Procesarea cărţilor de credit Drobeta-Turnu Severin

Acceptarea cărţilor de credit ale clienţilor dumneavoastră este un proces mai complicat decât pare. Dat fiind numărul mare de bănci şi terţi comercianţi ce furnizează soluţii de procesare a cărţilor de credit, este util să beneficiaţi de o imagine de ansamblu asupra comisioanelor aferente tranzacţiilor, asupra ratelor de decontare şi tehnologiilor implicate.

Vilast Consult Srl
B-Dul Tudor Vladimrescu Nr: 126 Bl: Is4A Et: Part.
Drobeta-Turnu Severin
 

Procesarea cărţilor de credit

Procesarea cărţilor de credit – Informaţii

~Procesarea cărţilor de credit – Informaţii^ Indiferent dacă realizaţi afaceri online, offline sau în ambele moduri, va trebui să aveţi în vedere la un moment dat acceptarea plăţilor din partea clienţilor prin intermediul cărţilor de credit. Decizia de a permite efectuarea plăţilor prin intermediul cărţilor de credit poate fi una simplă; cu toate acestea, selectarea unui furnizor pentru contul de comerciant este complicat şi poate avea o reală influenţă asupra afacerii dumneavoastră. Din nefericire, nu toate conturile de comercianţi sunt similare. Veţi afla în curând faptul că furnizorii au abordări diferite cu privire la preţuri, comisioane, limite cât şi la serviciile oferite clienţilor – identificarea opţiunii ideale pentru afacerea dumneavoastră fiind crucială. În continuarea acestui ghid, va fi descris procesul şi aspectele cheie care vor contribui la identificarea soluţiei ideale pentru dumneavoastră. ~Cum funcţionează procesarea cărţilor de credit^ Fără a intra în prea multe detalii şi evitând descrierea amănunţită a tuturor excepţiilor posibile, în cele ce urmează este prezentat pe scurt procesul de procesare al unei cărţi de credit: 1. Comerciantul procesează cartea de credit prin intermediul unui dispozitiv POS (point-of-sale) sau prin intermediul unui program informatic dacă tranzacţia este efectuată online. 2. Datele sunt transmise (informaţiile cărţii de credit, suma vânzării) băncii cumpărătoare. 3. Banca cumpărătoare solicită autorizaţia băncii care a emis cartea de credit. 4. Dacă aceasta este acceptată, banca cumpărătoare procesează tranzacţia şi transmite aprobarea înapoi comerciantului. 5. Comerciantul revizuieşte tranzacţia şi trimite confirmarea băncii cumpărătoare pentru depunerea sumei. 6. Banca cumpărătoare apoi solicită şi primeşte fonduri de la banca emitentă a cărţii de credit. 7. Banca cumpărătoare depune ulterior fondurile în contul comerciantului. ~Comisioane de bază^ Bineînţeles, toate părţile înregistrează beneficii din acest proces. Acestea sunt comisioanele de bază care trebuie avute în vedere: • Comision de înregistrare – este perceput o singură dată la începerea procesului • Comision de tranzacţie – comerciantul plăteşte un comision pentru fiecare tranzacţie realizată • Rată de decontare – % flat perceput de la comerciant pentru fiecare tranzacţie • Rată chargeback– rata vânzărilor lunare păstrate ca rezervă pentru a compensa posibile tranzacţii frauduloase • Comision chargeback – există de regulă un comision pentru chargeback ~Ce să întrebaţi furnizorii de servicii destinate comercianţilor atunci când îi evaluaţi^ Pentru a obţine cea mai bună afacere de la un furnizor de servicii destinate comercianţilor este important să înţelegeţi modurile diferite în care aceştia pot încasa bani. • Comisioane de înregistrare pentru clienţi noi • Vânzarea programului informatic şi a echipamentului de procesare • Prin participarea la comisionul de tranzacţionare perceput fiecărei tranzacţii realizate cu clienţii. Având acest lucru în vedere, atunci