Mâncare & Servicii catering: Aspecte pe care să le luaţi în considerare Bistriţa

În cadrul recepţiilor la care urmează să fie servită o masă completă, în prima oră a recepţiei pot fi oferite aperitive. Totuşi, la un ceai sau un cocktail, aperitivele vor reprezenta felul principal servit. Există multe opţiuni pentru aperitive, în funcţie de cât de formală este recepţia şi de tipul de preparate care vor fi servite la masă.

Aquaterm Ag 98 Sa
(074) 514-6774
Str. Negru Voda Nr: 4
Curtea de Argeş
 
Dolcissimo Srl
(074) 891-5186
Str. 1 Decembrie 1918 Nr: 1 Ap: 12
Odorheiu Secuiesc
 
Euro-P.E.C. Sa
(023) 646-3503
Str. Regimentul 11 Siret Nr: 2-F
Galaţi
 
Urbis Sa
(074) 864-3076
Str. Vasile Alecsandri Nr: 7
Adjud
 
Dorobeiul Srl
(026) 825-7577
Piata Libertatii Nr: 1
Cristian
 
Hidroserv Bistrita Sa
(023) 320-6194
Str. Lt. Draghescu Nr: 2-4
Piatra Neamţ
 
Egreta Comimpex Srl
(025) 423-4448
Str. G Enescu Bl: 2 Sc: C Et: P Ap: 22
Deva
 
Vardics Trading Srl
(074) 564-2006
Nr: 52
Poiana
 
Jifa Srl
(026) 952-4515
Str. Eroilor Nr: 39
Avrig
 
Energoterm Sa
(024) 052-7896
Aleea Merisor Nr: 2
Tulcea
 

Mâncare & Servicii catering: Aspecte pe care să le luaţi în considerare

Aperitive

~Aperitive^ Opţiuni: Există multe opţiuni pentru aperitive, în funcţie de cât de formală este recepţia şi de tipul de preparate care vor fi servite la masă. Preparatele cele mai populare sunt cele care pot fi luate şi mâncate cu o mână. Aperitivele pot fi aşezate pe mese, pentru ca oaspeţii să se servească, sau pot fi duse pe tăvi de către ospătari. Aspecte pe care să le luaţi în considerare: Atunci când alegeţi aperitivele pentru recepţie, luaţi în considerare dacă aveţi la dispoziţie surse de încălzire sau de răcire şi alegeţi mâncarea în mod corespunzător. Atunci când planificaţi meniul, luaţi în considerare perioada din zi. Pentru o recepţie care are loc la prânz ar trebui să alegeţi aperitive mai uşoare, iar pentru o recepţie care are loc seara, aperitive mai grele. ~Felul principal / Furnizor^ Dacă recepţia are loc într-un hotel, restaurant sau altă locaţie care pune la dispoziţie mâncare, va trebui să alegeţi un fel de mâncare pe care să îl serviţi oaspeţilor. Majoritatea acestor locaţii au un meniu prestabilit din care puteţi alege preparatele. Dacă recepţia se va desfăşura într-o locaţie care nu oferă mâncare, va trebui să angajaţi un furnizor extern. Furnizorul va fi responsabil de prepararea, gătirea, decorarea şi servirea mâncărurilor. Furnizorul va fi responsabil şi pentru băuturi şi pentru curăţarea locului după eveniment. Înainte de a semna un contract, asiguraţi-vă că înţelegeţi toate serviciile pe care le va oferi furnizorul. Contractul ar trebui să stipuleze cantitatea şi tipul de mâncare care vor fi servite, modul în care vor fi servite, numărul disponibil de persoane care vor servi, costul per preparat sau per persoană. Opţiuni: Mâncarea poate fi servită în stil bufet