Vânzări directe prin telefon Brăila

Telemarketing-ul a devenit o practică de afaceri din ce în ce mai folosită încă de la începutul secolului, graţie avantajelor oferite de externalizarea serviciilor. Dată fiind această structură, serviciile de telemarketing sunt mult mai eficiente din punct de vedere al costurilor şi suficient de robuste pentru a vă permite să pătrundeţi pe o piaţă, în timp ce dumneavoastră vă concentraţi asupra dezvoltării interne. Să aruncăm o privire la ingredientele unui serviciu de telemarketing de succes, precum şi la avantajele soluţiilor la cheie şi personalizate pentru companiile aflate la început.

Roboweb Srl
(072) 333-6392
Str. Costache Negruzzi Nr: 105
Brăila
 

Vânzări directe prin telefon

Ce înseamnă vânzări directe prin telefon?

~Ce înseamnă vânzări directe prin telefon?^ Vânzările directe prin telefon reprezintă unul dintre serviciile acoperite de telemarketing-ul outbound, executat de obicei de către companii specializate în vânzări directe către care se externalizează serviciul. Funcţia constă în generarea şi conversia clienţilor potenţiali pentru a finaliza o tranzacţie în contul companiei dumneavoastră. Vânzările directe prin telefon pot presupune o serie de telefoane efectuate către un consumator vizat până la finalizarea tranzacţiei. Vânzările directe prin telefon reprezintă doar una dintre multele funcţii ale telemarketing-ului, care cuprind generarea de clienţi potenţiali, stabilirea de întâlniri, administrarea bazelor de date, facturare şi încasare, consultanţă, cercetare şi sondaje. Atunci când sunt externalizate, vânzările directe prin telefon reprezintă o soluţie eficientă din punct de vedere al costurilor, prin care puteţi atinge obiectivele de vânzări, păstrându-vă în acelaşi timp structura internă a afacerii. Dat fiind faptul că tehnologia reduce costurile de telemarketing, această strategie de marketing va fi din ce în ce mai viabilă pe termen lung. ~Avantajele externalizării către o firmă specializată în vânzări directe^ Firmele specializate în vânzări directe devin din ce în ce mai importante pe piaţă. Acest fapt este un semn al pătrunderii tot mai profunde a unei forţe de muncă globale şi convergenţa diferitelor culturi în vederea atingerii unui obiectiv de afaceri. Avantajele externalizării către o firmă profesionistă de vânzări directe sunt legate direct de beneficiile externalizării în sine. Externalizarea către o firmă de vânzări directe are rolul de parcurge distanţa dintre produsul dumneavoastră şi consumator. Date fiind tacticile de marketing indirect existente în prezent, unele eficiente, altele prea puţin folosite, vânzările directe şi marketing-ul direct reprezintă un domeniu neexplorat pe care doar o companie specializată îl poate domina. Firmele cu adevărat profesioniste către care se externalizează serviciile de vânzări directe ar trebui să crească veniturile din vânzări ale companiei angajatoare. Acesta este evident un rezultat pozitiv. Companiile către care se face externalizarea ar trebui să poată atrage consumatori noi, să crească vânzările de produse şi să îmbunătăţească nivelul de memorare al clienţilor. În al doilea rând, o firmă către care se externalizează serviciile de vânzări directe ar trebui să fie eficientă din punct de vedere al costurilor. Serviciile de externalizare la cheie fac totul în locul dumneavoastră, inclusiv administrează sarcinile administrative, recrutarea, instruirea şi supervizează activitatea reprezentanţilor de vânzări. Companiile către care se externalizează serviciile de vânzări directe deţin şi o bună cunoaştere a zonei. Pentru o companie mică, este posibil ca un departament intern de vânzări directe să fie eficient. Dar, dacă intenţionaţi să vă dezvoltaţi la nivel global, înainte ca produsul dumneavoastră să îşi piardă potenţialul de vânzare, va trebui să adunaţi resursele necesare pentru a pune la punct infrastructura doar pentru a pătrunde pe o piaţă regională. Aceasta este o mişcare de amploare, foarte riscantă. În schimb, puteţi angaja o companie de telemarketing care deja deţine resursele şi infrastructura necesare pentru a vă vinde produsul. ~Servicii oferite de firmele specializate către care se externalizează serviciile de vânzări directe^ Firmele specializate către care se externalizează serviciile de vânzări directe sunt recunoscute prin experienţa lor şi prin varietatea de servicii oferite. Acestea nu ar trebui doar să fie experte în domeniu sau în ceea ce priveşte piaţa locală, ci ar trebui să deţină şi instrumentele de conducere care pot avea un impact pozitiv asupra afacerii dumneavoastră. Dacă aveţi de ales între mai multe firme specializate către care se externalizează serviciile de vânzări directe, asiguraţi-vă că acestea oferă serviciile de care aveţi nevoie. Firmele specializate către care se externalizează serviciile de vânzări directe oferă servicii personalizate. Soluţiile personalizate sunt serviciile create special pentru a se integra în structura companiei dumneavoastră. De