Publicitate online Sfântu Gheorghe

Publicitatea online se referă la toate tipurile de publicitate pe internet, precum promovarea prin banner-e, email marketing, campaniile cost-per-click, plasarea în directoarele online, optimizarea motoarelor de căutare şi anunţurile publicitare de tip pop up. Acest website vă va oferi răspunsurile la întrebările despre publicitatea online.

Schnack Design Srl
(026) 731-0660
Str. Lt. Paius David Nr: 24
Sfântu Gheorghe
 
Transpoll Market Network Servicii Srl
(026) 731-7553
Str. Vanatorilor Nr: 65
Sfântu Gheorghe
 
Ryvero Srl
(026) 731-7537
Str. Morii Nr: 11A
Sfântu Gheorghe
 
Plusad Advertising.Ro Srl
(026) 731-6637
Str. Grof Miko Imre Nr: 2 Ap: 10
Sfântu Gheorghe
 
Angelo Expres Srl
(026) 731-1882
B-Dul 1 Decembrie 1918 Nr: 15 Ap: 2
Sfântu Gheorghe
 

Publicitate online

Publicitate online - Privire de ansamblu

~Publicitate online - Privire de ansamblu^ Publicitatea online poate părea copleşitoare dacă nu aveţi foarte multă experienţă. Dacă aveţi propria afacere pe internet, aveţi toate instrumentele necesare pentru a derula o campanie de marketing foarte bună. Sunteţi gata să începeţi? Crearea unei campanii de publicitate online nu trebuie să fie dificilă; trebuie doar să aveţi un plan bun. ~De unde începeţi^ Probabil că cea mai dificilă parte a campaniei publicitare este să ştiţi de unde să începeţi. Multe persoane au idei bune, dar nu ştiu cum să le pună în aplicare. Din acest motiv, este important să vă începeţi campania publicitară online pe propriul website. Creaţi banner-e pentru a vă informa consumatorii sau clienţii actuali cu privire la promoţiile speciale sau serviciile noi pe care le oferiţi. Website-ul propriu va reprezenta o bună modalitate de a practica publicitatea online. Nu trebuie să vă fie teamă să îi informaţi pe clienţii actuali că doriţi să câştigaţi mai mulţi consumatori prin publicitate, şi că aceştia vor avea de câştigat. Fiţi creativi şi faceţi tot posibilul pentru a atrage atenţia consumatorilor pe website. Informaţi-i cu privire la ce puteţi face pentru ei. ~ Identificarea ţintei^ Website-ul ar trebui să se concentreze asupra celor care prezintă cele mai mari şanse să folosească produsul sau serviciul dumneavoastră şi care vor folosi informaţia respectivă. Publicul dumneavoastră ţintă este genul de public ce intră online doar pentru a citi email-urile şi ştirile? Publicul ţintă intră online şi vizitează alte website-uri precum al dumneavoastră? Publicul ţintă caută informaţii pe întreg internet-ul sau are o reacţie bună faţă de publicitatea prin email? Toate aceste întrebări vă vor ajuta să transmiteţi publicului ţintă cine sunteţi şi ce aveţi de oferit. Una dintre cele mai bune metode prin care puteţi începe este să transmiteţi un email către toate persoanele aflate în prezent în agendă. Probabil că această listă va cuprinde prieteni, membri ai familiei şi clienţi actuali. Dacă le-aţi dat consumatorilor posibilitatea să se înscrie pentru a primi un newsletter sau email-uri ocazionale, atunci este posibil ca în listă să aveţi potenţiali consumatori. Trimiteţi informaţiile, prezentaţi-le promoţiile pe care le aveţi în derulare şi încurajaţi persoanele să vă viziteze website-ul sau să vă sune pentru a afla cum îi puteţi ajuta. ~Schimb de banner-e^ Pentru a avea o campanie de publicitate