Soluţii de Email Hosting Galaţi

Atunci când sunteţi în căutarea soluţiei de email hosting potrivite pentru acasă sau birou, trebuie luaţi în considerare câţiva factori. Dacă aveţi o serie de nevoi legate de calculator, este posibil să doriţi să achiziţionaţi un pachet oferit de o companie care le poate gestiona pe toate; însă dacă sunteţi în căutarea unui serviciu care vizează doar email-ul, probabil că veţi alege o companie care să vă poată oferi acest serviciu independent de celelalte. Astfel, veţi beneficia de asistenţă optimă şi atenţie vizavi de probleme, atunci când acestea apar.

Total Media Services Srl
(035) 980-0553
Str. Renasterii Nr: 20/B
Oradea
 
Sai-Sistem Srl
(023) 431-9222
Str. Liliacului Nr: 11 Bl: 11 Sc: A Et: 4 Ap: 4
Oneşti
 
Flash Media Tv Srl
(024) 437-5195
Str. Maramures Nr: 12
Ploieşti
 
Radio-Top 91 Srl
(023) 052-1066
Str. Grigore Ureche Nr: 19
Suceava
 
Krido Media Srl
(074) 108-1906
Str. Cornisa Bistrita Nr: 4 Bl: 4 Sc: A Ap: 37
Bacău
 
Saf Film Srl
Str. Studioului Nr: 22 Bl: 35 Sc: D Et: 1 Ap: 8
Buftea
 
Expo Advertising Srl
(025) 222-3808
B-Dul Revolutiei 16-22 Decembrie 1989 Nr: 13 Bl: F2 Sc: 1 Ap: 18
Drobeta-Turnu Severin
 
Filmlance Agency 2000 Srl
(021) 315-5563
Calderon Jean Louis Nr: 33 Et: 3
Bucureşti
 