regulă, firma către care se face externalizarea va stabili de ce anume aveţi nevoie cel mai mult. Aceasta va ajunge să vă cunoască bine compania, modul în care funcţionează, în ce domeniu lucraţi şi care sunt departamentele care duc lipsă de serviciile oferite de aceasta. Firmele către care se externalizează serviciile de vânzări directe ar trebui să poată garanta consumatori noi, să îndeplinească obiectivele de vânzări şi să genereze clienţi noi. De asemenea, firmele către care se externalizează serviciile de vânzări pun la dispoziţie sondaje cu privire la produs, încheie tranzacţii, stabilesc întâlniri şi oferă diferite oportunităţi comerciale. Puteţi face un tur al sediului pentru a cunoaşte personalul firmei, să aflaţi cine sunt persoanele din conducere şi să le evaluaţi experienţa. În acest fel puteţi dezvolta o relaţie de prietenie cu compania care va lucra cu dumneavoastră. În acelaşi timp, dacă respectiva companie vă inspiră încredere, o puteţi lăsa să îşi facă treaba şi vă puteţi concentra asupra dezvoltării şi extinderii propriei companii. ~Valoarea vânzărilor directe în extinderea pieţei la nivel global^ Compania dumneavoastră are aspiraţii de dezvoltare la nivel global? Dacă aveţi un produs despre care credeţi că are suficient potenţial pentru piaţa globală, atunci aveţi suficientă motivaţie pentru a vă dezvolta. La urma urmei, piaţa globală este cea mai mare piaţă pe care o puteţi găsi. Vânzările directe prin telefon şi telemarketing-ul vă oferă mijloacele de dezvoltare la nivel global fără a vă modifica structura afacerii. Pentru a câştiga pe piaţa globală ar trebui să aveţi la dispoziţie infrastructura regională pentru a face prezentarea produsului. În acest moment intervin firmele specializate către care se externalizează serviciile de vânzări directe. Există mai multe modalităţi prin care vă puteţi dezvolta de la nivel naţional la nivel global. Puteţi face acest lucru din propria locaţie şi să lucraţi cu canalele şi partenerii interni, folosindu-vă de personalul propriu. În acest caz, este o tactică de afaceri foarte riscantă, foarte profitabilă, dat fiind faptul că aveţi avantajul unei prezenţe locale slabe spre inexistente. Chiar dacă sunteţi de părere că ar trebui să fie uşor să vă vindeţi produsul, vânzările directe prin telefon, cu o abordare locală, reprezintă în continuare o soluţie foarte bună. În plus, puteţi avea de suferit de pe urma concurenţei, dacă aceasta deja dispune de personalul necesar pentru a vă fura piaţa locală. Firmele de vânzări directe prin telefon care cunosc bine piaţa locală şi care pot colabora eficient cu compania dumneavoastră, reprezintă cea mai bună opţiune pentru a pătrunde pe diferite pieţe locale. Acestea dispun de resursele necesare pentru a lucra în favoarea dumneavoastră şi pentru regiunea în care se află, într-un mod eficient din punct de vedere al costurilor. În cele din urmă, este posibil să fie mai bine să vă înfiinţaţi în străinătate propriul departament de vânzări şi telemarketing. Până atunci, pentru a câştiga clienţi, puteţi colabora cu o firmă locală de vânzări directe prin telefon. ~Servicii de telemarketing^ Telemarketing-ul reprezintă o practică de vânzări folosită pentru a vinde şi promova bunuri şi servicii prin intermediul telefonului. Pune la dispoziţie o linie directă între produs şi consumator, precum şi o notă personală în promovarea unui produs sau a unui serviciu. Cele două tipuri de telemarketing sunt telemarketing prin apeluri iniţiate de client (inbound telemarketing) şi telemarketing prin apeluri iniţiate către client (outbound telemarketing). Telemarketing-ul inbound se ocupă de apelurile de la consumator către producător, în principal pentru oferirea de informaţii despre produs sau oferirea de asistenţă. Telemarketing-ul outbound este procesul de vânzare prin telefon către consumatori potenţiali sau existenţi. Telemarketing-ul inbound include oferirea de clarificări cu privire la produs, servicii clienţi şi asistenţă. În schimb, telemarketing-ul outbound include efectuarea de apeluri telefonice în vederea vânzării, generarea de clienţi potenţiali şi stabilirea de întâlniri. Telemarketing-ul şi vânzările directe prin telefon prezintă avantaje fundamentale în faţa altor forme de marketing. În primul rând, abordarea de telemarketing necesită o comunicare directă între companie şi consumator. În acest fel, consumatorul vă va acorda atenţia sa, din moment ce dumneavoastră aţi iniţiat discuţia. Consumatorii care sunt puşi în faţa unui agent de telemarketing sunt aşezaţi în lumina reflectorului şi li se cere să dea un răspuns direct. Prin urmare, li se induce nevoia luării unei decizii rapide. Acest fapt conduce instant la o vânzare, dacă se procedează corect. Telemarketing-ul este de asemenea o metodă eficientă de a prezenta un bun sau un serviciu, mai ales dacă produsul necesită explicaţii pentru a putea fi apreciat de către consumator. ~Valoarea telemarketing-ului şi a vânzărilor directe^ Telemarketing-ul a fost declarat mijlocul