Excursii corporative Alexandria

Excursiile corporative au devenit extrem de populare în ultima perioadă, acestea reprezentând un mod prin care companiile îşi pot instrui membrii conducerii, pot promova un mediu productiv şi munca în echipă, dar şi premia angajaţii pentru realizări deosebite. Excursiile corporative pot fi de dimensiuni mici, realizate pentru numai câteva persoane, sau pot fi evenimente de mari dimensiuni, similare cu convenţiile, acoperind o perioadă de câteva zile şi o gamă vastă de activităţi. Se pot concentra asupra unei teme anume sau activităţile pot fi lăsate la libera alegere a participanţilor. Oricare ar fi motivele excursiilor corporative, ideea de bază este că, în ciuda costului, acestea sunt de regulă extrem de benefice pentru companii şi pentru persoanele care le conduc sau lucrează pentru ele. Investiţia într-o excursie corporativă poate avea ca rezultat o productivitate mai mare în cadrul unei companii şi o mai bună înţelegere între angajaţi. Există o serie de companii specializate în ev

Confort Tour S.R.L.
(074) 045-5443
Str. Libertăţii Nr. 211 Bl. 29 Et Parter
Alexandria
 
Arrow Business Travel S.R.L.
(024) 741-3640
Str. Independenţei Nr. 1
Turnu Măgurele
 
Marm Construct Srl
(024) 741-2045
Sos. Alexandriei Nr: 16
Turnu Măgurele
 
Calor Serv Srl
(024) 741-1042
Str. Stadionului Nr: 12
Turnu Măgurele
 
Confort Tour S.R.L.
(074) 045-5443
Str. Libertăţii Nr. 211 Bl. 29 Et Parter
Alexandria
 
Apa Serv Sa
(024) 731-1272
Str. Vedea Nr: 31
Alexandria
 
Catalin Prest Serv Srl
(072) 050-9895
Str. Alexandru Ioan Cuza Nr: 20A
Roşiorii de Vede
 
