniile de email marketing. Reprezentând o modalitate eficientă şi inovatoare de promovare, campaniile de email marketing continuă să câştige din ce în ce mai multă popularitate cu fiecare an. Totuşi, trebuie avute în vedere câteva aspecte, iar proprietarii afacerilor nu pot să înceapă, pur şi simplu, să trimită email-uri la întâmplare pentru a-şi promova produsele, bunurile sau serviciile. Mulţi dintre proprietarii afacerilor angajează companii specializate în furnizarea şi monitorizarea serviciilor de email marketing. ~Informaţii de bază^ Email marketing reprezintă o tehnică de marketing extrem de eficientă şi este folosită de multe afaceri. Campaniile de email marketing economisesc mii de dolari din banii cheltuiţi anual de companii pentru promovare şi comunicarea de afaceri. Companiile au ocazia de a ajunge la mulţi clienţi, iar clienţii apreciază informaţiile şi ofertele pe care campaniile de email marketing le furnizează. Email marketing reprezintă o metodă de a transmite prin email notificări cu privire la promoţii speciale, comunicate de presă, cupoane, anunţuri referitoare la companie şi alte tipuri de corespondenţă. Prin intermediul campaniilor de email marketing proprietarul afacerii poate economisi mii de dolari din sumele cheltuite pentru materiale tipărite şi publicitate şi, din câte se pare, această tehnică de marketing nu va dispărea prea uşor. Nu este o regulă ca aceste campanii prin email să funcţioneze pentru toată lumea, dar funcţionează destul de bine—cât timp proprietarul afacerii rămâne fidel anumitor reguli. Trebuie luate toate măsurile pentru a se garanta că respectiva campanie de email marketing nu încalcă drepturile celorlalţi—ideea de bază este atragerea cât mai multor clienţi, nu îndepărtarea acestora. ~Ce înseamnă Email Marketing?^ Campaniile de email marketing le permit companiilor să ofere consumatorilor tratamente speciale, punându-le la dispoziţie oferte şi promoţii unice, dacă rămân clienţi fideli ai respectivei companii. Prin intermediul cupoanelor care pot fi tipărite, newsletter-elor, concursurilor şi premiilor pot fi atraşi clienţii noi şi păstraţi clienţii vechi care rămân fideli. Campaniile de email marketing îl ajută pe proprietarul unei afaceri să îşi păstreze clienţii actuali, să câştige clienţi noi şi să îşi îmbunătăţească marja de profit. Totuşi, metoda necesită foarte multă răbdare, iar rezultatele nu sunt vizibile imediat. Pentru ca o campanie de email marketing să îşi dovedească eficienţa este nevoie de câteva luni de efort susţinut. Din acest motiv multe companii angajează specialişti pentru a se ocupa de toate demersurile aferente unei campanii de email marketing; în acest mod, compania este eliberată de stresul derulării unei campanii de email şi se poate concentra asupra celorlalte aspecte ale activităţii. ~Cum funcţionează?^ Există mai multe tipuri de campanii de email marketing pe care le pot folosi companiile, mari sau mici. Fiecare tip de strategie de email marketing are propriile beneficii, iar companiile pot obţine beneficii folosind un amestec din mai multe strategii diferite de email marketing sau folosindu-le pe toate ori una câte una. Tipurile principale de campanii de email marketing, folosite cel mai des, sunt direct mail, email de abonare şi folosirea spaţiului din email-urile altora pentru promovarea produselor, bunurilor sau serviciilor. Direct email este o formă de email marketing prin intermediul căreia compania contactează consumatorii direct, de la o adresă de email către o altă adresă de email. Companiile vor alege să trimită coduri promoţionale, cupoane, anunţuri publicitare, newsletter-e; în principiu, orice lucru care va atrage atenţia consumatorilor. Din nou, astfel de email-uri nu pot fi trimise la adrese de email alese la întâmplare, deţinătorul afacerii trebuind să stabilească o bază de date de clienţi care să conţină adrese de email către care clientul a fost de acord să fie transmise materialele promoţionale. Ca alternativă, o companie poate hotărî să închirieze sau să achiziţioneze adrese de email oferite de către diferite companii de email marketing. De