Smart Film Srl
(021) 233-4333
Str. Drumul Potcoavei Nr: 25
Voluntari
 
Core Target Consulting Srl
(021) 230-9819
Intr. Bitolia Nr: 7-9
Bucureşti
 

Soluţii de Email Hosting

Privire de ansamblu

~Privire de ansamblu^ Dacă folosiţi email-ul zilnic pentru corespondenţa personală sau de afaceri, vreţi să fiţi siguri că aceste linii de comunicaţie sunt mereu disponibile pentru dumneavoastră. Dat fiind că email-urile pot fi trimise şi primite atât de repede, această modalitate a devenit, de departe, una dintre cele mai populare metode prin care putem comunica cu ceilalţi. De aceea este foarte importantă alegerea furnizorului potrivit de email. Când alegem un furnizor, decizia trebuie să fie efectuată în funcţie de câţiva factori. Unul dintre aceştia este încrederea inspirată de compania aleasă. Dacă ştiţi că o anumită companie întâmpină adesea întreruperi, mai ales dacă trece o perioadă de timp destul de mare până când acestea sunt remediate, este recomandat să nu alegeţi compania respectivă. Esenţial este să găsiţi un furnizor de email care dispune de personal tehnic capabil să răspundă la o varietate de probleme şi să soluţioneze o gamă largă de probleme. Există mai multe categorii de furnizori, toţi oferind diferite variante şi servicii pentru a întruni cât mai multe cerinţe. Probabil că alegerea va fi făcută în funcţie de nevoile dumneavoastră specifice, dar şi costul va avea un rol în decizia luată. Înainte de a vă decide, este recomandat să evaluaţi de ce servicii veţi avea nevoie şi să stabiliţi dacă doriţi sau nu să le achiziţionaţi pe toate de la aceeaşi companie. ~Evaluarea nevoilor dumneavoastră^ Înainte de a alege un furnizor de email, mai întâi trebuie să vă evaluaţi nevoile. Primul pas în acest sens este să stabiliţi cât de mult vă veţi folosi email-ul şi dacă va fi în scop personal, în scop profesional sau ambele. Dacă aveţi nevoie de mai mult de un cont, veţi dori să alegeţi un furnizor care să vă pună la dispoziţie acest lucru fără a vă taxa în plus. Mulţi furnizori oferă mai multe conturi, ceea ce poate fi de foarte mare folos, dacă mai mult de o persoană din familie sau din companie are nevoie de un cont separat. Un alt aspect care trebuie avut în vedere este spaţiul de care veţi avea nevoie. Dacă veţi trimite şi primi email-uri care conţin ataşamente de dimensiuni mari sau dacă doriţi să păstraţi email-urile pe un server, pentru a putea fi accesate cu uşurinţă din alte locaţii, veţi avea nevoie de un spaţiu considerabil. Unele companii percep taxe suplimentare pentru acest lucru, dar altele oferă pachete care deservesc astfel de nevoi. Un alt factor important este filtrarea spam-urilor. Acest aspect a devenit foarte important, mai ales dată fiind creşterea îngrijorării vizavi de probleme cum ar fi furtul de identitate şi alte tipuri de fraudă. Minimizarea spam-urilor ajută şi la reglarea traficului către contul dumneavoastră. Astfel de trafic poate bloca sistemul şi îl poate determina să funcţioneze mai lent decât de obicei. Protecţia împotriva spam-urilor vă apără şi de viruşii nedoriţi care pot fi transmişi prin mesaje email şi care pot dăuna serios calculatorului. ~Caracteristici ale furnizorilor de email^ Cu toate că furnizorii de email şi companiile de hosting diferă şi oferă o varietate de servicii specifice, multe dintre caracteristicile cele mai căutate sunt comune pentru aceşti furnizori. După cum este menţionat mai sus, esenţial este să îl găsiţi pe cel care vă oferă servicii de încredere şi asistenţă tehnică. Dacă aveţi nevoie doar de servicii de email, ar trebui să căutaţi un furnizor care se axează strict pe acest lucru. În ultima perioadă acest aspect a devenit chiar foarte important din cauza nevoilor legate de intensificarea măsurilor de protecţie împotriva spam-urilor şi fraudei. Dacă