suedez sau la masă. Stilul de servire trebuie ales în funcţie de oră, an şi de cât de formală este nunta. Cereţi directorului locaţiei sau furnizorului detalii despre specialitatea casei. Dacă doriţi să serviţi la recepţie un anumit preparat, alegeţi o locaţie sau un furnizor care este specializat(ă) în prepararea acesteia. Aspecte pe care să le luaţi în considerare: Atunci când angajaţi un furnizor, verificaţi dacă locaţia aleasă pentru locaţie dispune de echipamente de răcire şi gătit. Dacă nu, asiguraţi-vă că furnizorul este dispune de toate echipamentele necesare pentru răcire şi gătit. Un furnizor competent va găti mare parte din mâncare în bucătăria proprie şi ar trebui să pună la dispoziţie un personal corespunzător, format din bucătari, ospătari şi barmani. Solicitaţi referinţe şi studiaţi fotografii de la petrecerile anterioare, pentru a şti cum va fi prezentată mâncarea; sau şi mai bine, vizitaţi un eveniment de care acesta se ocupă. ~Mese pentru furnizorii de servicii^ Aspecte pe care să le luaţi în considerare:Este considerată o normă de politeţe să asiguraţi masa pentru fotograf, cameraman şi orice alt furnizor de servicii prezent la recepţie. Studiaţi variantele şi preţurile împreună cu furnizorul sau managerul locaţiei unde se desfăşoară recepţia. Asiguraţi-vă că puneţi la dispoziţie un spaţiu în care furnizorii de servicii pot servi masa. Le puteţi permite să mănânce împreună cu oaspeţii sau puteţi amenaja un spaţiu, în afara locaţiei principale, unde aceştia pot mânca. Este posibil ca furnizorii de servicii să prefere cea de-a doua variantă. ~Barul: Aspecte pe care să le luaţi în considerare^ Preţurile pentru băuturile alcoolice şi cele răcoritoare variază foarte mult, în funcţie de cantitate şi de marca de băutură alcoolică servită. Opţiuni: Există numeroase opţiuni şi variante pentru servirea băuturilor alcoolice: un bar deschis, unde plătiţi pentru ca oaspeţii să poată bea cât doresc; un bar deschis în prima oră, urmat de un bar cu plată, unde oaspeţii îşi plătesc băuturile; doar bar cu plată; doar bere şi vin; doar băuturi non-alcoolice; sau orice combinaţie a acestora. Aspecte pe care să le luaţi în considerare: La alegerea tipului de băutură alcoolică pe care să îl serviţi, luaţi în considerare vârsta şi preferinţele oaspeţilor, tipul de mâncare care va fi servită şi ora din zi la care oaspeţii vor servi băuturile. Niciodată să nu serviţi alcool fără a servi şi mâncare. Dacă puneţi la dispoziţie un bar deschis la un hotel sau un restaurant, întrebaţi furnizorul cum tarifează băuturile alcoolice: în funcţie de consum sau în funcţie de numărul de sticle desfăcute. Obţineţi această informaţie în scris, înainte de eveniment, iar după eveniment, solicitaţi un raport cu privire la consum. În majoritatea cazurilor, sunteţi responsabili de comportamentul oaspeţilor dumneavoastră. Amintiţi-le barmanilor să nu servească alcool minorilor.