online bine conturată este indicat să aveţi în vedere schimbul de link-uri şi banner-e. Acest lucru înseamnă să vă uniţi forţele cu alte afaceri care vizează acelaşi public ţintă şi să vă faceţi publicitate reciprocă pe website-urile proprii. Poate părea că nu este o metodă foarte productivă, din moment ce este posibil să aveţi acelaşi public ţintă ca şi concurentul dumneavoastră, dar funcţionează. În cazul în care serviciile sau produsele oferite de celălalt website nu întrunesc nevoile consumatorului, acesta poate fi direcţionat către website-ul dumneavoastră. Prin intermediul directoarelor puteţi găsi pe internet diferite programe de schimb de link-uri şi banner-e. Există, de asemenea, posibilitatea să vă înscrieţi gratuit în programe de schimb de link-uri care să vă permită să căutaţi website-uri care sunt comparabile cu al dumneavoastră. ~Directoare internet^ Directoarele de pe internet pot reprezenta un mare avantaj pentru campania dumneavoastră de publicitate online. Multe dintre aceste directoare cuprind numeroase persoane care au nevoie de publicitate şi care pot dori să facă schimb de link-uri. Directoarele de pe internet de acest tip vă pot ajuta să găsiţi persoanele care au website-uri asemănătoare cu ale dumneavoastră. Dat fiind că website-urile sunt asemănătoare cu ale dumneavoastră, este foarte posibil ca şi clienţii lor să se afle în publicul dumneavoastră ţintă, ceea ce înseamnă că un anunţ publicitar bine plasat pe website-ul acestora, în favoarea website-ul dumneavoastră sau a serviciilor dumneavoastră, ar putea aduce mulţi clienţi, şi viceversa. Este o metodă foarte simplă de a câştiga clienţi, dar atunci când acţionaţi prin intermediul unui director, aveţi garanţia că intraţi în legătură cu alte persoane care au website-uri relevante pentru website-ul dumneavoastră. ~Forumuri pe internet^ Panourile cu anunţuri şi forumurile sunt un loc foarte bun în care puteţi găsi noi persoane de contact şi cărora le puteţi trezi interesul pentru afacerea dumneavoastră. Căutaţi forumurile şi panourile cu anunţuri care sunt relevante pentru afacerea dumneavoastră şi postaţi câteva anunţuri despre dumneavoastră şi afacerea dumneavoastră. Dacă faceţi acest lucru într-o manieră profesională, veţi descoperi că ceilalţi vă vor răspunde. Chiar dacă în acest fel primiţi doar câteva recomandări, va merita timpul alocat. De asemenea, locurile precum MySpace vă pot ajuta să cunoaşteţi şi să găsiţi persoane care pot fi interesate de produsul sau serviciile dumneavoastră. Vă puteţi crea o pagină pe MySpace în cinci minute, iar în acest mod alţi membri MySpace vor putea lua legătura cu dumneavoastră pentru a vă solicita părerea. Este gratuit şi durează foarte puţin, astfel că va merita efortul chiar dacă primiţi doar una sau două legături. ~Folosiţi persoanele de contact din mediul profesional^ Dacă aveţi afacerea de mai mult timp, cu siguranţă aveţi câteva persoane de contact din mediul profesional. Dacă acesta este cazul, gândiţi-vă ce pot face aceste persoane de contact pentru dumneavoastră şi pentru campania dumneavoastră de marketing online. Îi puteţi ruga pe cei care activează în acelaşi domeniu să pună pe website-ul lor un link spre website-ul dumneavoastră, să menţioneze website-ul dumneavoastră în newsletter-ul lor sau chiar să creeze un banner care