un furnizor este dedicat strict oferirii serviciilor de email, este foarte probabil ca acesta să dispună de mijloacele necesare pentru a gestiona problemele apărute în acest sens. Confidenţialitatea datelor a devenit, de asemenea, una dintre cele mai mari probleme care îi preocupă pe furnizorii de servicii de orice fel şi merită să alegeţi o companie de email hosting care are o politică solidă referitoare la confidenţialitatea datelor. Vă doriţi să fiţi în siguranţă ştiind că furnizorul ales nu va vinde informaţiile dumneavoastră personale către companii terţe sau că nu scana adresele de email în scopuri promoţionale. Alegeţi o companie care îşi desfăşoară activitatea având la bază dorinţa de a vă oferi cea mai experienţă posibilă. Promptitudinea cu care se acordă asistenţă clienţilor reprezintă un aspect care de multe ori face diferenţa între companii. Asiguraţi-vă că furnizorul dumneavoastră are o politică de acordare promptă a asistenţei şi dispune de personalul necesar pentru a soluţiona problemele în timp util. Acest lucru poate conta cu adevărat în momentele cheie. ~Software^ Software-ul de email pe care îl alegeţi poate conta cu adevărat în calitatea modului în care comunicaţi cu ceilalţi. Dacă aveţi o afacere, veţi dori să alegeţi o aplicaţie software care va cuprinde caracteristicile de care aveţi nevoie pentru a desfăşura aceste tranzacţii rapid şi uşor. Un bun exemplu în acest sens este serverul Microsoft Exchange şi software-ul Outlook folosit pe acesta. Cu toate că acest program cuprinde multe dintre caracteristicile care sunt cel mai des folosite în birouri, obiectivul este crearea unui mediu în care angajaţii să poată primi şi transmite cu uşurinţă mesaje, să poată accesa diferite agende cu adrese şi să poată verifica email-urile chiar din program sau dintr-o altă locaţie prin intermediul serverului de schimb. Există funcţii care au fost introduse din motive practice, cum ar fi calendarul, dar acestea nu sunt necesare pentru operarea generală a programului. Tipul de software de care aveţi nevoie poate depinde de ceea ce foloseşte furnizorul dumneavoastră. Dat fiind că astfel de companii folosesc software pe serverele proprii, acest lucru influenţează direct modul în care vă primiţi email-urile. Poate că acest lucru pare neimportant dacă folosiţi email-ul în scop personal, dar contează foarte mult atunci când este vorba despre o afacere. Contează şi dimensiunea afacerii, aşa că este recomandat să întrebaţi despre tipul sau tipurile de software folosite, precum şi despre tipul de arhitectură folosită pentru operare. ~Preocupări legate de asistenţa pentru clienţi^ Atunci când alegeţi un furnizor de email, vreţi să vă asiguraţi că veţi beneficia de servicii excelente de asistenţă clienţi. După cum este menţionat mai sus, acesta este unul dintre cei mai importanţi factori care trebuie avuţi în vedere, din mai multe motive. Dată fiind natura tehnologiei în general, problemele pot apărea în orice moment. Când se petrece acest lucru, vreţi să fiţi siguri că veţi primi asistenţă în orice moment. Acest aspect poate fi crucial dacă folosiţi în mod regulat email-ul pentru a desfăşura tranzacţii importante. Dacă întreaga reţea este căzută pentru o perioadă lungă de timp, acest fapt poate încetini comunicarea între angajaţi sau clienţi, ceea ce influenţează în mod semnificativ modul în care vă desfăşuraţi activitatea. Un alt factor important, în ceea ce priveşte asistenţa eficientă acordată clienţilor, este abilitatea operatorului de a localiza problema până când aceasta este soluţionată. Cu toate că nu este posibilă rezolvarea prin telefon a tuturor problemelor tehnice, multe dintre acestea pot fi analizate şi soluţionate. Multe companii angajează reprezentanţi pentru oferirea de asistenţă clienţi la mai multe