Felul principal / Furnizor

~Aperitive^ Opţiuni: Există multe opţiuni pentru aperitive, în funcţie de cât de formală este recepţia şi de tipul de preparate care vor fi servite la masă. Preparatele cele mai populare sunt cele care pot fi luate şi mâncate cu o mână. Aperitivele pot fi aşezate pe mese, pentru ca oaspeţii să se servească, sau pot fi duse pe tăvi de către ospătari. Aspecte pe care să le luaţi în considerare: Atunci când alegeţi aperitivele pentru recepţie, luaţi în considerare dacă aveţi la dispoziţie surse de încălzire sau de răcire şi alegeţi mâncarea în mod corespunzător. Atunci când planificaţi meniul, luaţi în considerare perioada din zi. Pentru o recepţie care are loc la prânz ar trebui să alegeţi aperitive mai uşoare, iar pentru o recepţie care are loc seara, aperitive mai grele. ~Felul principal / Furnizor^ Dacă recepţia are loc într-un hotel, restaurant sau altă locaţie care pune la dispoziţie mâncare, va trebui să alegeţi un fel de mâncare pe care să îl serviţi oaspeţilor. Majoritatea acestor locaţii au un meniu prestabilit din care puteţi alege preparatele. Dacă recepţia se va desfăşura într-o locaţie care nu oferă mâncare, va trebui să angajaţi un furnizor extern. Furnizorul va fi responsabil de prepararea, gătirea, decorarea şi servirea mâncărurilor. Furnizorul va fi responsabil şi pentru băuturi şi pentru curăţarea locului după eveniment. Înainte de a semna un contract, asiguraţi-vă că înţelegeţi toate serviciile pe care le va oferi furnizorul. Contractul ar trebui să stipuleze cantitatea şi tipul de mâncare care vor fi servite, modul în care vor fi servite, numărul disponibil de persoane care vor servi, costul per preparat sau per persoană. Opţiuni: Mâncarea poate fi servită în stil bufet suedez sau la masă. Stilul de servire trebuie ales în funcţie de oră, an şi de cât de formală este nunta. Cereţi directorului locaţiei sau furnizorului detalii despre specialitatea casei. Dacă doriţi să serviţi la recepţie un anumit preparat, alegeţi o locaţie sau un furnizor care este specializat(ă) în prepararea acesteia. Aspecte pe care să le luaţi în considerare: Atunci când angajaţi un furnizor, verificaţi dacă locaţia aleasă pentru locaţie dispune de echipamente de răcire şi gătit. Dacă nu, asiguraţi-vă că furnizorul este dispune de toate echipamentele necesare pentru răcire şi gătit. Un furnizor competent va găti mare parte din mâncare în bucătăria proprie şi ar trebui să pună la dispoziţie un personal corespunzător, format din bucătari, ospătari şi barmani. Solicitaţi referinţe şi studiaţi fotografii de la petrecerile anterioare, pentru a şti cum va fi prezentată mâncarea; sau şi mai bine, vizitaţi un eveniment de care acesta se ocupă. ~Mese pentru furnizorii de servicii^ Aspecte pe care să le luaţi în considerare:Este considerată o normă de politeţe să asiguraţi masa pentru fotograf, cameraman şi orice alt furnizor de servicii prezent la recepţie. Studiaţi variantele şi preţurile împreună cu furnizorul sau managerul locaţiei unde se desfăşoară recepţia. Asiguraţi-vă că puneţi la dispoziţie un spaţiu în care furnizorii de servicii pot servi masa. Le puteţi permite să mănânce împreună cu oaspeţii sau puteţi amenaja un spaţiu, în afara locaţiei principale, unde aceştia pot mânca. Este posibil ca furnizorii de servicii să prefere cea de-a doua variantă. ~Barul: Aspecte pe care să le luaţi în considerare^ Preţurile pentru băuturile alcoolice şi cele răcoritoare variază foarte mult, în funcţie de cantitate şi de marca de băutură alcoolică servită. Opţiuni: Există numeroase opţiuni şi variante pentru servirea băuturilor alcoolice: un bar deschis, unde plătiţi pentru ca oaspeţii să poată bea cât doresc; un bar deschis în prima oră, urmat de un bar cu plată, unde oaspeţii îşi plătesc băuturile; doar bar cu plată; doar bere şi vin; doar băuturi non-alcoolice; sau orice combinaţie a acestora. Aspecte pe care să le luaţi în considerare: La alegerea tipului de băutură alcoolică pe care să îl serviţi, luaţi în considerare vârsta şi preferinţele oaspeţilor, tipul de mâncare care va fi servită şi ora din zi la care oaspeţii vor servi băuturile. Niciodată să nu serviţi alcool fără a servi şi mâncare. Dacă puneţi la dispoziţie un bar deschis la un hotel sau un restaurant, întrebaţi furnizorul cum tarifează băuturile alcoolice: în funcţie de consum sau în funcţie de numărul de sticle desfăcute. Obţineţi această informaţie în scris, înainte de eveniment, iar după eveniment, solicitaţi un raport cu privire la consum. În majoritatea cazurilor, sunteţi responsabili de comportamentul oaspeţilor dumneavoastră. Amintiţi-le barmanilor să nu servească alcool minorilor.