regulă, astfel de procedee de marketing funcţionează bine deoarece companiile pot să se concentreze asupra categoriilor de consumatori pe care încearcă să le atragă. Crearea unui website unde consumatorii trebuie să se aboneze pentru a primi newsletter-e sau materiale publicitare reprezintă o altă metodă prin care se poate constitui o listă de adrese de email către care este aprobată transmiterea de mesaje de marketing. Prin intermediul newsletter-elor, companiile pot anunţa oferte speciale, reduceri, promoţii şi pot acorda chiar şi cupoane. Newsletter-ele reprezintă o modalitate excelentă de a informa clienţii cu privire la produsele şi serviciile care sunt disponibile. În plus, prin intermediul newsletter-elor companiile pot păstra legătura cu consumatorii şi se asigură că nu sunt uşor date uitării. Pentru a se promova, companiile mai folosesc şi alte email-uri. Acest lucru se petrece atunci când o companie alege să se promoveze în cadrul unui newsletter sau email de marketing transmis de o companie afiliată. Poate fi nevoie ca respectiva companie să achite o anumită sumă, dar rămâne o modalitate eficientă de promovare care este relativ necostisitoare. ~Strategii secrete^ Unul dintre cele mai bune secrete care pot fi împărtăşite când vine vorba despre email marketing este acela că orice companie trebuie să se asigure că materialele publicitare transmise prin email sunt distractive şi amuzante. Cea mai bună modalitate de a atrage atenţia unui consumator este să îl faceţi să râdă. Oferiţi-le clienţilor reduceri dacă vă recomandă mai departe sau un anumit procent reducere la produse şi servicii—dacă o companie îi demonstrează unui client că îi pasă cu adevărat, va avea un client fidel pe viaţă. De fapt, astfel de oferte sunt un mod excelent de a forma o bază de date de email-uri—dacă vreţi să obţineţi adrese noi de email ale consumatorilor—oferiţi-le produse gratuite sau reduceri speciale pentru faptul că şi-au introdus adresele de email şi au fost de acord să primească email-uri de la dumneavoastră. Unele companii aleg să contracteze servicii de email-marketing, astfel încât furnizorul acestora să poată gestiona toate email-urile şi urmări evoluţia companiei. Acest lucru este foarte avantajos pentru acele companii care nu dispun de forţa de muncă sau de timpul necesar pentru a derula pe cont propriu o campanie de email marketing. Contractarea unui furnizor de servicii de email marketing poate scuti compania de mult timp pierdut şi stres, aceasta beneficiind în continuare de o campanie de email marketing. ~De ce să folosim Email Marketing?^ Beneficiile unei campanii de email marketing nu pot fi trecute cu vederea. De fapt, companiile economisesc destul de mulţi bani, graţie beneficiilor oferite de campaniile de email marketing. Companiile pot reduce costul promovării, pot ajunge la o audienţă mai mare şi pot menţine în permanenţă contactul personal cu consumatorii lor. Reduceţi costurile de promovare: Publicitatea este scumpă, dar necesară în orice activitate. În loc să plătească publicitate în ziare, în reviste şi la televizor multe companii se străduiesc să ajungă la publicul de pe internet. Costurile derulării unei campanii de email marketing sunt foarte reduse, mai ales dacă respectiva companie derulează campania pe cont propriu. Newsletter-ele sunt uşor de creat cu diferite aplicaţii software, iar transmiterea unui material promoţional durează câteva minute. Ajungeţi la o audienţă extinsă: Unele companii profită de fiecare mijloc de promovare disponibil. De la reclame la televizor la anunţuri în reviste, de la panouri publicitare la anunţuri în ziare, de la mica publicitate la email marketing, companiile profită de fiecare formă de promovare. Crearea unui website pe care consumatorii îl pot vizita şi pe care se pot înscrie pentru a primi materiale de tipul email marketing, reprezintă doar începutul—atât website-ul cât şi campania de email marketing pot ajuta consumatorul să rămână informat la zi cu privire la cele mai recente evenimente şi oferte ale companiei. Câştigaţi mai mulţi bani: În principiu, cu cât ajungeţi la mai mulţi