nivele, pentru a uşura acest aspect. Dacă un reprezentant a parcurs toţi paşii cunoscuţi pentru a rezolva o anumită problemă, iar aceasta rămâne nerezolvată, de regulă există o persoană care lucrează la un nivel superior şi care va putea adresa un alt set de întrebări pentru a analiza în profunzime problema. Acest lucru arată că furnizorul face tot posibilul pentru a vă ajuta şi îşi doreşte să continue colaborarea. ~Protecţia împotriva viruşilor^ O altă problemă majoră care afectează în prezent industria informatică este reprezentată de volumul de viruşi nedoriţi care infectează calculatoarele personale şi reţelele. Fiind atât de mulţi şi pentru că pot ajunge sub mai multe forme, protecţia împotriva viruşilor a devenit crucială pentru multe persoane. Chiar dacă aveţi deja instalat pe calculator un software de prevenire şi protecţie împotriva viruşilor, ar trebui să verificaţi dacă nu cumva şi furnizorul de email oferă sau nu această facilitate. Acest aspect este important pentru că mulţi dintre viruşi sunt primiţi şi distribuiţi prin email. Persoanele care îi scriu au devenit destul de abile, deseori folosind adrese obţinute din agenda cu adrese a unei persoane, pentru a distribui virusul şi pentru a îl face să pară că a fost trimis de o persoană pe care o cunoaşteţi şi în care aveţi încredere. De fapt, mesajul nu a fost trimis de pe calculatorul respectivei persoane, dar totuşi virusul a fost creat. Înmulţiţi acest efect cu numărul de persoane care ar putea primi mesajul prin retransmitere ulterioară (forward) şi vă confruntaţi cu o adevărată problemă. Astfel de probleme sunt întâlnite adesea în activităţile în care informaţiile sunt transmise în mod frecvent prin intermediul unei reţele sau atunci când există o agendă globală de adrese din care pot fi alese nume. Protecţia împotriva viruşilor vă va ajuta să gestionaţi mai bine astfel de situaţii şi să le eliminaţi atunci când se petrec. Cu toate că nu rezolvă problema în totalitate, va contribui la scăderea volumului de viruşi nedoriţi şi potenţial periculoşi, care s-ar putea distribui cu rapiditate prin compania dumneavoastră. ~Luarea unei decizii^ După ce v-aţi evaluat nevoile, aţi cântărit costurile şi aţi investigat toate informaţiile menţionate mai sus, puteţi lua o decizie. Poate fi o decizie dificilă în funcţie de natura nevoilor dumneavoastră. De exemplu, dacă derulaţi o afacere, cel mai probabil veţi dori să fiţi siguri că dumneavoastră şi angajaţii dumneavoastră veţi primi cele mai bune servicii la cel mai bun preţ. Acest aspect poate fi crucial în cazul unei afaceri aflate la început, pentru care economisirea banilor este esenţială. Unul dintre cele mai importante aspecte care trebuie avute în vedere este locaţia furnizorului. În cazul în care compania nu se află în apropiere, este posibil să nu primiţi imediat asistenţa de care aveţi nevoie. De asemenea, riscaţi să plătiţi mult pentru convorbirile interurbane, cu toate că aceasta nu mai constituie o problemă, aşa cum se întâmpla în trecut. Totuşi, aveţi nevoie de o companie care să fie de încredere şi care va face tot posibilul pentru a vă ajuta să soluţionaţi problemele apărute. Dacă nu sunteţi siguri în legătură cu oferta din zona dumneavoastră, faceţi o analiză. Dat fiind că multe dintre companiile naţionale îşi îmbunătăţesc în continuu calitatea asistenţei acordate, o puteţi alege pe care are o reputaţie bună sau pe cea care v-a fost recomandată. Oricum aţi proceda, asiguraţi-vă că ştiţi ce anume primiţi înainte de a semna. De asemenea, luaţi în considerare felul în care vor fi afectaţi cei cu care vă împărţiţi contul sau reţeaua. Acest lucru va contribui la derularea cu mai multă uşurinţă a corespondenţei şi a comunicaţiilor, precum şi la asigurarea unei continuităţi pentru tranzacţiile desfăşurate.