să conţină informaţii despre website-ul dumneavoastră. Puteţi pune la punct un schimb cu cei care activează în acelaşi domeniu şi să le spuneţi că în cazul în care vă ajută sunteţi dispuşi să faceţi acelaşi lucru. În afaceri este foarte importantă construirea de relaţii, dar reţineţi că atunci când solicitaţi favoruri trebuie să vă aşteptaţi ca la un moment dat să fie nevoie să înapoiaţi ajutorul primit. ~Conţinut de calitate^ Una dintre cele mai bune modalităţi prin care vă puteţi promova online website-ul este crearea unui conţinut de calitate. Un conţinut de calitate pe website vă va ajuta să fiţi remarcaţi de către persoanele care caută pe internet. Din moment ce multe persoane care folosesc internetul caută informaţii, servicii sau produse cu ajutorul motoarelor de căutare, este important să deţineţi o poziţie bună pe respectivele motoare de căutare. Asiguraţi-vă că aveţi pe website-ul dumneavoastră câteva articole bine scrise, cu informaţii folositoare, care folosesc acele cuvinte şi fraze cheie care sunt de obicei asociate produsului, serviciului sau informaţiei oferite. Conţinutul va atrage motoarele de căutare către website-ul dumneavoastră, ceea ce va determina o poziţionare bună şi vă va face remarcat de către persoanele care caută pe internet. Folosirea la maximum a potenţialului motoarelor de căutare reprezintă cea mai bună campanie de marketing online pe care o puteţi crea pentru dumneavoastră. Dacă dumneavoastră nu sunteţi scriitori, nu vă temeţi să cheltuiţi bani pentru ca o altă persoană să vă scrie articolele. Persoanele care compun conţinutul pot scrie articole care reflectă în mod fidel specificul website-ului dumneavoastră şi se adresează publicului ţintă, ceea ce va determina o poziţionare corespunzătoare în motoarele de căutare. ~Continuaţi^ Atunci când faceţi planul pentru campania dumneavoastră de marketing online, fie că este doar mintal sau pe o foaie de hârtie, puteţi stabili o dată de început, dar nu puneţi o dată de sfârşit. Dacă doriţi să aveţi succes pe internet, va trebui să vă continuaţi campania de marketing. În fiecare zi apar noi companii pe internet, iar acestea pot fi concurenţii dumneavoastră. Dacă vă doriţi să fiţi primii la care cineva se gândeşte atunci când are nevoie de informaţii, de serviciile sau produsele dumneavoastră, trebuie să vă asiguraţi că vă promovaţi în continuu. Campania dumneavoastră de marketing ar trebui să înceapă cu mult înainte ca website-ul să fie lansat şi ar trebui să continue, în mare măsură, până când hotărâţi că nu mai doriţi să derulaţi afacerea. Cea mai bună modalitate de a ţine pasul cu campania de marketing online este să stabiliţi o zi pe săptămână ca fiind ziua de marketing. În acest fel partea de publicitate va deveni o componentă a activităţii obişnuite, iar informaţiile despre compania dumneavoastră vor fi mereu proaspete pentru publicul ţintă. Asiguraţi-vă că pe măsură ce afacerea dumneavoastră creşte, vă extindeţi şi nu ezitaţi să încercaţi noi tehnici de marketing. Păstraţi-vă afacerea şi campania de marketing cât mai actuale cu putinţă pentru a atrage în permanenţă public nou. Continuaţi; poate părea o sarcină plictisitoare şi o pierdere de timp; în final, însă, toată munca de marketing îşi va arăta rezultatele traduse într-o expunere foarte bună, clienţi şi profit.