când evaluaţi furnizorii, asiguraţi-vă că sunteţi la curent cu modul în care obţin banii şi cu măsura în care produsele şi serviciile lor sunt rezonabile. În plus, asiguraţi-vă că vă interesaţi cu privire la următoarele aspecte: • Trebuie să contribui la un fond de rezervă? Cu ce procent din vânzări? • Cum va afecta reputaţia mea de credit cerinţa referitoare la rezerva de numerar? • Vor afecta comisioanele pe care le achit reputaţia mea de credit ? • Care este comisionul meu lunar minim de procesare? • Cum se pot modifica preţurile pe care le percepeţi de la compania noastră ca urmare a procesului de transmitere a aplicaţiei? • Se poate modifica onorariul perceput pentru echipament ca rezultat al procesului de transmitere a aplicaţiei? • Ce se întâmplă dacă procesez cardul unei persoane străine? • Ce se întâmplă dacă nu reuşesc să procesez/ înregistrez tranzacţiile zilnice (sar peste o zi)? • Ce se întâmplă dacă depăşesc limita zilnică (valoarea tranzacţionată)? • Ce se întâmplă dacă înregistrez un număr neobişnuit de chargeback-uri? ~Ce anume trebuie să regăsiţi la furnizorul dumneavoastră de soluţii pentru comercianţi^ În primul rând, trebuie să vă asiguraţi că practicaţi preţuri şi comisioane competitive. Ca spre exemplu: • Dacă vindeţi volume mari de produse, comisioanele reduse de tranzacţie sunt extrem de importante. • Cum se va schimba rata dumneavoastră de decontare între tranzacţiile offline şi online? • Se aşteaptă compania dumneavoastră să înregistreze chargeback-uri? Dacă da, care sunt politicile asociate chargeback-urilor? Ulterior, asiguraţi-vă că înţelegeţi nivelul de asistenţă acordată clienţilor, pe care îl veţi primi. Orele petrecute încercând să rezolvaţi probleme tehnice etc. pot fi extrem de obositoare şi costisitoare. În final, gândiţi-vă dacă vă vor fi necesare servicii suplimentare cum ar fi procesare e-commerce integrată, sau managementul comenzilor, deoarece nu toţi furnizorii de servicii destinate comercianţilor oferă aceste facilităţi. ~Cerinţe pentru a primi un cont de comerciant^ Băncile şi furnizorii terţi de conturi de comerciant au stabilit o serie de cerinţe pentru a reduce riscurile asociate procesării cărţilor de credit, inclusiv riscurile de fraudă. Cerinţele de bază includ: • Un cont curent deschis în numele unei persoane juridice. • O adresă de corespondenţă (aceeaşi adresă ca cea menţionată în datele contului curent deschis în numele persoanei juridice). • Acces online În funcţie de natura afacerilor pe care le desfăşuraţi, de reputaţia de credit etc., cerinţele suplimentare includ: • comisioane de înregistrare şi de tranzacţionare peste medie • cerinţe cu privire la rezerve, peste medie ~Imagine de ansamblu asupra echipamentului de procesare a cărţilor de credit^ Deşi nu este la fel de complicată ca alegerea unui furnizor de soluţii pentru comercianţi, alegerea echipamentului potrivit şi obţinerea unui preţ bun pentru dispozitive cum ar fi terminalele destinate cărţilor de credit, este importantă. Lucruri pe care trebuie să le aveţi în vedere atunci când cumpăraţi terminale destinate cărţilor de credit: • Comisioanele pentru tranzacţii realizate prin introducerea efectivă a cărţilor de credit sunt de multe ori mai mici dacă datele tranzacţiei sunt introduse prin intermediul tastaturii • Costul închirierii echipamentului depăşeşte de obicei costul cumpărării sale în decursul unui an • Nu toate terminalele acceptă cărţi de debit pentru care clientul trebuie să introducă un cod pin prin intermediul tastaturii • În mod similar, dacă plănuiţi să acceptaţi carduri de cadou, va trebui să cumpăraţi