Mese pentru furnizorii de servicii

~Aperitive^ Opţiuni: Există multe opţiuni pentru aperitive, în funcţie de cât de formală este recepţia şi de tipul de preparate care vor fi servite la masă. Preparatele cele mai populare sunt cele care pot fi luate şi mâncate cu o mână. Aperitivele pot fi aşezate pe mese, pentru ca oaspeţii să se servească, sau pot fi duse pe tăvi de către ospătari. Aspecte pe care să le luaţi în considerare: Atunci când alegeţi aperitivele pentru recepţie, luaţi în considerare dacă aveţi la dispoziţie surse de încălzire sau de răcire şi alegeţi mâncarea în mod corespunzător. Atunci când planificaţi meniul, luaţi în considerare perioada din zi. Pentru o recepţie care are loc la prânz ar trebui să alegeţi aperitive mai uşoare, iar pentru o recepţie care are loc seara, aperitive mai grele. ~Felul principal / Furnizor^ Dacă recepţia are loc într-un hotel, restaurant sau altă locaţie care pune la dispoziţie mâncare, va trebui să alegeţi un fel de mâncare pe care să îl serviţi oaspeţilor. Majoritatea acestor locaţii au un meniu prestabilit din care puteţi alege preparatele. Dacă recepţia se va desfăşura într-o locaţie care nu oferă mâncare, va trebui să angajaţi un furnizor extern. Furnizorul va fi responsabil de prepararea, gătirea, decorarea şi servirea mâncărurilor. Furnizorul va fi responsabil şi pentru băuturi şi pentru curăţarea locului după eveniment. Înainte de a semna un contract, asiguraţi-vă că înţelegeţi toate serviciile pe care le va oferi furnizorul. Contractul ar trebui să stipuleze cantitatea şi tipul de mâncare care vor fi servite, modul în care vor fi servite, numărul disponibil de persoane care vor servi, costul per preparat sau per persoană. Opţiuni: Mâncarea poate fi servită în stil bufet suedez sau la masă. Stilul de servire trebuie ales în funcţie de oră, an şi de cât de formală este nunta. Cereţi directorului locaţiei sau furnizorului detalii despre specialitatea casei. Dacă doriţi să serviţi la recepţie un anumit preparat, alegeţi o locaţie sau un furnizor care este specializat(ă) în prepararea acesteia. Aspecte pe care să le luaţi în considerare: Atunci când angajaţi un furnizor, verificaţi dacă locaţia aleasă pentru locaţie dispune de echipamente de răcire şi gătit. Dacă nu, asiguraţi-vă că furnizorul este dispune de toate echipamentele necesare pentru răcire şi gătit. Un furnizor competent va găti mare parte din mâncare în bucătăria proprie şi ar trebui să pună la dispoziţie un personal corespunzător, format din bucătari, ospătari şi barmani. Solicitaţi referinţe şi studiaţi fotografii de la petrecerile anterioare, pentru a şti cum va fi prezentată mâncarea; sau şi mai bine, vizitaţi un eveniment de care acesta se ocupă. ~Mese pentru furnizorii de servicii^ Aspecte pe care să le luaţi în considerare:Este considerată o normă de politeţe să asiguraţi masa pentru fotograf, cameraman şi orice alt furnizor de servicii prezent la recepţie. Studiaţi variantele şi preţurile împreună cu furnizorul sau managerul locaţiei unde se desfăşoară recepţia. Asiguraţi-vă că puneţi la dispoziţie un spaţiu în care furnizorii de servicii pot servi masa. Le puteţi permite să mănânce împreună cu oaspeţii sau puteţi amenaja un spaţiu, în afara locaţiei principale, unde aceştia pot mânca. Este posibil ca furnizorii de servicii să prefere cea de-a doua variantă. ~Barul: Aspecte pe care să le luaţi în considerare^ Preţurile pentru băuturile alcoolice şi cele răcoritoare variază foarte mult, în funcţie de cantitate şi de marca de băutură alcoolică servită. Opţiuni: Există numeroase opţiuni şi variante pentru servirea băuturilor alcoolice: un bar deschis, unde plătiţi pentru ca oaspeţii să poată bea cât doresc; un bar deschis în prima oră, urmat de un bar cu plată, unde oaspeţii îşi plătesc băuturile; doar bar cu plată; doar bere şi vin; doar băuturi non-alcoolice; sau orice combinaţie a acestora. Aspecte pe care să le luaţi în considerare: La alegerea tipului de băutură alcoolică pe care să îl serviţi, luaţi în considerare vârsta şi preferinţele oaspeţilor, tipul de mâncare care va fi servită şi ora din zi la care oaspeţii vor servi băuturile. Niciodată să nu serviţi alcool fără a servi şi mâncare. Dacă puneţi la dispoziţie un bar deschis la un hotel sau un restaurant, întrebaţi furnizorul cum tarifează băuturile alcoolice: în funcţie de consum sau în funcţie de numărul de sticle desfăcute. Obţineţi această informaţie în scris, înainte de eveniment, iar după eveniment, solicitaţi un raport cu privire la consum. În majoritatea cazurilor, sunteţi responsabili de comportamentul oaspeţilor dumneavoastră. Amintiţi-le barmanilor să nu servească alcool minorilor.