cel mai eficient de încurajare a acţiunii din partea consumatorilor. Totuşi, avantajele sale evidente sunt puse în umbră de avantajele practice referitoare la operaţiunile afacerii dumneavoastră. În primul rând, telemarketing-ul poate fi o operaţiune full-time derulată 24 de ore din 24, 7 zile din 7, 365 de zile pe an. Din moment ce poate opera non-stop, potenţialul de dezvoltare este mult mai mare. Pentru consumatori, un agent de telemarketing reprezintă legătura cu compania dumneavoastră. Graţie acestei facilităţi, consumatorii pot adresa întrebări de natură tehnică, pot oferi feedback, îşi pot face cunoscute îngrijorările şi pot construi o relaţie funcţională cu dumneavoastră. Telemarketing-ul se aplică unei game largi de domenii ale industriei, dacă nu chiar tuturor operaţiunilor actuale. Comparativ cu alte tactici de marketing, telemarketing-ul este foarte robust şi flexibil. Prin reorientarea personalului, puteţi schimba tonul companiei, introduce produse sau servicii noi sau puteţi anunţa evenimente şi promoţii. În cazul în care o strategie de telemarketing se dovedeşte ineficientă, aceasta poate fi ajustată în decurs de o zi. Acest lucru nu poate fi făcut în cazul altor mijloace media, precum spoturile TV, anunţurile din ziare şi spoturile radio. Dar, cel mai mare avantaj al vânzărilor directe prin telefon şi al telemarketing-ului este reprezentat de costul redus. Cu ajutorul firmelor specializate către care se externalizează serviciile de vânzări directe, firmele mici pot angaja personal format din agenţi de telemarking care să vină în completarea operaţiunilor lor. ~Externalizarea telemarketing-ului B2B^ În mediul de afaceri actual, vânzările directe prin telefon se pretează foarte bine ca şi serviciu externalizat. Date fiind diferitele tehnologii de comunicare care apar, companiile de telemarketing sunt foarte eficiente şi puţin costisitoare. În acelaşi timp, piaţa agenţilor de telemarketing este configurată în aşa fel încât să fie uşor să găsiţi şi să instruiţi personal suplimentar. Cele mai bune servicii de telemarketing oferă locaţii la cheie şi soluţii personalizate. Acest aranjament vă asigură că nu va trebui să consumaţi resurse pentru a integra o companie de telemarketing. Cei mai buni parteneri de telemarketing au propriul personal intern, suportă cheltuielile de recrutare, instruire şi întreţinere şi gestionează problemele administrative cu care compania dumneavoastră nu vrea să aibă de-a face. Cele mai bune companii de telemarketing pot lucra în orice nişă a pieţei din orice industrie, de la finanţe, vânzări, telecomunicaţii, imobiliare, ipoteci, bunuri de larg consum şi multe altele. Fundamentul şi experienţa acestora le permit să se plieze pe o mare varietate de pieţe. Puteţi contracta servicii de telemarketing şi pentru dezvoltarea în anumite ţări sau regiuni. Telemarketing-ul de tipul business-to-business (industrial) este esenţial pentru a vă creşte numărul de clienţi. Poate genera clienţi potenţiali şi păstra clienţii existenţi. Cei mai mulţi agenţi de telemarketing colaborează cu consultanţi de marketing, care se ocupă de o anumită companie care este client. În acest fel, pot sugera strategii de marketing alternative pentru ca dumneavoastră să aveţi rezultate pozitive. ~Vânzări directe prin telefon cu colaboratori independenţi^ Chiar şi vânzările directe prin telefon şi-au adaptat structura pentru a putea fi practicate de către colaboratori independenţi. Există diferite organizaţii care colaborează cu specialişti în telemarketing independenţi, pentru a creşte volumul vânzărilor. În cazul companiilor, acest aspect prezintă multe avantaje. În primul rând, acestea nu trebuie să pună la punct sau să construiască un birou care să găzduiască agenţii de telemarketing. În al doilea rând, nu au alte obligaţii pe care le-ar fi avut dacă ar fi angajat agenţi de telemarketing interni, cum ar fi diferite bonusuri sau asigurare de sănătate. În al treilea rând, compania poate rămâne mică, mai flexibilă şi mai robustă. Adesea este posibilă angajarea de agenţi de telemarketing independenţi, în funcţie de natura activităţii. De exemplu, serviciile prestate de agenţii de vânzări sau marketing din turism pot fi oferite agenţi de vânzări independenţi, dată fiind marea varietate de produse. Companiile mici angajează şi ele agenţi de telemarketing independenţi pentru a creşte volumul vânzărilor, cu toate că pot fi consideraţi reprezentanţi de vânzări la distanţă. Lucrul de acasă ca şi agent de telemarketing vă oferă timp, flexibilitate şi potenţial de câştig, ca şi în cazul altor persoane care lucrează pe cont propriu. Aveţi nevoie doar de o bună conexiune prin telefon, internet şi un program specializat. Agenţii de telemarketing independenţi câştigă din comision şi pot fi instruiţi de către compania care i-a angajat. Agenţii de telemarketing se pot folosi de pregătirea primită pentru a-şi dezvolta o bază de clienţi şi a deţine un serviciu cu normă întreagă, din care să se poată susţine financiar.