consumatori, cu atât compania câştigă mai mulţi bani. Este o ecuaţie destul de simplă şi din acest motiv atât de multe companii folosesc aceste tehnici de email marketing. Tehnicile de email marketing reprezintă un mod foarte bun de a completa celelalte forme de publicitate, iar campaniile de email marketing sunt probabil printre cele mai puţin costisitoare opţiuni disponibile. ~Unde găsiţi furnizorii de servicii^ Internetul este cel mai bun loc în care puteţi găsi furnizori de servicii de email-marketing—folosind motorul de căutare preferat, deţinătorul unei afaceri va găsi mulţi furnizori de servicii de email marketing disponibili. De asemenea, internetul le oferă companiilor posibilitatea să achiziţioneze aplicaţii software pentru email-marketing, astfel încât să poată derula cu succes campanii de marketing pe cont propriu. Există mai multe moduri prin care pot fi adunate adrese de email—o adevărată necesitate pentru o companie care intenţionează să înceapă o campanie de email marketing. Puteţi crea un website necostisitor pe care clienţii să îl viziteze şi unde să se înscrie, puteţi cumpăra adresele de email, vă puteţi promova cu alte companii care se promovează prin email sau le puteţi solicita clienţilor adresa de email atunci când intră în contact cu compania şi cumpără produse sau servicii. ~Sfaturi^ Asiguraţi-vă că anunţurile publicitare transmise prin email marketing sunt atrăgătoare şi accesibile, dar nu creaţi anunţuri publicitare care să se descarce foarte greu. Dacă se descarcă prea greu, consumatorul nu se va mai obosi să citească emailul. Asiguraţi-vă că primele câteva rânduri din anunţ sunt captivante—conţin ceva care atrage şi păstrează atenţia consumatorilor sau, cel puţin, le captivează interesul. Când derulaţi o campanie de promovare, derulaţi-o cu companii afiliate. Aici sunt incluse informaţiile referitoare la alte companii care sunt asemănătoare cu a dumneavoastră. Cu cât deţineţi mai multe informaţii atunci când derulaţi campanii de email marketing, cu atât anunţul dumneavoastră va fi mai atractiv şi interesant. De asemenea, învăţaţi cum să poziţionaţi elementele într-un email pentru a atrage atenţia clientului. Chiar şi în cazul în care consumatorul nu citeşte altceva, măcar va şti că aveţi o promoţie foarte bună. De fapt, îl poate determina pe consumator să revină mai târziu asupra emailului. Asiguraţi-vă că aţi pus la dispoziţia clientului o posibilitate de feedback, pentru ca acesta să îşi poată face cunoscute ideile, gândurile şi opiniile. Feedback-ul poate fi folosit pentru a vă îmbunătăţi campaniile de marketing şi produsele. Dacă aveţi un website, asiguraţi-vă că aţi inclus adresa în materialul promoţional transmis prin email marketing. Folosiţi toate metodele posibile pentru a atrage consumatorii către ceea ce aveţi să le oferiţi. De asemenea, asiguraţi-vă că vă cunoaşteţi audienţa—dacă vă cunoaşteţi audienţa veţi putea să atrageţi persoanele vizate cu ceea ce aveţi de oferit. De exemplu, nu veţi dori să vindeţi bărbaţilor romane de dragoste, pentru că romanele de dragoste se adresează în mod clar femeilor. Puteţi totuşi atrage bărbaţi dacă oferiţi produse care să fie şi pe placul bărbaţilor. Oferiţi-le consumatorilor şansa să întrerupă primirea emailurilor dumneavoastră. Este o normă de politeţe să le permiteţi consumatorilor să pună capăt emailurilor dumneavoastră, dacă nu mai doresc să le primească. În plus, consumatorii nu se vor simţi obligaţi să vă cumpere produsele sau serviciile. Consumatorii care nu mai doresc să primească materialele promoţionale transmise prin email marketing trebuie să aibă posibilitatea să viziteze un website unde să se poată dezabona cu uşurinţă sau ar trebui să vă poată transmite un email prin care să solicite întreruperea oricărui tip de contact. Folosiţi campaniile de email marketing ca şi metodă inovatoare pentru a transmite comunicatele de presă. Contactaţi clienţii din baza de date actuală pentru a îi ţine la curent cu ultimele noutăţi.

Ce înseamnă Email Marketing?