Transeco Pmb Srl
Slăveşti
 

Excursii corporative

Excursii de tip team building

~Excursii de tip team building^ Unul dintre cele mai populare motive pentru planificarea şi organizarea excursiilor corporative este promovarea muncii în echipă în rândul angajaţilor companiei, indiferent dacă aceştia sunt membri ai conducerii sau angajaţi cu rang inferior. Excursiile de tip team building pot fi de orice natură, cum ar fi excursii sportive sau excursii de tip seminar, însă ideea de bază va fi îmbunătăţirea relaţiei dintre angajaţii unei companii şi dobândirea unor aptitudini de rezolvare a problemelor care să contribuie la o colaborare şi, per total, o productivitate mai mare. Cele mai multe excursii de tip team building se concentrează asupra activităţilor în care toţi participanţii trebuie să lucreze împreună pentru a atinge un scop comun, cum ar fi rafting, căţărare pe munte, jocuri de stimulare a intelectului sau chiar competiţii amicale între departamentele companiei. Persoanele care participă la asemenea excursii de tip team building vor fi informaţi cu privire la obiectivele excursiilor, cât şi la rezultatele pe termen lung către care ţinteşte compania. Un exemplu al unei activităţi realizate în cadrul unui team building ar fi construirea unei plute. Cu numai câteva instrumente şi obiecte disponibile, echipele vor trebui să concureze, încercând să construiască cea mai bună plută posibil; una care este chiar funcţională. Deşi o astfel de activitate pare extrem de diferită faţă de activitatea desfăşurată de cele mai multe persoane la muncă, este gândită în aşa fel încât să înveţe participanţii care sunt beneficiile muncii în echipă, în comparaţie cu beneficiile pe care fiecare persoană le obţine muncind individual pentru a-şi atinge scopurile personale. Alte activităţi pot include căţărarea pe munte în timp ce toţi participanţii sunt legaţi la ochi şi se ţin de aceeaşi frânghie. În cea mai mare perioadă a timpului, persoanele care participă la astfel de evenimente se distrează atât de mult încât nu realizează decât ulterior cât de mult au învăţat şi au câştigat din aceste activităţi neobişnuite. ~Excursii pentru management^ Excursiile corporative pentru management tind să fie evenimente de înaltă clasă care se concentrează pe instruire cât şi pe relaxare. Numeroase astfel de excursii corporative pentru management sunt organizate în locaţii exotice sau staţiuni populare. Deşi numeroase dintre activităţile desfăşurate în aceste excursii au ca scop distracţia şi relaxarea, acestea vor avea, deopotrivă, un scop alternativ, respectiv acela de a întări abilităţile de conducere. Excursiile corporative tipice destinate management-ului constau în unităţi de cazare de lux, iar fiecare persoană poate avea camera sa, fie în cadrul complexului unde este organizat team building-ul, fie în apropierea acestuia. Majoritatea activităţilor realizate în cadrul acestor excursii sunt planificate, însă membrii conducerii care participă au de regulă mult timp liber pentru recreere personală. Spre exemplu, un complex poate oferi facilităţi excelente pentru întâlniri executive şi conferinţe, însă poate oferi de asemenea activităţi cum ar fi călărie, escaladare montană, jogging sau pescuit în lacuri private. Activităţile pot fi programate pentru toate persoanele, în comun, sau persoanele care participă la excursie pot utiliza timpul liber pentru a participa la activităţi individual. ~Excursii de recompensare^ Excursiile corporative nu sunt întotdeauna bazate pe muncă, instruire sau pe dezvoltarea aptitudinilor; câteodată, au ca scop unic recompensarea angajaţilor pentru contribuţii importante la bunăstarea companiei. Numeroase companii vor planifica astfel de excursii în fiecare an, pentru persoanele care primesc distincţii cum ar fi angajatul anului, agentul de vânzări cel mai bun, cât şi pentru persoanele care au demonstrat cele mai bune abilităţi de conducere. Aceste excursii corporative se referă în principal la recreere şi relaxare, şi reprezintă o adevărată vacanţă de la activităţile desfăşurate în mod regulat la birou. Pentru a fi sigure că obţin rezervări la o locaţie specifică în care sunt organizate team building-uri, companiile organizează un sondaj realizat la nivel de companie, timpuriu, în care angajaţii vor trebui să aleagă una dintre locaţiile prevăzute. Excursiile corporative ce au ca scop recompensarea angajaţilor au, de regulă, un sigur scop, şi anume acela de relaxare, reprezentând, însă, un stimulent pentru management şi pentru angajaţi să lucreze în mod eficient în timpul anului cu speranţa de a câştiga o excursie, astfel încât se pot dovedi extrem de eficiente din punctul de vedere al costului. Dacă o companie alege să trimită