terminale care să proceseze astfel de instrumente de plată • Afacerile ale căror tranzacţii sunt realizate integral prin intermediul internetului nu trebuie să cumpere terminale – programele lor informative ar trebui să suporte procesul de autorizare al tranzacţiei • Asiguraţi-vă că sistemul AVS (de verificare a adresei) este o facilitate standard a echipamentului dumneavoastră, pentru a reduce riscul de fraudă • Notă: nu aveţi nevoie de echipamente noi atunci când schimbaţi furnizorii conturilor de comerciant – trebuie doar să reprogramaţi echipamentul existent Dispozitive de imprimare a bonurilor : Opţiunile includ imprimare termică, matriceală şi cu jet de cerneală, dispozitivele fiind de regulă incorporate în terminalele destinate procesării cărţilor de credit. Fiţi realişti în ceea ce priveşte nevoile şi priorităţile dumneavoastră … este imprimarea color necesară? Este necesară tehnologia wireless în mod deosebit pentru compania dumneavoastră? ~Cum să comparaţi furnizorii de soluţii pentru comercianţi^ Atunci când comparaţi furnizori, este extrem de important să vă amintiţi faptul că tipul de afaceri pe care le desfăşuraţi şi nevoile aferente determină ce anume căutaţi în ceea ce priveşte contul dumneavoastră de comerciant. Odată ce aţi identificat atributele cheie pe care le căutaţi (comision de tranzacţie cu valoare redusă sau rată de decontare redusă), sunteţi pregătiţi pentru a compara soluţii. În primă instanţă, faceţi o estimare cât mai veridică a următoarelor: • Numărul mediu de tranzacţii lunare; şi • Valoarea medie (lei) per tranzacţie Ulterior, obţineţi informaţii referitoare la următoarele costuri din partea fiecărui furnizor: • Comision(comisioane) de înregistrare • Comision(comisioane) de tranzacţionare • Rată de decontare • Comision(comisioane) chargeback • Comision(comisioane) de administrare Utilizaţi estimările dumneavoastră cu privire la tranzacţii şi informaţiile obţinute pe marginea comisioanelor pentru a calcula onorariile lunare rezultate pentru fiecare furnizor de asemenea servicii pe care îl aveţi în vedere.

Cum funcţionează procesarea cărţilor de credit

~Procesarea cărţilor de credit – Informaţii^ Indiferent dacă realizaţi afaceri online, offline sau în ambele moduri, va trebui să aveţi în vedere la un moment dat acceptarea plăţilor din partea clienţilor prin intermediul cărţilor de credit. Decizia de a permite efectuarea plăţilor prin intermediul cărţilor de credit poate fi una simplă; cu toate acestea, selectarea unui furnizor pentru contul de comerciant este complicat şi poate avea o reală influenţă asupra afacerii dumneavoastră. Din nefericire, nu toate conturile de comercianţi sunt similare. Veţi afla în curând faptul că furnizorii au abordări diferite cu privire la preţuri, comisioane, limite cât şi la serviciile oferite clienţilor – identificarea opţiunii ideale pentru afacerea dumneavoastră fiind crucială. În continuarea acestui ghid, va fi descris procesul şi aspectele cheie care vor contribui la identificarea soluţiei ideale pentru dumneavoastră. ~Cum funcţionează procesarea cărţilor de credit^ Fără a intra în prea multe detalii şi evitând descrierea amănunţită a tuturor excepţiilor posibile, în cele ce urmează este prezentat pe scurt procesul de procesare al unei cărţi de credit: 1. Comerciantul procesează cartea de credit prin intermediul unui dispozitiv POS (point-of-sale) sau prin intermediul unui program informatic dacă tranzacţia este efectuată online. 2. Datele sunt transmise (informaţiile cărţii de credit, suma vânzării) băncii cumpărătoare. 3. Banca cumpărătoare solicită autorizaţia băncii care a emis cartea de credit. 