Evaluarea nevoilor dumneavoastră

~Privire de ansamblu^ Dacă folosiţi email-ul zilnic pentru corespondenţa personală sau de afaceri, vreţi să fiţi siguri că aceste linii de comunicaţie sunt mereu disponibile pentru dumneavoastră. Dat fiind că email-urile pot fi trimise şi primite atât de repede, această modalitate a devenit, de departe, una dintre cele mai populare metode prin care putem comunica cu ceilalţi. De aceea este foarte importantă alegerea furnizorului potrivit de email. Când alegem un furnizor, decizia trebuie să fie efectuată în funcţie de câţiva factori. Unul dintre aceştia este încrederea inspirată de compania aleasă. Dacă ştiţi că o anumită companie întâmpină adesea întreruperi, mai ales dacă trece o perioadă de timp destul de mare până când acestea sunt remediate, este recomandat să nu alegeţi compania respectivă. Esenţial este să găsiţi un furnizor de email care dispune de personal tehnic capabil să răspundă la o varietate de probleme şi să soluţioneze o gamă largă de probleme. Există mai multe categorii de furnizori, toţi oferind diferite variante şi servicii pentru a întruni cât mai multe cerinţe. Probabil că alegerea va fi făcută în funcţie de nevoile dumneavoastră specifice, dar şi costul va avea un rol în decizia luată. Înainte de a vă decide, este recomandat să evaluaţi de ce servicii veţi avea nevoie şi să stabiliţi dacă doriţi sau nu să le achiziţionaţi pe toate de la aceeaşi companie. ~Evaluarea nevoilor dumneavoastră^ Înainte de a alege un furnizor de email, mai întâi trebuie să vă evaluaţi nevoile. Primul pas în acest sens este să stabiliţi cât de mult vă veţi folosi email-ul şi dacă va fi în scop personal, în scop profesional sau ambele. Dacă aveţi nevoie de mai mult de un cont, veţi dori să alegeţi un furnizor care să vă pună la dispoziţie acest lucru fără a vă taxa în plus. Mulţi furnizori oferă mai multe conturi, ceea ce poate fi de foarte mare folos, dacă mai mult de o persoană din familie sau din companie are nevoie de un cont separat. Un alt aspect care trebuie avut în vedere este spaţiul de care veţi avea nevoie. Dacă veţi trimite şi primi email-uri care conţin ataşamente de dimensiuni mari sau dacă doriţi să păstraţi email-urile pe un server, pentru a putea fi accesate cu uşurinţă din alte locaţii, veţi avea nevoie de un spaţiu considerabil. Unele companii percep taxe suplimentare pentru acest lucru, dar altele oferă pachete care deservesc astfel de nevoi. Un alt factor important este filtrarea spam-urilor. Acest aspect a devenit foarte important, mai ales dată fiind creşterea îngrijorării vizavi de probleme cum ar fi furtul de identitate şi alte tipuri de fraudă. Minimizarea spam-urilor ajută şi la reglarea traficului către contul dumneavoastră. Astfel de trafic poate bloca sistemul şi îl poate determina să funcţioneze mai lent decât de obicei. Protecţia împotriva spam-urilor vă apără şi de viruşii nedoriţi care pot fi transmişi prin mesaje email şi care pot dăuna serios calculatorului. ~Caracteristici ale furnizorilor de email^ Cu toate că furnizorii de email şi companiile de hosting diferă şi oferă o varietate de servicii specifice, multe dintre caracteristicile cele mai căutate sunt comune pentru aceşti furnizori. După cum este menţionat mai sus, esenţial este să îl găsiţi pe cel care vă oferă servicii de încredere şi asistenţă tehnică. Dacă aveţi nevoie doar de servicii de email, ar trebui să căutaţi un furnizor care se axează strict pe acest lucru. În ultima perioadă acest aspect a devenit chiar foarte important din cauza nevoilor legate de intensificarea măsurilor de protecţie împotriva spam-urilor şi fraudei. Dacă un furnizor este dedicat strict oferirii serviciilor de email, este foarte probabil ca acesta să dispună de mijloacele necesare pentru a gestiona problemele apărute în acest sens. Confidenţialitatea datelor a devenit, de asemenea, una dintre cele mai mari probleme care îi preocupă pe furnizorii de servicii de orice fel şi merită să alegeţi o companie de email hosting care are o politică solidă referitoare la confidenţialitatea datelor. Vă doriţi să fiţi în siguranţă ştiind că furnizorul ales nu va vinde informaţiile dumneavoastră personale către companii terţe sau că nu scana adresele de email în scopuri promoţionale. Alegeţi o companie care îşi desfăşoară activitatea având la bază dorinţa de a vă oferi cea mai experienţă posibilă. Promptitudinea cu care se acordă asistenţă clienţilor reprezintă un aspect care de multe ori face diferenţa între companii. Asiguraţi-vă că furnizorul dumneavoastră are o politică de acordare promptă a asistenţei şi dispune de personalul necesar pentru a soluţiona problemele în timp util. Acest lucru poate conta cu adevărat în momentele cheie. ~Software^ Software-ul de email pe care îl alegeţi poate conta cu adevărat în calitatea modului în care comunicaţi cu ceilalţi. Dacă aveţi o afacere, veţi dori să alegeţi o aplicaţie software care va cuprinde caracteristicile de care aveţi nevoie pentru a desfăşura aceste tranzacţii rapid şi uşor. Un bun exemplu în acest sens este serverul Microsoft Exchange şi software-ul Outlook folosit pe acesta. Cu toate că acest program cuprinde multe dintre caracteristicile care sunt cel mai des folosite în birouri, obiectivul este crearea unui mediu în care angajaţii să poată primi şi transmite cu uşurinţă mesaje, să poată accesa diferite agende cu adrese şi să poată verifica email-urile chiar din program sau dintr-o altă locaţie prin intermediul serverului de schimb. Există funcţii care au fost introduse din motive practice, cum ar fi calendarul, dar acestea nu sunt necesare pentru