~Email Marketing - Vedere de ansamblu^ Email marketing reprezintă una dintre cele mai acceptate modalităţi de promovare pe internet. Mulţi dintre deţinătorii de afaceri de mici dimensiuni şi corporaţii profită de beneficiile aduse de campaniile de email marketing. Reprezentând o modalitate eficientă şi inovatoare de promovare, campaniile de email marketing continuă să câştige din ce în ce mai multă popularitate cu fiecare an. Totuşi, trebuie avute în vedere câteva aspecte, iar proprietarii afacerilor nu pot să înceapă, pur şi simplu, să trimită email-uri la întâmplare pentru a-şi promova produsele, bunurile sau serviciile. Mulţi dintre proprietarii afacerilor angajează companii specializate în furnizarea şi monitorizarea serviciilor de email marketing. ~Informaţii de bază^ Email marketing reprezintă o tehnică de marketing extrem de eficientă şi este folosită de multe afaceri. Campaniile de email marketing economisesc mii de dolari din banii cheltuiţi anual de companii pentru promovare şi comunicarea de afaceri. Companiile au ocazia de a ajunge la mulţi clienţi, iar clienţii apreciază informaţiile şi ofertele pe care campaniile de email marketing le furnizează. Email marketing reprezintă o metodă de a transmite prin email notificări cu privire la promoţii speciale, comunicate de presă, cupoane, anunţuri referitoare la companie şi alte tipuri de corespondenţă. Prin intermediul campaniilor de email marketing proprietarul afacerii poate economisi mii de dolari din sumele cheltuite pentru materiale tipărite şi publicitate şi, din câte se pare, această tehnică de marketing nu va dispărea prea uşor. Nu este o regulă ca aceste campanii prin email să funcţioneze pentru toată lumea, dar funcţionează destul de bine—cât timp proprietarul afacerii rămâne fidel anumitor reguli. Trebuie luate toate măsurile pentru a se garanta că respectiva campanie de email marketing nu încalcă drepturile celorlalţi—ideea de bază este atragerea cât mai multor clienţi, nu îndepărtarea acestora. ~Ce înseamnă Email Marketing?^ Campaniile de email marketing le permit companiilor să ofere consumatorilor tratamente speciale, punându-le la dispoziţie oferte şi promoţii unice, dacă rămân clienţi fideli ai respectivei companii. Prin intermediul cupoanelor care pot fi tipărite, newsletter-elor, concursurilor şi premiilor pot fi atraşi clienţii noi şi păstraţi clienţii vechi care rămân fideli. Campaniile de email marketing îl ajută pe proprietarul unei afaceri să îşi păstreze clienţii actuali, să câştige clienţi noi şi să îşi îmbunătăţească marja de profit. Totuşi, metoda necesită foarte multă răbdare, iar rezultatele nu sunt vizibile imediat. Pentru ca o campanie de email marketing să îşi dovedească eficienţa este nevoie de câteva luni de efort susţinut. Din acest motiv multe companii angajează specialişti pentru a se ocupa de toate demersurile aferente unei campanii de email marketing; în acest mod, compania este eliberată de stresul derulării unei campanii de email şi se poate concentra asupra celorlalte aspecte ale activităţii. ~Cum funcţionează?^ Există mai multe tipuri de campanii de email marketing pe care le pot folosi companiile, mari sau mici. Fiecare tip de strategie de email marketing are propriile beneficii, iar companiile pot obţine beneficii folosind un amestec din mai multe strategii diferite de email marketing sau folosindu-le pe toate ori una câte una. Tipurile principale de campanii de email marketing, folosite cel mai des, sunt direct mail, email de abonare şi folosirea spaţiului din email-urile altora pentru promovarea produselor, bunurilor sau serviciilor. Direct email este o formă de email marketing prin intermediul căreia compania contactează consumatorii direct, de la o adresă de email către o altă adresă de email. Companiile vor alege să trimită coduri promoţionale, cupoane, anunţuri publicitare, newsletter-e; în principiu, orice lucru care va atrage atenţia consumatorilor. Din nou, astfel de email-uri nu pot fi trimise la adrese de email alese la întâmplare, deţinătorul afacerii trebuind să stabilească o bază de date de clienţi care să conţină adrese de email către care clientul a fost de acord să fie transmise materialele promoţionale. Ca alternativă, o