departamentul cel mai productiv sau aduce aportul cel mai important la dezvoltarea companiei şi la atingerea obiectivelor acesteia, acest lucru poate promova lucrul în echipă în cadrul tuturor departamentelor. Nu este nimic la fel de motivant ca şansa de a câştiga o excursie într-o insulă tropicală sau o staţiune montană – cu toate cheltuielile acoperite de companie. Atunci când angajaţii ce beneficiază de astfel de excursii plătite integral de companie se întorc, vor povesti, în mod cert, cât de bine s-au simţit, fapt ce va motiva şi alţi angajaţi ai companiei să se străduiască mai mult în anul următor. Excursiile corporative ce au ca scop recompensarea celor mai productivi angajaţi sunt, într-adevăr, orientate către distracţie şi relaxare, însă aduc numeroase beneficii companiei cât şi persoanelor cărora le sunt oferite. ~Planificarea unui team building^ Planificarea este extrem de importantă atunci când vine vorba despre team building-uri. Pentru a vă asigura că aceste excursii corporative se ridică la aşteptările dumneavoastră, trebuie să stabiliţi iniţial care sunt obiectivele pe care compania încearcă să le atingă. Una dintre cele mai bune metode de a realiza acest lucru este de a discuta cu o persoană specializată în planificarea team building-urilor înainte de a contacta reprezentanţii complexelor turistice de care sunteţi interesanţi. Un consultant care se ocupă cu organizarea team building-urilor şi are experienţă vastă în acest domeniu vă poate ajuta să restrângeţi opţiunile dumneavoastră şi să vă ajute să vă definiţi obiectivele. Un consultat va pune întrebările potrivite şi va obţine păreri de la persoanele potrivite din cadrul unei companii pentru a vă ajuta unde şi cum să vă concentraţi eforturile. Are team building-ul ca obiectiv principal instruirea? Este o excursie ce are ca scop recompensarea angajaţilor? Obiectivele dumneavoastră sunt de a dezvolta spiritul de echipă în cadrul departamentelor sau de a dezvolta anumite aptitudini individuale ale persoanelor pe care dumneavoastră le consideraţi cele mai productive din companie? Toţi aceşti factori sunt importanţi pentru a planifica tipul potrivit de excursie cât şi pentru obţinerea rezultatelor scontate. Odată ce aţi restrâns opţiunile care vă sunt disponibile cu privire la tipul excursiilor corporative, următorul pas este contactarea câtorva complexe care sunt specializate în ceea ce căutaţi. Complexele specializate în team building-uri pentru companii sau pentru management dispun de personal propriu ce vă poate ajuta să plănuiţi activităţile pe care le vor desfăşura participanţii la team building. Aceste persoane vor avea în vedere obiectivele companiei dumneavoastră în ceea ce priveşte team building-ul şi vor implementa planurile care vor conduce la rezultatele cele mai bune. Este important, în primă instanţă, să contactaţi câteva complexe specializate pentru a discuta cu privire la modul în care acestea abordează nevoile dumneavoastră specifice, restrângând, ulterior, lista de locaţii până când obţineţi locaţia ideală pentru cerinţele companiei dumneavoastră şi a participanţilor la team building. ~Feedback în urma excursiilor^ Urmărirea rezultatelor participanţilor la team building-uri este probabil la fel de importantă ca planificarea team building-urilor în sine. Stabilirea eficienţei team building-ului în sensul generării rezultatelor scontate de companie poate ajuta la planificarea excursiilor ulterioare. Este recomandabil ca o persoană prezentă la team building să monitorizeze modul în care decurg lucrurile de la zi la zi, însă cele mai utile informaţii le veţi obţine, probabil, din discuţiile purtate cu participanţii, după întoarcerea acestora în mediul normal de lucru. Distribuirea unui chestionar angajaţilor după ce au participat la team building-uri este o modalitate bună de a identifica modul în care au perceput experienţele cu care s-au confruntat. Chestionarele pot fi anonime dacă dumneavoastră consideraţi că angajaţii ar fi mai direcţi în momentul exprimării opiniilor lor. Deşi nu veţi putea niciodată să mulţumiţi toţi participanţii la team building, puteţi obţine informaţii utile referitoare la modul în care s-au simţit participanţii în trecut pentru a planifica excursii mai plăcute în viitor. Organizaţi întâlniri cu participanţii pentru câteva zile după ce toată lumea se întoarce din excursie şi puneţi câteva întrebări cheie, acordând atenţie deosebită opiniilor acestora cu privire la modul în care interacţionează pe durata întâlnirii. Observând interacţiunea dintre angajaţi după întoarcerea din team building vă poate oferi indicii importante referitoare la progresul înregistrat în procesul de atingere a obiectivelor dumneavoastră.