De unde începeţi

~Publicitate online - Privire de ansamblu^ Publicitatea online poate părea copleşitoare dacă nu aveţi foarte multă experienţă. Dacă aveţi propria afacere pe internet, aveţi toate instrumentele necesare pentru a derula o campanie de marketing foarte bună. Sunteţi gata să începeţi? Crearea unei campanii de publicitate online nu trebuie să fie dificilă; trebuie doar să aveţi un plan bun. ~De unde începeţi^ Probabil că cea mai dificilă parte a campaniei publicitare este să ştiţi de unde să începeţi. Multe persoane au idei bune, dar nu ştiu cum să le pună în aplicare. Din acest motiv, este important să vă începeţi campania publicitară online pe propriul website. Creaţi banner-e pentru a vă informa consumatorii sau clienţii actuali cu privire la promoţiile speciale sau serviciile noi pe care le oferiţi. Website-ul propriu va reprezenta o bună modalitate de a practica publicitatea online. Nu trebuie să vă fie teamă să îi informaţi pe clienţii actuali că doriţi să câştigaţi mai mulţi consumatori prin publicitate, şi că aceştia vor avea de câştigat. Fiţi creativi şi faceţi tot posibilul pentru a atrage atenţia consumatorilor pe website. Informaţi-i cu privire la ce puteţi face pentru ei. ~ Identificarea ţintei^ Website-ul ar trebui să se concentreze asupra celor care prezintă cele mai mari şanse să folosească produsul sau serviciul dumneavoastră şi care vor folosi informaţia respectivă. Publicul dumneavoastră ţintă este genul de public ce intră online doar pentru a citi email-urile şi ştirile? Publicul ţintă intră online şi vizitează alte website-uri precum al dumneavoastră? Publicul ţintă caută informaţii pe întreg internet-ul sau are o reacţie bună faţă de publicitatea prin email? Toate aceste întrebări vă vor ajuta să transmiteţi publicului ţintă cine sunteţi şi ce aveţi de oferit. Una dintre cele mai bune metode prin care puteţi începe este să transmiteţi un email către toate persoanele aflate în prezent în agendă. Probabil că această listă va cuprinde prieteni, membri ai familiei şi clienţi actuali. Dacă le-aţi dat consumatorilor posibilitatea să se înscrie pentru a primi un newsletter sau email-uri ocazionale, atunci este posibil ca în listă să aveţi potenţiali consumatori. Trimiteţi informaţiile, prezentaţi-le promoţiile pe care le aveţi în derulare şi încurajaţi persoanele să vă viziteze website-ul sau să vă sune pentru a afla cum îi puteţi ajuta. ~Schimb de banner-e^ Pentru a avea o campanie de publicitate online bine conturată este indicat să aveţi în vedere schimbul de link-uri şi banner-e. Acest lucru înseamnă să vă uniţi forţele cu alte afaceri care vizează acelaşi public ţintă şi să vă faceţi publicitate reciprocă pe website-urile proprii. Poate părea că nu este o metodă foarte productivă, din moment ce este posibil să aveţi acelaşi public ţintă ca şi concurentul dumneavoastră, dar funcţionează. În cazul în care serviciile sau produsele oferite de celălalt website nu întrunesc nevoile consumatorului, acesta poate fi direcţionat către website-ul dumneavoastră. Prin intermediul directoarelor puteţi găsi pe internet diferite programe de schimb de link-uri şi banner-e. Există, de asemenea, posibilitatea să vă înscrieţi gratuit în programe de schimb de link-uri care să vă permită să căutaţi website-uri care sunt comparabile cu al dumneavoastră. ~Directoare internet^ Directoarele de pe internet pot reprezenta un mare avantaj pentru campania dumneavoastră de publicitate online. Multe dintre aceste directoare cuprind numeroase persoane care au nevoie de publicitate şi care pot dori să facă schimb de link-uri. Directoarele de pe internet de acest tip vă