4. Dacă aceasta este acceptată, banca cumpărătoare procesează tranzacţia şi transmite aprobarea înapoi comerciantului. 5. Comerciantul revizuieşte tranzacţia şi trimite confirmarea băncii cumpărătoare pentru depunerea sumei. 6. Banca cumpărătoare apoi solicită şi primeşte fonduri de la banca emitentă a cărţii de credit. 7. Banca cumpărătoare depune ulterior fondurile în contul comerciantului. ~Comisioane de bază^ Bineînţeles, toate părţile înregistrează beneficii din acest proces. Acestea sunt comisioanele de bază care trebuie avute în vedere: • Comision de înregistrare – este perceput o singură dată la începerea procesului • Comision de tranzacţie – comerciantul plăteşte un comision pentru fiecare tranzacţie realizată • Rată de decontare – % flat perceput de la comerciant pentru fiecare tranzacţie • Rată chargeback– rata vânzărilor lunare păstrate ca rezervă pentru a compensa posibile tranzacţii frauduloase • Comision chargeback – există de regulă un comision pentru chargeback ~Ce să întrebaţi furnizorii de servicii destinate comercianţilor atunci când îi evaluaţi^ Pentru a obţine cea mai bună afacere de la un furnizor de servicii destinate comercianţilor este important să înţelegeţi modurile diferite în care aceştia pot încasa bani. • Comisioane de înregistrare pentru clienţi noi • Vânzarea programului informatic şi a echipamentului de procesare • Prin participarea la comisionul de tranzacţionare perceput fiecărei tranzacţii realizate cu clienţii. Având acest lucru în vedere, atunci când evaluaţi furnizorii, asiguraţi-vă că sunteţi la curent cu modul în care obţin banii şi cu măsura în care produsele şi serviciile lor sunt rezonabile. În plus, asiguraţi-vă că vă interesaţi cu privire la următoarele aspecte: • Trebuie să contribui la un fond de rezervă? Cu ce procent din vânzări? • Cum va afecta reputaţia mea de credit cerinţa referitoare la rezerva de numerar? • Vor afecta comisioanele pe care le achit reputaţia mea de credit ? • Care este comisionul meu lunar minim de procesare? • Cum se pot modifica preţurile pe care le percepeţi de la compania noastră ca urmare a procesului de transmitere a aplicaţiei? • Se poate modifica onorariul perceput pentru echipament ca rezultat al procesului de transmitere a aplicaţiei? • Ce se întâmplă dacă procesez cardul unei persoane străine? • Ce se întâmplă dacă nu reuşesc să procesez/ înregistrez tranzacţiile zilnice (sar peste o zi)? • Ce se întâmplă dacă depăşesc limita zilnică (valoarea tranzacţionată)? • Ce se întâmplă dacă înregistrez un număr neobişnuit de chargeback-uri? ~Ce anume trebuie să regăsiţi la furnizorul dumneavoastră de soluţii pentru comercianţi^ În primul rând, trebuie să vă asiguraţi că practicaţi preţuri şi comisioane competitive. Ca spre exemplu: • Dacă vindeţi volume mari de produse, comisioanele reduse de tranzacţie sunt extrem de importante. • Cum se va schimba rata dumneavoastră de decontare între tranzacţiile offline şi online? • Se aşteaptă compania dumneavoastră să înregistreze chargeback-uri? Dacă da, care sunt politicile asociate chargeback-urilor? Ulterior, asiguraţi-vă că înţelegeţi nivelul de asistenţă acordată clienţilor, pe care îl veţi primi. Orele petrecute încercând să rezolvaţi probleme tehnice etc. pot fi extrem de obositoare şi costisitoare. În final, gândiţi-vă dacă vă vor fi necesare servicii suplimentare cum ar fi procesare e-commerce integrată, sau managementul comenzilor, deoarece nu toţi furnizorii de servicii destinate comercianţilor oferă aceste facilităţi. ~Cerinţe pentru a primi un cont de comerciant^ Băncile şi furnizorii