Excursii pentru management

~Excursii de tip team building^ Unul dintre cele mai populare motive pentru planificarea şi organizarea excursiilor corporative este promovarea muncii în echipă în rândul angajaţilor companiei, indiferent dacă aceştia sunt membri ai conducerii sau angajaţi cu rang inferior. Excursiile de tip team building pot fi de orice natură, cum ar fi excursii sportive sau excursii de tip seminar, însă ideea de bază va fi îmbunătăţirea relaţiei dintre angajaţii unei companii şi dobândirea unor aptitudini de rezolvare a problemelor care să contribuie la o colaborare şi, per total, o productivitate mai mare. Cele mai multe excursii de tip team building se concentrează asupra activităţilor în care toţi participanţii trebuie să lucreze împreună pentru a atinge un scop comun, cum ar fi rafting, căţărare pe munte, jocuri de stimulare a intelectului sau chiar competiţii amicale între departamentele companiei. Persoanele care participă la asemenea excursii de tip team building vor fi informaţi cu privire la obiectivele excursiilor, cât şi la rezultatele pe termen lung către care ţinteşte compania. Un exemplu al unei activităţi realizate în cadrul unui team building ar fi construirea unei plute. Cu numai câteva instrumente şi obiecte disponibile, echipele vor trebui să concureze, încercând să construiască cea mai bună plută posibil; una care este chiar funcţională. Deşi o astfel de activitate pare extrem de diferită faţă de activitatea desfăşurată de cele mai multe persoane la muncă, este gândită în aşa fel încât să înveţe participanţii care sunt beneficiile muncii în echipă, în comparaţie cu beneficiile pe care fiecare persoană le obţine muncind individual pentru a-şi atinge scopurile personale. Alte activităţi pot include căţărarea pe munte în timp ce toţi participanţii sunt legaţi la ochi şi se ţin de aceeaşi frânghie. În cea mai mare perioadă a timpului, persoanele care participă la astfel de evenimente se distrează atât de mult încât nu realizează decât ulterior cât de mult au învăţat şi au câştigat din aceste activităţi neobişnuite. ~Excursii pentru management^ Excursiile corporative pentru management tind să fie evenimente de înaltă clasă care se concentrează pe instruire cât şi pe relaxare. Numeroase astfel de excursii corporative pentru management sunt organizate în locaţii exotice sau staţiuni populare. Deşi numeroase dintre activităţile desfăşurate în aceste excursii au ca scop distracţia şi relaxarea, acestea vor avea, deopotrivă, un scop alternativ, respectiv acela de a întări abilităţile de conducere. Excursiile corporative tipice destinate management-ului constau în unităţi de cazare de lux, iar fiecare persoană poate avea camera sa, fie în cadrul complexului unde este organizat team building-ul, fie în apropierea acestuia. Majoritatea activităţilor realizate în cadrul acestor excursii sunt planificate, însă membrii conducerii care participă au de regulă mult timp liber pentru recreere personală. Spre exemplu, un complex poate oferi facilităţi excelente pentru întâlniri executive şi conferinţe, însă poate oferi de asemenea activităţi cum ar fi călărie, escaladare montană, jogging sau pescuit în lacuri private. Activităţile pot fi programate pentru toate persoanele, în comun, sau persoanele care participă la excursie pot utiliza timpul liber pentru a participa la activităţi individual. ~Excursii de recompensare^ Excursiile corporative nu sunt întotdeauna bazate pe muncă, instruire sau pe dezvoltarea aptitudinilor; câteodată, au ca scop unic recompensarea angajaţilor pentru contribuţii importante la bunăstarea companiei. Numeroase companii vor planifica astfel de excursii în fiecare an, pentru persoanele care primesc distincţii cum ar fi angajatul anului, agentul de vânzări cel mai bun, cât şi pentru persoanele care au demonstrat cele mai bune abilităţi de conducere. Aceste excursii corporative se referă în principal la recreere şi relaxare, şi reprezintă o adevărată vacanţă de la activităţile desfăşurate în mod regulat la birou. Pentru a fi sigure că obţin rezervări la o locaţie specifică în care sunt organizate team building-uri, companiile organizează un sondaj realizat la nivel de companie, timpuriu, în care angajaţii vor trebui să aleagă una dintre locaţiile prevăzute. Excursiile corporative ce au ca scop recompensarea angajaţilor au, de regulă, un sigur scop, şi anume acela de relaxare, reprezentând, însă, un stimulent pentru management şi pentru angajaţi să lucreze în mod eficient în timpul anului cu speranţa de a câştiga o excursie, astfel încât se pot dovedi extrem de eficiente din punctul de vedere al costului. Dacă o companie alege să trimită departamentul cel mai