pot ajuta să găsiţi persoanele care au website-uri asemănătoare cu ale dumneavoastră. Dat fiind că website-urile sunt asemănătoare cu ale dumneavoastră, este foarte posibil ca şi clienţii lor să se afle în publicul dumneavoastră ţintă, ceea ce înseamnă că un anunţ publicitar bine plasat pe website-ul acestora, în favoarea website-ul dumneavoastră sau a serviciilor dumneavoastră, ar putea aduce mulţi clienţi, şi viceversa. Este o metodă foarte simplă de a câştiga clienţi, dar atunci când acţionaţi prin intermediul unui director, aveţi garanţia că intraţi în legătură cu alte persoane care au website-uri relevante pentru website-ul dumneavoastră. ~Forumuri pe internet^ Panourile cu anunţuri şi forumurile sunt un loc foarte bun în care puteţi găsi noi persoane de contact şi cărora le puteţi trezi interesul pentru afacerea dumneavoastră. Căutaţi forumurile şi panourile cu anunţuri care sunt relevante pentru afacerea dumneavoastră şi postaţi câteva anunţuri despre dumneavoastră şi afacerea dumneavoastră. Dacă faceţi acest lucru într-o manieră profesională, veţi descoperi că ceilalţi vă vor răspunde. Chiar dacă în acest fel primiţi doar câteva recomandări, va merita timpul alocat. De asemenea, locurile precum MySpace vă pot ajuta să cunoaşteţi şi să găsiţi persoane care pot fi interesate de produsul sau serviciile dumneavoastră. Vă puteţi crea o pagină pe MySpace în cinci minute, iar în acest mod alţi membri MySpace vor putea lua legătura cu dumneavoastră pentru a vă solicita părerea. Este gratuit şi durează foarte puţin, astfel că va merita efortul chiar dacă primiţi doar una sau două legături. ~Folosiţi persoanele de contact din mediul profesional^ Dacă aveţi afacerea de mai mult timp, cu siguranţă aveţi câteva persoane de contact din mediul profesional. Dacă acesta este cazul, gândiţi-vă ce pot face aceste persoane de contact pentru dumneavoastră şi pentru campania dumneavoastră de marketing online. Îi puteţi ruga pe cei care activează în acelaşi domeniu să pună pe website-ul lor un link spre website-ul dumneavoastră, să menţioneze website-ul dumneavoastră în newsletter-ul lor sau chiar să creeze un banner care să conţină informaţii despre website-ul dumneavoastră. Puteţi pune la punct un schimb cu cei care activează în acelaşi domeniu şi să le spuneţi că în cazul în care vă ajută sunteţi dispuşi să faceţi acelaşi lucru. În afaceri este foarte importantă construirea de relaţii, dar reţineţi că atunci când solicitaţi favoruri trebuie să vă aşteptaţi ca la un moment dat să fie nevoie să înapoiaţi ajutorul primit. ~Conţinut de calitate^ Una dintre cele mai bune modalităţi prin care vă puteţi promova online website-ul este crearea unui conţinut de calitate. Un conţinut de calitate pe website vă va ajuta să fiţi remarcaţi de către persoanele care caută pe internet. Din moment ce multe persoane care folosesc internetul caută informaţii, servicii sau produse cu ajutorul motoarelor de căutare, este important să deţineţi o poziţie bună pe respectivele motoare de căutare. Asiguraţi-vă că aveţi pe website-ul dumneavoastră câteva articole bine scrise, cu informaţii folositoare, care folosesc acele cuvinte şi fraze cheie care sunt de obicei asociate produsului, serviciului sau informaţiei oferite. Conţinutul va atrage motoarele de căutare către website-ul dumneavoastră, ceea ce va determina o poziţionare bună şi vă va face remarcat de către persoanele care caută pe internet. Folosirea la maximum a potenţialului motoarelor de căutare reprezintă cea mai bună campanie de marketing online pe care o puteţi crea pentru dumneavoastră. Dacă dumneavoastră nu sunteţi scriitori, nu vă temeţi să