terţi de conturi de comerciant au stabilit o serie de cerinţe pentru a reduce riscurile asociate procesării cărţilor de credit, inclusiv riscurile de fraudă. Cerinţele de bază includ: • Un cont curent deschis în numele unei persoane juridice. • O adresă de corespondenţă (aceeaşi adresă ca cea menţionată în datele contului curent deschis în numele persoanei juridice). • Acces online În funcţie de natura afacerilor pe care le desfăşuraţi, de reputaţia de credit etc., cerinţele suplimentare includ: • comisioane de înregistrare şi de tranzacţionare peste medie • cerinţe cu privire la rezerve, peste medie ~Imagine de ansamblu asupra echipamentului de procesare a cărţilor de credit^ Deşi nu este la fel de complicată ca alegerea unui furnizor de soluţii pentru comercianţi, alegerea echipamentului potrivit şi obţinerea unui preţ bun pentru dispozitive cum ar fi terminalele destinate cărţilor de credit, este importantă. Lucruri pe care trebuie să le aveţi în vedere atunci când cumpăraţi terminale destinate cărţilor de credit: • Comisioanele pentru tranzacţii realizate prin introducerea efectivă a cărţilor de credit sunt de multe ori mai mici dacă datele tranzacţiei sunt introduse prin intermediul tastaturii • Costul închirierii echipamentului depăşeşte de obicei costul cumpărării sale în decursul unui an • Nu toate terminalele acceptă cărţi de debit pentru care clientul trebuie să introducă un cod pin prin intermediul tastaturii • În mod similar, dacă plănuiţi să acceptaţi carduri de cadou, va trebui să cumpăraţi terminale care să proceseze astfel de instrumente de plată • Afacerile ale căror tranzacţii sunt realizate integral prin intermediul internetului nu trebuie să cumpere terminale – programele lor informative ar trebui să suporte procesul de autorizare al tranzacţiei • Asiguraţi-vă că sistemul AVS (de verificare a adresei) este o facilitate standard a echipamentului dumneavoastră, pentru a reduce riscul de fraudă • Notă: nu aveţi nevoie de echipamente noi atunci când schimbaţi furnizorii conturilor de comerciant – trebuie doar să reprogramaţi echipamentul existent Dispozitive de imprimare a bonurilor : Opţiunile includ imprimare termică, matriceală şi cu jet de cerneală, dispozitivele fiind de regulă incorporate în terminalele destinate procesării cărţilor de credit. Fiţi realişti în ceea ce priveşte nevoile şi priorităţile dumneavoastră … este imprimarea color necesară? Este necesară tehnologia wireless în mod deosebit pentru compania dumneavoastră? ~Cum să comparaţi furnizorii de soluţii pentru comercianţi^ Atunci când comparaţi furnizori, este extrem de important să vă amintiţi faptul că tipul de afaceri pe care le desfăşuraţi şi nevoile aferente determină ce anume căutaţi în ceea ce priveşte contul dumneavoastră de comerciant. Odată ce aţi identificat atributele cheie pe care le căutaţi (comision de tranzacţie cu valoare redusă sau rată de decontare redusă), sunteţi pregătiţi pentru a compara soluţii. În primă instanţă, faceţi o estimare cât mai veridică a următoarelor: • Numărul mediu de tranzacţii lunare; şi • Valoarea medie (lei) per tranzacţie Ulterior, obţineţi informaţii referitoare la următoarele costuri din partea fiecărui furnizor: • Comision(comisioane) de înregistrare • Comision(comisioane) de tranzacţionare • Rată de decontare • Comision(comisioane) chargeback • Comision(comisioane) de administrare Utilizaţi estimările dumneavoastră cu privire la tranzacţii şi informaţiile obţinute pe marginea comisioanelor pentru a calcula onorariile lunare rezultate pentru fiecare furnizor de asemenea servicii pe care îl aveţi în vedere.