productiv sau aduce aportul cel mai important la dezvoltarea companiei şi la atingerea obiectivelor acesteia, acest lucru poate promova lucrul în echipă în cadrul tuturor departamentelor. Nu este nimic la fel de motivant ca şansa de a câştiga o excursie într-o insulă tropicală sau o staţiune montană – cu toate cheltuielile acoperite de companie. Atunci când angajaţii ce beneficiază de astfel de excursii plătite integral de companie se întorc, vor povesti, în mod cert, cât de bine s-au simţit, fapt ce va motiva şi alţi angajaţi ai companiei să se străduiască mai mult în anul următor. Excursiile corporative ce au ca scop recompensarea celor mai productivi angajaţi sunt, într-adevăr, orientate către distracţie şi relaxare, însă aduc numeroase beneficii companiei cât şi persoanelor cărora le sunt oferite. ~Planificarea unui team building^ Planificarea este extrem de importantă atunci când vine vorba despre team building-uri. Pentru a vă asigura că aceste excursii corporative se ridică la aşteptările dumneavoastră, trebuie să stabiliţi iniţial care sunt obiectivele pe care compania încearcă să le atingă. Una dintre cele mai bune metode de a realiza acest lucru este de a discuta cu o persoană specializată în planificarea team building-urilor înainte de a contacta reprezentanţii complexelor turistice de care sunteţi interesanţi. Un consultant care se ocupă cu organizarea team building-urilor şi are experienţă vastă în acest domeniu vă poate ajuta să restrângeţi opţiunile dumneavoastră şi să vă ajute să vă definiţi obiectivele. Un consultat va pune întrebările potrivite şi va obţine păreri de la persoanele potrivite din cadrul unei companii pentru a vă ajuta unde şi cum să vă concentraţi eforturile. Are team building-ul ca obiectiv principal instruirea? Este o excursie ce are ca scop recompensarea angajaţilor? Obiectivele dumneavoastră sunt de a dezvolta spiritul de echipă în cadrul departamentelor sau de a dezvolta anumite aptitudini individuale ale persoanelor pe care dumneavoastră le consideraţi cele mai productive din companie? Toţi aceşti factori sunt importanţi pentru a planifica tipul potrivit de excursie cât şi pentru obţinerea rezultatelor scontate. Odată ce aţi restrâns opţiunile care vă sunt disponibile cu privire la tipul excursiilor corporative, următorul pas este contactarea câtorva complexe care sunt specializate în ceea ce căutaţi. Complexele specializate în team building-uri pentru companii sau pentru management dispun de personal propriu ce vă poate ajuta să plănuiţi activităţile pe care le vor desfăşura participanţii la team building. Aceste persoane vor avea în vedere obiectivele companiei dumneavoastră în ceea ce priveşte team building-ul şi vor implementa planurile care vor conduce la rezultatele cele mai bune. Este important, în primă instanţă, să contactaţi câteva complexe specializate pentru a discuta cu privire la modul în care acestea abordează nevoile dumneavoastră specifice, restrângând, ulterior, lista de locaţii până când obţineţi locaţia ideală pentru cerinţele companiei dumneavoastră şi a participanţilor la team building. ~Feedback în urma excursiilor^ Urmărirea rezultatelor participanţilor la team building-uri este probabil la fel de importantă ca planificarea team building-urilor în sine. Stabilirea eficienţei team building-ului în sensul generării rezultatelor scontate de companie poate ajuta la planificarea excursiilor ulterioare. Este recomandabil ca o persoană prezentă la team building să monitorizeze modul în care decurg lucrurile de la zi la zi, însă cele mai utile informaţii le veţi obţine, probabil, din discuţiile purtate cu participanţii, după întoarcerea acestora în mediul normal de lucru. Distribuirea unui chestionar angajaţilor după ce au participat la team building-uri este o modalitate bună de a identifica modul în care au perceput experienţele cu care s-au confruntat. Chestionarele pot fi anonime dacă dumneavoastră consideraţi că angajaţii ar fi mai direcţi în momentul exprimării opiniilor lor. Deşi nu veţi putea niciodată să mulţumiţi toţi participanţii la team building, puteţi obţine informaţii utile referitoare la modul în care s-au simţit participanţii în trecut pentru a planifica excursii mai plăcute în viitor. Organizaţi întâlniri cu participanţii pentru câteva zile după ce toată lumea se întoarce din excursie şi puneţi câteva întrebări cheie, acordând atenţie deosebită opiniilor acestora cu privire la modul în care interacţionează pe durata întâlnirii. Observând interacţiunea dintre angajaţi după întoarcerea din team building vă poate oferi indicii importante referitoare la progresul înregistrat în procesul de atingere a obiectivelor dumneavoastră.