cheltuiţi bani pentru ca o altă persoană să vă scrie articolele. Persoanele care compun conţinutul pot scrie articole care reflectă în mod fidel specificul website-ului dumneavoastră şi se adresează publicului ţintă, ceea ce va determina o poziţionare corespunzătoare în motoarele de căutare. ~Continuaţi^ Atunci când faceţi planul pentru campania dumneavoastră de marketing online, fie că este doar mintal sau pe o foaie de hârtie, puteţi stabili o dată de început, dar nu puneţi o dată de sfârşit. Dacă doriţi să aveţi succes pe internet, va trebui să vă continuaţi campania de marketing. În fiecare zi apar noi companii pe internet, iar acestea pot fi concurenţii dumneavoastră. Dacă vă doriţi să fiţi primii la care cineva se gândeşte atunci când are nevoie de informaţii, de serviciile sau produsele dumneavoastră, trebuie să vă asiguraţi că vă promovaţi în continuu. Campania dumneavoastră de marketing ar trebui să înceapă cu mult înainte ca website-ul să fie lansat şi ar trebui să continue, în mare măsură, până când hotărâţi că nu mai doriţi să derulaţi afacerea. Cea mai bună modalitate de a ţine pasul cu campania de marketing online este să stabiliţi o zi pe săptămână ca fiind ziua de marketing. În acest fel partea de publicitate va deveni o componentă a activităţii obişnuite, iar informaţiile despre compania dumneavoastră vor fi mereu proaspete pentru publicul ţintă. Asiguraţi-vă că pe măsură ce afacerea dumneavoastră creşte, vă extindeţi şi nu ezitaţi să încercaţi noi tehnici de marketing. Păstraţi-vă afacerea şi campania de marketing cât mai actuale cu putinţă pentru a atrage în permanenţă public nou. Continuaţi; poate părea o sarcină plictisitoare şi o pierdere de timp; în final, însă, toată munca de marketing îşi va arăta rezultatele traduse într-o expunere foarte bună, clienţi şi profit.

Identificarea ţintei

~Publicitate online - Privire de ansamblu^ Publicitatea online poate părea copleşitoare dacă nu aveţi foarte multă experienţă. Dacă aveţi propria afacere pe internet, aveţi toate instrumentele necesare pentru a derula o campanie de marketing foarte bună. Sunteţi gata să începeţi? Crearea unei campanii de publicitate online nu trebuie să fie dificilă; trebuie doar să aveţi un plan bun. ~De unde începeţi^ Probabil că cea mai dificilă parte a campaniei publicitare este să ştiţi de unde să începeţi. Multe persoane au idei bune, dar nu ştiu cum să le pună în aplicare. Din acest motiv, este important să vă începeţi campania publicitară online pe propriul website. Creaţi banner-e pentru a vă informa consumatorii sau clienţii actuali cu privire la promoţiile speciale sau serviciile noi pe care le oferiţi. Website-ul propriu va reprezenta o bună modalitate de a practica publicitatea online. Nu trebuie să vă fie teamă să îi informaţi pe clienţii actuali că doriţi să câştigaţi mai mulţi consumatori prin publicitate, şi că aceştia vor avea de câştigat. Fiţi creativi şi faceţi tot posibilul pentru a atrage atenţia consumatorilor pe website. Informaţi-i cu privire la ce puteţi face pentru ei. ~ Identificarea ţintei^ Website-ul ar trebui să se concentreze asupra celor care prezintă cele mai mari şanse să folosească produsul sau serviciul dumneavoastră şi care vor folosi informaţia respectivă. Publicul dumneavoastră ţintă este genul de public ce intră online doar pentru a citi email-urile şi ştirile? Publicul ţintă intră online şi vizitează alte website-uri precum al dumneavoastră? Publicul ţintă caută informaţii pe întreg internet-ul sau are o reacţie bună faţă de publicitatea prin email? Toate aceste întrebări vă vor ajuta să transmiteţi publicului ţintă cine sunteţi şi ce aveţi