operarea generală a programului. Tipul de software de care aveţi nevoie poate depinde de ceea ce foloseşte furnizorul dumneavoastră. Dat fiind că astfel de companii folosesc software pe serverele proprii, acest lucru influenţează direct modul în care vă primiţi email-urile. Poate că acest lucru pare neimportant dacă folosiţi email-ul în scop personal, dar contează foarte mult atunci când este vorba despre o afacere. Contează şi dimensiunea afacerii, aşa că este recomandat să întrebaţi despre tipul sau tipurile de software folosite, precum şi despre tipul de arhitectură folosită pentru operare. ~Preocupări legate de asistenţa pentru clienţi^ Atunci când alegeţi un furnizor de email, vreţi să vă asiguraţi că veţi beneficia de servicii excelente de asistenţă clienţi. După cum este menţionat mai sus, acesta este unul dintre cei mai importanţi factori care trebuie avuţi în vedere, din mai multe motive. Dată fiind natura tehnologiei în general, problemele pot apărea în orice moment. Când se petrece acest lucru, vreţi să fiţi siguri că veţi primi asistenţă în orice moment. Acest aspect poate fi crucial dacă folosiţi în mod regulat email-ul pentru a desfăşura tranzacţii importante. Dacă întreaga reţea este căzută pentru o perioadă lungă de timp, acest fapt poate încetini comunicarea între angajaţi sau clienţi, ceea ce influenţează în mod semnificativ modul în care vă desfăşuraţi activitatea. Un alt factor important, în ceea ce priveşte asistenţa eficientă acordată clienţilor, este abilitatea operatorului de a localiza problema până când aceasta este soluţionată. Cu toate că nu este posibilă rezolvarea prin telefon a tuturor problemelor tehnice, multe dintre acestea pot fi analizate şi soluţionate. Multe companii angajează reprezentanţi pentru oferirea de asistenţă clienţi la mai multe nivele, pentru a uşura acest aspect. Dacă un reprezentant a parcurs toţi paşii cunoscuţi pentru a rezolva o anumită problemă, iar aceasta rămâne nerezolvată, de regulă există o persoană care lucrează la un nivel superior şi care va putea adresa un alt set de întrebări pentru a analiza în profunzime problema. Acest lucru arată că furnizorul face tot posibilul pentru a vă ajuta şi îşi doreşte să continue colaborarea. ~Protecţia împotriva viruşilor^ O altă problemă majoră care afectează în prezent industria informatică este reprezentată de volumul de viruşi nedoriţi care infectează calculatoarele personale şi reţelele. Fiind atât de mulţi şi pentru că pot ajunge sub mai multe forme, protecţia împotriva viruşilor a devenit crucială pentru multe persoane. Chiar dacă aveţi deja instalat pe calculator un software de prevenire şi protecţie împotriva viruşilor, ar trebui să verificaţi dacă nu cumva şi furnizorul de email oferă sau nu această facilitate. Acest aspect este important pentru că mulţi dintre viruşi sunt primiţi şi distribuiţi prin email. Persoanele care îi scriu au devenit destul de abile, deseori folosind adrese obţinute din agenda cu adrese a unei persoane, pentru a distribui virusul şi pentru a îl face să pară că a fost trimis de o persoană pe care o cunoaşteţi şi în care aveţi încredere. De fapt, mesajul nu a fost trimis de pe calculatorul respectivei persoane, dar totuşi virusul a fost creat. Înmulţiţi acest efect cu numărul de persoane care ar putea primi mesajul prin retransmitere ulterioară (forward) şi vă confruntaţi cu o adevărată problemă. Astfel de probleme sunt întâlnite adesea în activităţile în care informaţiile sunt transmise în mod frecvent prin intermediul unei reţele sau atunci când există o agendă globală de adrese din care pot fi alese nume. Protecţia împotriva viruşilor vă va ajuta să gestionaţi mai bine astfel de situaţii şi să le eliminaţi atunci când se petrec. Cu toate că nu rezolvă problema în totalitate, va contribui la scăderea volumului de viruşi nedoriţi şi potenţial periculoşi, care s-ar putea distribui cu rapiditate prin compania dumneavoastră. ~Luarea unei decizii^ După ce v-aţi evaluat nevoile, aţi cântărit costurile şi aţi investigat toate informaţiile menţionate mai sus, puteţi lua o decizie. Poate fi o decizie dificilă în funcţie de natura nevoilor dumneavoastră. De exemplu, dacă derulaţi o afacere, cel mai probabil veţi dori să fiţi siguri că dumneavoastră şi angajaţii dumneavoastră veţi primi cele mai bune servicii la cel mai bun preţ. Acest aspect poate fi crucial în cazul unei afaceri aflate la început, pentru care economisirea banilor este esenţială. Unul dintre cele mai importante aspecte care trebuie avute în vedere este locaţia furnizorului. În cazul în care compania nu se află în apropiere, este posibil să nu primiţi imediat asistenţa de care aveţi nevoie. De asemenea, riscaţi să plătiţi mult pentru convorbirile interurbane, cu toate că aceasta nu mai constituie o problemă, aşa cum se întâmpla în trecut. Totuşi, aveţi nevoie de o companie care să fie de încredere şi care va face tot posibilul pentru a vă ajuta să soluţionaţi problemele apărute. Dacă nu sunteţi siguri în legătură cu oferta din zona dumneavoastră, faceţi o analiză. Dat fiind că multe dintre companiile naţionale îşi îmbunătăţesc în continuu calitatea asistenţei acordate, o puteţi alege pe care are o reputaţie bună sau pe cea care v-a fost recomandată. Oricum aţi proceda, asiguraţi-vă că ştiţi ce anume primiţi înainte de a semna. De asemenea, luaţi în considerare felul în care vor fi afectaţi cei cu care vă împărţiţi contul sau reţeaua. Acest lucru va contribui la derularea cu mai multă uşurinţă a corespondenţei şi a comunicaţiilor, precum şi la asigurarea unei continuităţi pentru tranzacţiile desfăşurate.