Comisioane de bază

~Procesarea cărţilor de credit – Informaţii^ Indiferent dacă realizaţi afaceri online, offline sau în ambele moduri, va trebui să aveţi în vedere la un moment dat acceptarea plăţilor din partea clienţilor prin intermediul cărţilor de credit. Decizia de a permite efectuarea plăţilor prin intermediul cărţilor de credit poate fi una simplă; cu toate acestea, selectarea unui furnizor pentru contul de comerciant este complicat şi poate avea o reală influenţă asupra afacerii dumneavoastră. Din nefericire, nu toate conturile de comercianţi sunt similare. Veţi afla în curând faptul că furnizorii au abordări diferite cu privire la preţuri, comisioane, limite cât şi la serviciile oferite clienţilor – identificarea opţiunii ideale pentru afacerea dumneavoastră fiind crucială. În continuarea acestui ghid, va fi descris procesul şi aspectele cheie care vor contribui la identificarea soluţiei ideale pentru dumneavoastră. ~Cum funcţionează procesarea cărţilor de credit^ Fără a intra în prea multe detalii şi evitând descrierea amănunţită a tuturor excepţiilor posibile, în cele ce urmează este prezentat pe scurt procesul de procesare al unei cărţi de credit: 1. Comerciantul procesează cartea de credit prin intermediul unui dispozitiv POS (point-of-sale) sau prin intermediul unui program informatic dacă tranzacţia este efectuată online. 2. Datele sunt transmise (informaţiile cărţii de credit, suma vânzării) băncii cumpărătoare. 3. Banca cumpărătoare solicită autorizaţia băncii care a emis cartea de credit. 4. Dacă aceasta este acceptată, banca cumpărătoare procesează tranzacţia şi transmite aprobarea înapoi comerciantului. 5. Comerciantul revizuieşte tranzacţia şi trimite confirmarea băncii cumpărătoare pentru depunerea sumei. 6. Banca cumpărătoare apoi solicită şi primeşte fonduri de la banca emitentă a cărţii de credit. 7. Banca cumpărătoare depune ulterior fondurile în contul comerciantului. ~Comisioane de bază^ Bineînţeles, toate părţile înregistrează beneficii din acest proces. Acestea sunt comisioanele de bază care trebuie avute în vedere: • Comision de înregistrare – este perceput o singură dată la începerea procesului • Comision de tranzacţie – comerciantul plăteşte un comision pentru fiecare tranzacţie realizată • Rată de decontare – % flat perceput de la comerciant pentru fiecare tranzacţie • Rată chargeback– rata vânzărilor lunare păstrate ca rezervă pentru a compensa posibile tranzacţii frauduloase • Comision chargeback – există de regulă un comision pentru chargeback ~Ce să întrebaţi furnizorii de servicii destinate comercianţilor atunci când îi evaluaţi^ Pentru a obţine cea mai bună afacere de la un furnizor de servicii destinate comercianţilor este important să înţelegeţi modurile diferite în care aceştia pot încasa bani. • Comisioane de înregistrare pentru clienţi noi • Vânzarea programului informatic şi a echipamentului de procesare • Prin participarea la comisionul de tranzacţionare perceput fiecărei tranzacţii realizate cu clienţii. Având acest lucru în vedere, atunci când evaluaţi furnizorii, asiguraţi-vă că sunteţi la curent cu modul în care obţin banii şi cu măsura în care produsele şi serviciile lor sunt rezonabile. În plus, asiguraţi-vă că vă interesaţi cu privire la următoarele aspecte: • Trebuie să contribui la un fond de rezervă? Cu ce procent din vânzări? • Cum va afecta reputaţia mea de credit cerinţa referitoare la rezerva de numerar? • Vor afecta comisioanele pe care le achit reputaţia mea de credit ? • Care este comisionul meu lunar minim de procesare? • Cum se pot modifica preţurile pe care le percepeţi de la compania noastră ca urmare a procesului de transmitere a aplicaţiei? • Se poate modifica onorariul perceput pentru echipament ca rezultat al procesului de transmitere a aplicaţiei? • Ce se întâmplă dacă procesez cardul unei persoane străine? • Ce se întâmplă dacă nu reuşesc să procesez/ înregistrez tranzacţiile zilnice (sar peste o zi)? • Ce se întâmplă dacă depăşesc limita zilnică (valoarea tranzacţionată)? • Ce se întâmplă dacă înregistrez un număr neobişnuit de chargeback-uri? ~Ce anume trebuie să regăsiţi la furnizorul dumneavoastră de soluţii pentru comercianţi^ În primul rând, trebuie să vă asiguraţi că practicaţi preţuri şi comisioane competitive. Ca spre exemplu: • Dacă vindeţi volume mari de produse, comisioanele reduse de