de oferit. Una dintre cele mai bune metode prin care puteţi începe este să transmiteţi un email către toate persoanele aflate în prezent în agendă. Probabil că această listă va cuprinde prieteni, membri ai familiei şi clienţi actuali. Dacă le-aţi dat consumatorilor posibilitatea să se înscrie pentru a primi un newsletter sau email-uri ocazionale, atunci este posibil ca în listă să aveţi potenţiali consumatori. Trimiteţi informaţiile, prezentaţi-le promoţiile pe care le aveţi în derulare şi încurajaţi persoanele să vă viziteze website-ul sau să vă sune pentru a afla cum îi puteţi ajuta. ~Schimb de banner-e^ Pentru a avea o campanie de publicitate online bine conturată este indicat să aveţi în vedere schimbul de link-uri şi banner-e. Acest lucru înseamnă să vă uniţi forţele cu alte afaceri care vizează acelaşi public ţintă şi să vă faceţi publicitate reciprocă pe website-urile proprii. Poate părea că nu este o metodă foarte productivă, din moment ce este posibil să aveţi acelaşi public ţintă ca şi concurentul dumneavoastră, dar funcţionează. În cazul în care serviciile sau produsele oferite de celălalt website nu întrunesc nevoile consumatorului, acesta poate fi direcţionat către website-ul dumneavoastră. Prin intermediul directoarelor puteţi găsi pe internet diferite programe de schimb de link-uri şi banner-e. Există, de asemenea, posibilitatea să vă înscrieţi gratuit în programe de schimb de link-uri care să vă permită să căutaţi website-uri care sunt comparabile cu al dumneavoastră. ~Directoare internet^ Directoarele de pe internet pot reprezenta un mare avantaj pentru campania dumneavoastră de publicitate online. Multe dintre aceste directoare cuprind numeroase persoane care au nevoie de publicitate şi care pot dori să facă schimb de link-uri. Directoarele de pe internet de acest tip vă pot ajuta să găsiţi persoanele care au website-uri asemănătoare cu ale dumneavoastră. Dat fiind că website-urile sunt asemănătoare cu ale dumneavoastră, este foarte posibil ca şi clienţii lor să se afle în publicul dumneavoastră ţintă, ceea ce înseamnă că un anunţ publicitar bine plasat pe website-ul acestora, în favoarea website-ul dumneavoastră sau a serviciilor dumneavoastră, ar putea aduce mulţi clienţi, şi viceversa. Este o metodă foarte simplă de a câştiga clienţi, dar atunci când acţionaţi prin intermediul unui director, aveţi garanţia că intraţi în legătură cu alte persoane care au website-uri relevante pentru website-ul dumneavoastră. ~Forumuri pe internet^ Panourile cu anunţuri şi forumurile sunt un loc foarte bun în care puteţi găsi noi persoane de contact şi cărora le puteţi trezi interesul pentru afacerea dumneavoastră. Căutaţi forumurile şi panourile cu anunţuri care sunt relevante pentru afacerea dumneavoastră şi postaţi câteva anunţuri despre dumneavoastră şi afacerea dumneavoastră. Dacă faceţi acest lucru într-o manieră profesională, veţi descoperi că ceilalţi vă vor răspunde. Chiar dacă în acest fel primiţi doar câteva recomandări, va merita timpul alocat. De asemenea, locurile precum MySpace vă pot ajuta să cunoaşteţi şi să găsiţi persoane care pot fi interesate de produsul sau serviciile dumneavoastră. Vă puteţi crea o pagină pe MySpace în cinci minute, iar în acest mod alţi membri MySpace vor putea lua legătura cu dumneavoastră pentru a vă solicita părerea. Este gratuit şi durează foarte puţin, astfel că va merita efortul chiar dacă primiţi doar una sau două legături. ~Folosiţi persoanele de contact din mediul profesional^ Dacă aveţi afacerea de mai mult timp, cu siguranţă aveţi câteva persoane de contact din mediul profesional. Dacă acesta este cazul, gândiţi-vă ce