Caracteristici ale furnizorilor de email

~Privire de ansamblu^ Dacă folosiţi email-ul zilnic pentru corespondenţa personală sau de afaceri, vreţi să fiţi siguri că aceste linii de comunicaţie sunt mereu disponibile pentru dumneavoastră. Dat fiind că email-urile pot fi trimise şi primite atât de repede, această modalitate a devenit, de departe, una dintre cele mai populare metode prin care putem comunica cu ceilalţi. De aceea este foarte importantă alegerea furnizorului potrivit de email. Când alegem un furnizor, decizia trebuie să fie efectuată în funcţie de câţiva factori. Unul dintre aceştia este încrederea inspirată de compania aleasă. Dacă ştiţi că o anumită companie întâmpină adesea întreruperi, mai ales dacă trece o perioadă de timp destul de mare până când acestea sunt remediate, este recomandat să nu alegeţi compania respectivă. Esenţial este să găsiţi un furnizor de email care dispune de personal tehnic capabil să răspundă la o varietate de probleme şi să soluţioneze o gamă largă de probleme. Există mai multe categorii de furnizori, toţi oferind diferite variante şi servicii pentru a întruni cât mai multe cerinţe. Probabil că alegerea va fi făcută în funcţie de nevoile dumneavoastră specifice, dar şi costul va avea un rol în decizia luată. Înainte de a vă decide, este recomandat să evaluaţi de ce servicii veţi avea nevoie şi să stabiliţi dacă doriţi sau nu să le achiziţionaţi pe toate de la aceeaşi companie. ~Evaluarea nevoilor dumneavoastră^ Înainte de a alege un furnizor de email, mai întâi trebuie să vă evaluaţi nevoile. Primul pas în acest sens este să stabiliţi cât de mult vă veţi folosi email-ul şi dacă va fi în scop personal, în scop profesional sau ambele. Dacă aveţi nevoie de mai mult de un cont, veţi dori să alegeţi un furnizor care să vă pună la dispoziţie acest lucru fără a vă taxa în plus. Mulţi furnizori oferă mai multe conturi, ceea ce poate fi de foarte mare folos, dacă mai mult de o persoană din familie sau din companie are nevoie de un cont separat. Un alt aspect care trebuie avut în vedere este spaţiul de care veţi avea nevoie. Dacă veţi trimite şi primi email-uri care conţin ataşamente de dimensiuni mari sau dacă doriţi să păstraţi email-urile pe un server, pentru a putea fi accesate cu uşurinţă din alte locaţii, veţi avea nevoie de un spaţiu considerabil. Unele companii percep taxe suplimentare pentru acest lucru, dar altele oferă pachete care deservesc astfel de nevoi. Un alt factor important este filtrarea spam-urilor. Acest aspect a devenit foarte important, mai ales dată fiind creşterea îngrijorării vizavi de probleme cum ar fi furtul de identitate şi alte tipuri de fraudă. Minimizarea spam-urilor ajută şi la reglarea traficului către contul dumneavoastră. Astfel de trafic poate bloca sistemul şi îl poate determina să funcţioneze mai lent decât de obicei. Protecţia împotriva spam-urilor vă apără şi de viruşii nedoriţi care pot fi transmişi prin mesaje email şi care pot dăuna serios calculatorului. ~Caracteristici ale furnizorilor de email^ Cu toate că furnizorii de email şi companiile de hosting diferă şi oferă o varietate de servicii specifice, multe dintre caracteristicile cele mai căutate sunt comune pentru aceşti furnizori. După cum este menţionat mai sus, esenţial este să îl găsiţi pe cel care vă oferă servicii de încredere şi asistenţă tehnică. Dacă aveţi nevoie doar de servicii de email, ar trebui să căutaţi un furnizor care se axează strict pe acest lucru. În ultima perioadă acest aspect a devenit chiar foarte important din cauza nevoilor legate de intensificarea măsurilor de protecţie împotriva spam-urilor şi fraudei. Dacă un furnizor este dedicat strict oferirii serviciilor de email, este foarte probabil ca acesta să dispună de mijloacele necesare pentru a gestiona problemele apărute în acest sens. Confidenţialitatea datelor a devenit, de asemenea, una dintre cele mai mari probleme care îi preocupă pe furnizorii de servicii de orice fel şi merită să alegeţi o companie de email hosting care are o politică solidă referitoare la confidenţialitatea datelor. Vă doriţi să fiţi în siguranţă ştiind că furnizorul ales nu va vinde informaţiile dumneavoastră personale către companii terţe sau că nu scana adresele de email în scopuri promoţionale. Alegeţi o companie care îşi desfăşoară activitatea având la bază dorinţa de a vă oferi cea mai experienţă posibilă. Promptitudinea cu care se acordă asistenţă clienţilor reprezintă un aspect care de multe ori face diferenţa între companii. Asiguraţi-vă că furnizorul dumneavoastră are o politică de acordare promptă a asistenţei şi dispune de personalul necesar pentru a soluţiona problemele în timp util. Acest lucru poate conta cu adevărat în momentele cheie. ~Software^ Software-ul de email pe care îl alegeţi poate conta cu adevărat în calitatea modului în care comunicaţi cu ceilalţi. Dacă aveţi o afacere, veţi dori să alegeţi o aplicaţie software care va cuprinde caracteristicile de care aveţi nevoie pentru a desfăşura aceste tranzacţii rapid şi uşor. Un bun exemplu în acest sens este serverul Microsoft Exchange şi software-ul Outlook folosit pe acesta. Cu toate că acest program cuprinde multe dintre caracteristicile care sunt cel mai des folosite în birouri, obiectivul este crearea unui mediu în care angajaţii să poată primi şi transmite cu uşurinţă mesaje, să poată accesa diferite agende cu adrese şi să poată verifica email-urile chiar din program sau dintr-o altă locaţie prin intermediul serverului de schimb. Există funcţii care au fost introduse din motive practice, cum ar fi calendarul, dar acestea nu sunt necesare