Excursii de recompensare

~Excursii de tip team building^ Unul dintre cele mai populare motive pentru planificarea şi organizarea excursiilor corporative este promovarea muncii în echipă în rândul angajaţilor companiei, indiferent dacă aceştia sunt membri ai conducerii sau angajaţi cu rang inferior. Excursiile de tip team building pot fi de orice natură, cum ar fi excursii sportive sau excursii de tip seminar, însă ideea de bază va fi îmbunătăţirea relaţiei dintre angajaţii unei companii şi dobândirea unor aptitudini de rezolvare a problemelor care să contribuie la o colaborare şi, per total, o productivitate mai mare. Cele mai multe excursii de tip team building se concentrează asupra activităţilor în care toţi participanţii trebuie să lucreze împreună pentru a atinge un scop comun, cum ar fi rafting, căţărare pe munte, jocuri de stimulare a intelectului sau chiar competiţii amicale între departamentele companiei. Persoanele care participă la asemenea excursii de tip team building vor fi informaţi cu privire la obiectivele excursiilor, cât şi la rezultatele pe termen lung către care ţinteşte compania. Un exemplu al unei activităţi realizate în cadrul unui team building ar fi construirea unei plute. Cu numai câteva instrumente şi obiecte disponibile, echipele vor trebui să concureze, încercând să construiască cea mai bună plută posibil; una care este chiar funcţională. Deşi o astfel de activitate pare extrem de diferită faţă de activitatea desfăşurată de cele mai multe persoane la muncă, este gândită în aşa fel încât să înveţe participanţii care sunt beneficiile muncii în echipă, în comparaţie cu beneficiile pe care fiecare persoană le obţine muncind individual pentru a-şi atinge scopurile personale. Alte activităţi pot include căţărarea pe munte în timp ce toţi participanţii sunt legaţi la ochi şi se ţin de aceeaşi frânghie. În cea mai mare perioadă a timpului, persoanele care participă la astfel de evenimente se distrează atât de mult încât nu realizează decât ulterior cât de mult au învăţat şi au câştigat din aceste activităţi neobişnuite. ~Excursii pentru management^ Excursiile corporative pentru management tind să fie evenimente de înaltă clasă care se concentrează pe instruire cât şi pe relaxare. Numeroase astfel de excursii corporative pentru management sunt organizate în locaţii exotice sau staţiuni populare. Deşi numeroase dintre activităţile desfăşurate în aceste excursii au ca scop distracţia şi relaxarea, acestea vor avea, deopotrivă, un scop alternativ, respectiv acela de a întări abilităţile de conducere. Excursiile corporative tipice destinate management-ului constau în unităţi de cazare de lux, iar fiecare persoană poate avea camera sa, fie în cadrul complexului unde este organizat team building-ul, fie în apropierea acestuia. Majoritatea activităţilor realizate în cadrul acestor excursii sunt planificate, însă membrii conducerii care participă au de regulă mult timp liber pentru recreere personală. Spre exemplu, un complex poate oferi facilităţi excelente pentru întâlniri executive şi conferinţe, însă poate oferi de asemenea activităţi cum ar fi călărie, escaladare montană, jogging sau pescuit în lacuri private. Activităţile pot fi programate pentru toate persoanele, în comun, sau persoanele care participă la excursie pot utiliza timpul liber pentru a participa la activităţi individual. ~Excursii de recompensare^ Excursiile corporative nu sunt întotdeauna bazate pe muncă, instruire sau pe dezvoltarea aptitudinilor; câteodată, au ca scop unic recompensarea angajaţilor pentru contribuţii importante la bunăstarea companiei. Numeroase companii vor planifica astfel de excursii în fiecare an, pentru persoanele care primesc distincţii cum ar fi angajatul anului, agentul de vânzări cel mai bun, cât şi pentru persoanele care au demonstrat cele mai bune abilităţi de conducere. Aceste excursii corporative se referă în principal la recreere şi relaxare, şi reprezintă o adevărată vacanţă de la activităţile desfăşurate în mod regulat la birou. Pentru a fi sigure că obţin rezervări la o locaţie specifică în care sunt organizate team building-uri, companiile organizează un sondaj realizat la nivel de companie, timpuriu, în care angajaţii vor trebui să aleagă una dintre locaţiile prevăzute. Excursiile corporative ce au ca scop recompensarea angajaţilor au, de regulă, un sigur scop, şi anume acela de relaxare, reprezentând, însă, un stimulent pentru management şi pentru angajaţi să lucreze în mod eficient în timpul anului cu speranţa de a câştiga o excursie, astfel încât se pot dovedi extrem de eficiente din punctul de vedere al costului. Dacă o companie alege să trimită departamentul cel mai