tranzacţie sunt extrem de importante. • Cum se va schimba rata dumneavoastră de decontare între tranzacţiile offline şi online? • Se aşteaptă compania dumneavoastră să înregistreze chargeback-uri? Dacă da, care sunt politicile asociate chargeback-urilor? Ulterior, asiguraţi-vă că înţelegeţi nivelul de asistenţă acordată clienţilor, pe care îl veţi primi. Orele petrecute încercând să rezolvaţi probleme tehnice etc. pot fi extrem de obositoare şi costisitoare. În final, gândiţi-vă dacă vă vor fi necesare servicii suplimentare cum ar fi procesare e-commerce integrată, sau managementul comenzilor, deoarece nu toţi furnizorii de servicii destinate comercianţilor oferă aceste facilităţi. ~Cerinţe pentru a primi un cont de comerciant^ Băncile şi furnizorii terţi de conturi de comerciant au stabilit o serie de cerinţe pentru a reduce riscurile asociate procesării cărţilor de credit, inclusiv riscurile de fraudă. Cerinţele de bază includ: • Un cont curent deschis în numele unei persoane juridice. • O adresă de corespondenţă (aceeaşi adresă ca cea menţionată în datele contului curent deschis în numele persoanei juridice). • Acces online În funcţie de natura afacerilor pe care le desfăşuraţi, de reputaţia de credit etc., cerinţele suplimentare includ: • comisioane de înregistrare şi de tranzacţionare peste medie • cerinţe cu privire la rezerve, peste medie ~Imagine de ansamblu asupra echipamentului de procesare a cărţilor de credit^ Deşi nu este la fel de complicată ca alegerea unui furnizor de soluţii pentru comercianţi, alegerea echipamentului potrivit şi obţinerea unui preţ bun pentru dispozitive cum ar fi terminalele destinate cărţilor de credit, este importantă. Lucruri pe care trebuie să le aveţi în vedere atunci când cumpăraţi terminale destinate cărţilor de credit: • Comisioanele pentru tranzacţii realizate prin introducerea efectivă a cărţilor de credit sunt de multe ori mai mici dacă datele tranzacţiei sunt introduse prin intermediul tastaturii • Costul închirierii echipamentului depăşeşte de obicei costul cumpărării sale în decursul unui an • Nu toate terminalele acceptă cărţi de debit pentru care clientul trebuie să introducă un cod pin prin intermediul tastaturii • În mod similar, dacă plănuiţi să acceptaţi carduri de cadou, va trebui să cumpăraţi terminale care să proceseze astfel de instrumente de plată • Afacerile ale căror tranzacţii sunt realizate integral prin intermediul internetului nu trebuie să cumpere terminale – programele lor informative ar trebui să suporte procesul de autorizare al tranzacţiei • Asiguraţi-vă că sistemul AVS (de verificare a adresei) este o facilitate standard a echipamentului dumneavoastră, pentru a reduce riscul de fraudă • Notă: nu aveţi nevoie de echipamente noi atunci când schimbaţi furnizorii conturilor de comerciant – trebuie doar să reprogramaţi echipamentul existent Dispozitive de imprimare a bonurilor : Opţiunile includ imprimare termică, matriceală şi cu jet de cerneală, dispozitivele fiind de regulă incorporate în terminalele destinate procesării cărţilor de credit. Fiţi realişti în ceea ce priveşte nevoile şi priorităţile dumneavoastră … este imprimarea color necesară? Este necesară tehnologia wireless în mod deosebit pentru compania dumneavoastră? ~Cum să comparaţi furnizorii de soluţii pentru comercianţi^ Atunci când comparaţi furnizori, este extrem de important să vă amintiţi faptul că tipul de afaceri pe care le desfăşuraţi şi nevoile aferente determină ce anume căutaţi în ceea ce priveşte contul dumneavoastră de comerciant. Odată ce aţi identificat atributele cheie pe care le căutaţi (comision de tranzacţie cu valoare redusă sau rată de decontare redusă), sunteţi pregătiţi pentru a compara soluţii. În primă instanţă, faceţi o estimare cât mai veridică a următoarelor: • Numărul mediu de tranzacţii lunare; şi • Valoarea medie (lei) per tranzacţie Ulterior, obţineţi informaţii referitoare la următoarele costuri din partea fiecărui furnizor: • Comision(comisioane) de înregistrare • Comision(comisioane) de tranzacţionare • Rată de decontare • Comision(comisioane) chargeback • Comision(comisioane) de administrare Utilizaţi estimările dumneavoastră cu privire la tranzacţii şi informaţiile obţinute pe marginea comisioanelor pentru a calcula onorariile lunare rezultate pentru fiecare furnizor de asemenea servicii pe care îl aveţi în vedere.