companie poate hotărî să închirieze sau să achiziţioneze adrese de email oferite de către diferite companii de email marketing. De regulă, astfel de procedee de marketing funcţionează bine deoarece companiile pot să se concentreze asupra categoriilor de consumatori pe care încearcă să le atragă. Crearea unui website unde consumatorii trebuie să se aboneze pentru a primi newsletter-e sau materiale publicitare reprezintă o altă metodă prin care se poate constitui o listă de adrese de email către care este aprobată transmiterea de mesaje de marketing. Prin intermediul newsletter-elor, companiile pot anunţa oferte speciale, reduceri, promoţii şi pot acorda chiar şi cupoane. Newsletter-ele reprezintă o modalitate excelentă de a informa clienţii cu privire la produsele şi serviciile care sunt disponibile. În plus, prin intermediul newsletter-elor companiile pot păstra legătura cu consumatorii şi se asigură că nu sunt uşor date uitării. Pentru a se promova, companiile mai folosesc şi alte email-uri. Acest lucru se petrece atunci când o companie alege să se promoveze în cadrul unui newsletter sau email de marketing transmis de o companie afiliată. Poate fi nevoie ca respectiva companie să achite o anumită sumă, dar rămâne o modalitate eficientă de promovare care este relativ necostisitoare. ~Strategii secrete^ Unul dintre cele mai bune secrete care pot fi împărtăşite când vine vorba despre email marketing este acela că orice companie trebuie să se asigure că materialele publicitare transmise prin email sunt distractive şi amuzante. Cea mai bună modalitate de a atrage atenţia unui consumator este să îl faceţi să râdă. Oferiţi-le clienţilor reduceri dacă vă recomandă mai departe sau un anumit procent reducere la produse şi servicii—dacă o companie îi demonstrează unui client că îi pasă cu adevărat, va avea un client fidel pe viaţă. De fapt, astfel de oferte sunt un mod excelent de a forma o bază de date de email-uri—dacă vreţi să obţineţi adrese noi de email ale consumatorilor—oferiţi-le produse gratuite sau reduceri speciale pentru faptul că şi-au introdus adresele de email şi au fost de acord să primească email-uri de la dumneavoastră. Unele companii aleg să contracteze servicii de email-marketing, astfel încât furnizorul acestora să poată gestiona toate email-urile şi urmări evoluţia companiei. Acest lucru este foarte avantajos pentru acele companii care nu dispun de forţa de muncă sau de timpul necesar pentru a derula pe cont propriu o campanie de email marketing. Contractarea unui furnizor de servicii de email marketing poate scuti compania de mult timp pierdut şi stres, aceasta beneficiind în continuare de o campanie de email marketing. ~De ce să folosim Email Marketing?^ Beneficiile unei campanii de email marketing nu pot fi trecute cu vederea. De fapt, companiile economisesc destul de mulţi bani, graţie beneficiilor oferite de campaniile de email marketing. Companiile pot reduce costul promovării, pot ajunge la o audienţă mai mare şi pot menţine în permanenţă contactul personal cu consumatorii lor. Reduceţi costurile de promovare: Publicitatea este scumpă, dar necesară în orice activitate. În loc să plătească publicitate în ziare, în reviste şi la televizor multe companii se străduiesc să ajungă la publicul de pe internet. Costurile derulării unei campanii de email marketing sunt foarte reduse, mai ales dacă respectiva companie derulează campania pe cont propriu. Newsletter-ele sunt uşor de creat cu diferite aplicaţii software, iar transmiterea unui material promoţional durează câteva minute. Ajungeţi la o audienţă extinsă: Unele companii profită de fiecare mijloc de promovare disponibil. De la reclame la televizor la anunţuri în reviste, de la panouri publicitare la anunţuri în ziare, de la mica publicitate la email marketing, companiile profită de fiecare formă de promovare. Crearea unui website pe care consumatorii îl pot vizita şi pe care se pot înscrie pentru a primi materiale de tipul email marketing, reprezintă doar începutul—atât website-ul cât şi campania de email marketing pot ajuta consumatorul să rămână informat la zi cu