productiv sau aduce aportul cel mai important la dezvoltarea companiei şi la atingerea obiectivelor acesteia, acest lucru poate promova lucrul în echipă în cadrul tuturor departamentelor. Nu este nimic la fel de motivant ca şansa de a câştiga o excursie într-o insulă tropicală sau o staţiune montană – cu toate cheltuielile acoperite de companie. Atunci când angajaţii ce beneficiază de astfel de excursii plătite integral de companie se întorc, vor povesti, în mod cert, cât de bine s-au simţit, fapt ce va motiva şi alţi angajaţi ai companiei să se străduiască mai mult în anul următor. Excursiile corporative ce au ca scop recompensarea celor mai productivi angajaţi sunt, într-adevăr, orientate către distracţie şi relaxare, însă aduc numeroase beneficii companiei cât şi persoanelor cărora le sunt oferite. ~Planificarea unui team building^ Planificarea este extrem de importantă atunci când vine vorba despre team building-uri. Pentru a vă asigura că aceste excursii corporative se ridică la aşteptările dumneavoastră, trebuie să stabiliţi iniţial care sunt obiectivele pe care compania încearcă să le atingă. Una dintre cele mai bune metode de a realiza acest lucru este de a discuta cu o persoană specializată în planificarea team building-urilor înainte de a contacta reprezentanţii complexelor turistice de care sunteţi interesanţi. Un consultant care se ocupă cu organizarea team building-urilor şi are experienţă vastă în acest domeniu vă poate ajuta să restrângeţi opţiunile dumneavoastră şi să vă ajute să vă definiţi obiectivele. Un consultat va pune întrebările potrivite şi va obţine păreri de la persoanele potrivite din cadrul unei companii pentru a vă ajuta unde şi cum să vă concentraţi eforturile. Are team building-ul ca obiectiv principal instruirea? Este o excursie ce are ca scop recompensarea angajaţilor? Obiectivele dumneavoastră sunt de a dezvolta spiritul de echipă în cadrul departamentelor sau de a dezvolta anumite aptitudini individuale ale persoanelor pe care dumneavoastră le consideraţi cele mai productive din companie? Toţi aceşti factori sunt importanţi pentru a planifica tipul potrivit de excursie cât şi pentru obţinerea rezultatelor scontate. Odată ce aţi restrâns opţiunile care vă sunt disponibile cu privire la tipul excursiilor corporative, următorul pas este contactarea câtorva complexe care sunt specializate în ceea ce căutaţi. Complexele specializate în team building-uri pentru companii sau pentru management dispun de personal propriu ce vă poate ajuta să plănuiţi activităţile pe care le vor desfăşura participanţii la team building. Aceste persoane vor avea în vedere obiectivele companiei dumneavoastră în ceea ce priveşte team building-ul şi vor implementa planurile care vor conduce la rezultatele cele mai bune. Este important, în primă instanţă, să contactaţi câteva complexe specializate pentru a discuta cu privire la modul în care acestea abordează nevoile dumneavoastră specifice, restrângând, ulterior, lista de locaţii până când obţineţi locaţia ideală pentru cerinţele companiei dumneavoastră şi a participanţilor la team building. ~Feedback în urma excursiilor^ Urmărirea rezultatelor participanţilor la team building-uri este probabil la fel de importantă ca planificarea team building-urilor în sine. Stabilirea eficienţei team building-ului în sensul generării rezultatelor scontate de companie poate ajuta la planificarea excursiilor ulterioare. Este recomandabil ca o persoană prezentă la team building să monitorizeze modul în care decurg lucrurile de la zi la zi, însă cele mai utile informaţii le veţi obţine, probabil, din discuţiile purtate cu participanţii, după întoarcerea acestora în mediul normal de lucru. Distribuirea unui chestionar angajaţilor după ce au participat la team building-uri este o modalitate bună de a identifica modul în care au perceput experienţele cu care s-au confruntat. Chestionarele pot fi anonime dacă dumneavoastră consideraţi că angajaţii ar fi mai direcţi în momentul exprimării opiniilor lor. Deşi nu veţi putea niciodată să mulţumiţi toţi participanţii la team building, puteţi obţine informaţii utile referitoare la modul în care s-au simţit participanţii în trecut pentru a planifica excursii mai plăcute în viitor. Organizaţi întâlniri cu participanţii pentru câteva zile după ce toată lumea se întoarce din excursie şi puneţi câteva întrebări cheie, acordând atenţie deosebită opiniilor acestora cu privire la modul în care interacţionează pe durata întâlnirii. Observând interacţiunea dintre angajaţi după întoarcerea din team building vă poate oferi indicii importante referitoare la progresul înregistrat în procesul de atingere a obiectivelor dumneavoastră.