pentru operarea generală a programului. Tipul de software de care aveţi nevoie poate depinde de ceea ce foloseşte furnizorul dumneavoastră. Dat fiind că astfel de companii folosesc software pe serverele proprii, acest lucru influenţează direct modul în care vă primiţi email-urile. Poate că acest lucru pare neimportant dacă folosiţi email-ul în scop personal, dar contează foarte mult atunci când este vorba despre o afacere. Contează şi dimensiunea afacerii, aşa că este recomandat să întrebaţi despre tipul sau tipurile de software folosite, precum şi despre tipul de arhitectură folosită pentru operare. ~Preocupări legate de asistenţa pentru clienţi^ Atunci când alegeţi un furnizor de email, vreţi să vă asiguraţi că veţi beneficia de servicii excelente de asistenţă clienţi. După cum este menţionat mai sus, acesta este unul dintre cei mai importanţi factori care trebuie avuţi în vedere, din mai multe motive. Dată fiind natura tehnologiei în general, problemele pot apărea în orice moment. Când se petrece acest lucru, vreţi să fiţi siguri că veţi primi asistenţă în orice moment. Acest aspect poate fi crucial dacă folosiţi în mod regulat email-ul pentru a desfăşura tranzacţii importante. Dacă întreaga reţea este căzută pentru o perioadă lungă de timp, acest fapt poate încetini comunicarea între angajaţi sau clienţi, ceea ce influenţează în mod semnificativ modul în care vă desfăşuraţi activitatea. Un alt factor important, în ceea ce priveşte asistenţa eficientă acordată clienţilor, este abilitatea operatorului de a localiza problema până când aceasta este soluţionată. Cu toate că nu este posibilă rezolvarea prin telefon a tuturor problemelor tehnice, multe dintre acestea pot fi analizate şi soluţionate. Multe companii angajează reprezentanţi pentru oferirea de asistenţă clienţi la mai multe nivele, pentru a uşura acest aspect. Dacă un reprezentant a parcurs toţi paşii cunoscuţi pentru a rezolva o anumită problemă, iar aceasta rămâne nerezolvată, de regulă există o persoană care lucrează la un nivel superior şi care va putea adresa un alt set de întrebări pentru a analiza în profunzime problema. Acest lucru arată că furnizorul face tot posibilul pentru a vă ajuta şi îşi doreşte să continue colaborarea. ~Protecţia împotriva viruşilor^ O altă problemă majoră care afectează în prezent industria informatică este reprezentată de volumul de viruşi nedoriţi care infectează calculatoarele personale şi reţelele. Fiind atât de mulţi şi pentru că pot ajunge sub mai multe forme, protecţia împotriva viruşilor a devenit crucială pentru multe persoane. Chiar dacă aveţi deja instalat pe calculator un software de prevenire şi protecţie împotriva viruşilor, ar trebui să verificaţi dacă nu cumva şi furnizorul de email oferă sau nu această facilitate. Acest aspect este important pentru că mulţi dintre viruşi sunt primiţi şi distribuiţi prin email. Persoanele care îi scriu au devenit destul de abile, deseori folosind adrese obţinute din agenda cu adrese a unei persoane, pentru a distribui virusul şi pentru a îl face să pară că a fost trimis de o persoană pe care o cunoaşteţi şi în care aveţi încredere. De fapt, mesajul nu a fost trimis de pe calculatorul respectivei persoane, dar totuşi virusul a fost creat. Înmulţiţi acest efect cu numărul de persoane care ar putea primi mesajul prin retransmitere ulterioară (forward) şi vă confruntaţi cu o adevărată problemă. Astfel de probleme sunt întâlnite adesea în activităţile în care informaţiile sunt transmise în mod frecvent prin intermediul unei reţele sau atunci când există o agendă globală de adrese din care pot fi alese nume. Protecţia împotriva viruşilor vă va ajuta să gestionaţi mai bine astfel de situaţii şi să le eliminaţi atunci când se petrec. Cu toate că nu rezolvă problema în totalitate, va contribui la scăderea volumului de viruşi nedoriţi şi potenţial periculoşi, care s-ar putea distribui cu rapiditate prin compania dumneavoastră. ~Luarea unei decizii^ După ce v-aţi evaluat nevoile, aţi cântărit costurile şi aţi investigat toate informaţiile menţionate mai sus, puteţi lua o decizie. Poate fi o decizie dificilă în funcţie de natura nevoilor dumneavoastră. De exemplu, dacă derulaţi o afacere, cel mai probabil veţi dori să fiţi siguri că dumneavoastră şi angajaţii dumneavoastră veţi primi cele mai bune servicii la cel mai bun preţ. Acest aspect poate fi crucial în cazul unei afaceri aflate la început, pentru care economisirea banilor este esenţială. Unul dintre cele mai importante aspecte care trebuie avute în vedere este locaţia furnizorului. În cazul în care compania nu se află în apropiere, este posibil să nu primiţi imediat asistenţa de care aveţi nevoie. De asemenea, riscaţi să plătiţi mult pentru convorbirile interurbane, cu toate că aceasta nu mai constituie o problemă, aşa cum se întâmpla în trecut. Totuşi, aveţi nevoie de o companie care să fie de încredere şi care va face tot posibilul pentru a vă ajuta să soluţionaţi problemele apărute. Dacă nu sunteţi siguri în legătură cu oferta din zona dumneavoastră, faceţi o analiză. Dat fiind că multe dintre companiile naţionale îşi îmbunătăţesc în continuu calitatea asistenţei acordate, o puteţi alege pe care are o reputaţie bună sau pe cea care v-a fost recomandată. Oricum aţi proceda, asiguraţi-vă că ştiţi ce anume primiţi înainte de a semna. De asemenea, luaţi în considerare felul în care vor fi afectaţi cei cu care vă împărţiţi contul sau reţeaua. Acest lucru va contribui la derularea cu mai multă uşurinţă a corespondenţei şi a comunicaţiilor, precum şi la asigurarea unei continuităţi pentru tranzacţiile desfăşurate.