privire la cele mai recente evenimente şi oferte ale companiei. Câştigaţi mai mulţi bani: În principiu, cu cât ajungeţi la mai mulţi consumatori, cu atât compania câştigă mai mulţi bani. Este o ecuaţie destul de simplă şi din acest motiv atât de multe companii folosesc aceste tehnici de email marketing. Tehnicile de email marketing reprezintă un mod foarte bun de a completa celelalte forme de publicitate, iar campaniile de email marketing sunt probabil printre cele mai puţin costisitoare opţiuni disponibile. ~Unde găsiţi furnizorii de servicii^ Internetul este cel mai bun loc în care puteţi găsi furnizori de servicii de email-marketing—folosind motorul de căutare preferat, deţinătorul unei afaceri va găsi mulţi furnizori de servicii de email marketing disponibili. De asemenea, internetul le oferă companiilor posibilitatea să achiziţioneze aplicaţii software pentru email-marketing, astfel încât să poată derula cu succes campanii de marketing pe cont propriu. Există mai multe moduri prin care pot fi adunate adrese de email—o adevărată necesitate pentru o companie care intenţionează să înceapă o campanie de email marketing. Puteţi crea un website necostisitor pe care clienţii să îl viziteze şi unde să se înscrie, puteţi cumpăra adresele de email, vă puteţi promova cu alte companii care se promovează prin email sau le puteţi solicita clienţilor adresa de email atunci când intră în contact cu compania şi cumpără produse sau servicii. ~Sfaturi^ Asiguraţi-vă că anunţurile publicitare transmise prin email marketing sunt atrăgătoare şi accesibile, dar nu creaţi anunţuri publicitare care să se descarce foarte greu. Dacă se descarcă prea greu, consumatorul nu se va mai obosi să citească emailul. Asiguraţi-vă că primele câteva rânduri din anunţ sunt captivante—conţin ceva care atrage şi păstrează atenţia consumatorilor sau, cel puţin, le captivează interesul. Când derulaţi o campanie de promovare, derulaţi-o cu companii afiliate. Aici sunt incluse informaţiile referitoare la alte companii care sunt asemănătoare cu a dumneavoastră. Cu cât deţineţi mai multe informaţii atunci când derulaţi campanii de email marketing, cu atât anunţul dumneavoastră va fi mai atractiv şi interesant. De asemenea, învăţaţi cum să poziţionaţi elementele într-un email pentru a atrage atenţia clientului. Chiar şi în cazul în care consumatorul nu citeşte altceva, măcar va şti că aveţi o promoţie foarte bună. De fapt, îl poate determina pe consumator să revină mai târziu asupra emailului. Asiguraţi-vă că aţi pus la dispoziţia clientului o posibilitate de feedback, pentru ca acesta să îşi poată face cunoscute ideile, gândurile şi opiniile. Feedback-ul poate fi folosit pentru a vă îmbunătăţi campaniile de marketing şi produsele. Dacă aveţi un website, asiguraţi-vă că aţi inclus adresa în materialul promoţional transmis prin email marketing. Folosiţi toate metodele posibile pentru a atrage consumatorii către ceea ce aveţi să le oferiţi. De asemenea, asiguraţi-vă că vă cunoaşteţi audienţa—dacă vă cunoaşteţi audienţa veţi putea să atrageţi persoanele vizate cu ceea ce aveţi de oferit. De exemplu, nu veţi dori să vindeţi bărbaţilor romane de dragoste, pentru că romanele de dragoste se adresează în mod clar femeilor. Puteţi totuşi atrage bărbaţi dacă oferiţi produse care să fie şi pe placul bărbaţilor. Oferiţi-le consumatorilor şansa să întrerupă primirea emailurilor dumneavoastră. Este o normă de politeţe să le permiteţi consumatorilor să pună capăt emailurilor dumneavoastră, dacă nu mai doresc să le primească. În plus, consumatorii nu se vor simţi obligaţi să vă cumpere produsele sau serviciile. Consumatorii care nu mai doresc să primească materialele promoţionale transmise prin email marketing trebuie să aibă posibilitatea să viziteze un website unde să se poată dezabona cu uşurinţă sau ar trebui să vă poată transmite un email prin care să solicite întreruperea oricărui tip de contact. Folosiţi campaniile de email marketing ca şi metodă inovatoare pentru a transmite comunicatele de presă. Contactaţi clienţii din baza de date actuală pentru a îi ţine la curent cu ultimele noutăţi.