pot face aceste persoane de contact pentru dumneavoastră şi pentru campania dumneavoastră de marketing online. Îi puteţi ruga pe cei care activează în acelaşi domeniu să pună pe website-ul lor un link spre website-ul dumneavoastră, să menţioneze website-ul dumneavoastră în newsletter-ul lor sau chiar să creeze un banner care să conţină informaţii despre website-ul dumneavoastră. Puteţi pune la punct un schimb cu cei care activează în acelaşi domeniu şi să le spuneţi că în cazul în care vă ajută sunteţi dispuşi să faceţi acelaşi lucru. În afaceri este foarte importantă construirea de relaţii, dar reţineţi că atunci când solicitaţi favoruri trebuie să vă aşteptaţi ca la un moment dat să fie nevoie să înapoiaţi ajutorul primit. ~Conţinut de calitate^ Una dintre cele mai bune modalităţi prin care vă puteţi promova online website-ul este crearea unui conţinut de calitate. Un conţinut de calitate pe website vă va ajuta să fiţi remarcaţi de către persoanele care caută pe internet. Din moment ce multe persoane care folosesc internetul caută informaţii, servicii sau produse cu ajutorul motoarelor de căutare, este important să deţineţi o poziţie bună pe respectivele motoare de căutare. Asiguraţi-vă că aveţi pe website-ul dumneavoastră câteva articole bine scrise, cu informaţii folositoare, care folosesc acele cuvinte şi fraze cheie care sunt de obicei asociate produsului, serviciului sau informaţiei oferite. Conţinutul va atrage motoarele de căutare către website-ul dumneavoastră, ceea ce va determina o poziţionare bună şi vă va face remarcat de către persoanele care caută pe internet. Folosirea la maximum a potenţialului motoarelor de căutare reprezintă cea mai bună campanie de marketing online pe care o puteţi crea pentru dumneavoastră. Dacă dumneavoastră nu sunteţi scriitori, nu vă temeţi să cheltuiţi bani pentru ca o altă persoană să vă scrie articolele. Persoanele care compun conţinutul pot scrie articole care reflectă în mod fidel specificul website-ului dumneavoastră şi se adresează publicului ţintă, ceea ce va determina o poziţionare corespunzătoare în motoarele de căutare. ~Continuaţi^ Atunci când faceţi planul pentru campania dumneavoastră de marketing online, fie că este doar mintal sau pe o foaie de hârtie, puteţi stabili o dată de început, dar nu puneţi o dată de sfârşit. Dacă doriţi să aveţi succes pe internet, va trebui să vă continuaţi campania de marketing. În fiecare zi apar noi companii pe internet, iar acestea pot fi concurenţii dumneavoastră. Dacă vă doriţi să fiţi primii la care cineva se gândeşte atunci când are nevoie de informaţii, de serviciile sau produsele dumneavoastră, trebuie să vă asiguraţi că vă promovaţi în continuu. Campania dumneavoastră de marketing ar trebui să înceapă cu mult înainte ca website-ul să fie lansat şi ar trebui să continue, în mare măsură, până când hotărâţi că nu mai doriţi să derulaţi afacerea. Cea mai bună modalitate de a ţine pasul cu campania de marketing online este să stabiliţi o zi pe săptămână ca fiind ziua de marketing. În acest fel partea de publicitate va deveni o componentă a activităţii obişnuite, iar informaţiile despre compania dumneavoastră vor fi mereu proaspete pentru publicul ţintă. Asiguraţi-vă că pe măsură ce afacerea dumneavoastră creşte, vă extindeţi şi nu ezitaţi să încercaţi noi tehnici de marketing. Păstraţi-vă afacerea şi campania de marketing cât mai actuale cu putinţă pentru a atrage în permanenţă public nou. Continuaţi; poate părea o sarcină plictisitoare şi o pierdere de timp; în final, însă, toată munca de marketing îşi va arăta rezultatele traduse într-o expunere foarte bună, clienţi şi profit.