Avantajele externalizării către o firmă specializată în vânzări directe

~Ce înseamnă vânzări directe prin telefon?^ Vânzările directe prin telefon reprezintă unul dintre serviciile acoperite de telemarketing-ul outbound, executat de obicei de către companii specializate în vânzări directe către care se externalizează serviciul. Funcţia constă în generarea şi conversia clienţilor potenţiali pentru a finaliza o tranzacţie în contul companiei dumneavoastră. Vânzările directe prin telefon pot presupune o serie de telefoane efectuate către un consumator vizat până la finalizarea tranzacţiei. Vânzările directe prin telefon reprezintă doar una dintre multele funcţii ale telemarketing-ului, care cuprind generarea de clienţi potenţiali, stabilirea de întâlniri, administrarea bazelor de date, facturare şi încasare, consultanţă, cercetare şi sondaje. Atunci când sunt externalizate, vânzările directe prin telefon reprezintă o soluţie eficientă din punct de vedere al costurilor, prin care puteţi atinge obiectivele de vânzări, păstrându-vă în acelaşi timp structura internă a afacerii. Dat fiind faptul că tehnologia reduce costurile de telemarketing, această strategie de marketing va fi din ce în ce mai viabilă pe termen lung. ~Avantajele externalizării către o firmă specializată în vânzări directe^ Firmele specializate în vânzări directe devin din ce în ce mai importante pe piaţă. Acest fapt este un semn al pătrunderii tot mai profunde a unei forţe de muncă globale şi convergenţa diferitelor culturi în vederea atingerii unui obiectiv de afaceri. Avantajele externalizării către o firmă profesionistă de vânzări directe sunt legate direct de beneficiile externalizării în sine. Externalizarea către o firmă de vânzări directe are rolul de parcurge distanţa dintre produsul dumneavoastră şi consumator. Date fiind tacticile de marketing indirect existente în prezent, unele eficiente, altele prea puţin folosite, vânzările directe şi marketing-ul direct reprezintă un domeniu neexplorat pe care doar o companie specializată îl poate domina. Firmele cu adevărat profesioniste către care se externalizează serviciile de vânzări directe ar trebui să crească veniturile din vânzări ale companiei angajatoare. Acesta este evident un rezultat pozitiv. Companiile către care se face externalizarea ar trebui să poată atrage consumatori noi, să crească vânzările de produse şi să îmbunătăţească nivelul de memorare al clienţilor. În al doilea rând, o firmă către care se externalizează serviciile de vânzări directe ar trebui să fie eficientă din punct de vedere al costurilor. Serviciile de externalizare la cheie fac totul în locul dumneavoastră, inclusiv administrează sarcinile administrative, recrutarea, instruirea şi supervizează activitatea reprezentanţilor de vânzări. Companiile către care se externalizează serviciile de vânzări directe deţin şi o bună cunoaştere a zonei. Pentru o companie mică, este posibil ca un departament intern de vânzări directe să fie eficient. Dar, dacă intenţionaţi să vă dezvoltaţi la nivel global, înainte ca produsul dumneavoastră să îşi piardă potenţialul de vânzare, va trebui să adunaţi resursele necesare pentru a pune la punct infrastructura doar pentru a pătrunde pe o piaţă regională. Aceasta este o mişcare de amploare, foarte riscantă. În schimb, puteţi angaja o companie de telemarketing care deja deţine resursele şi infrastructura necesare pentru a vă vinde produsul. ~Servicii oferite de firmele specializate către care se externalizează serviciile de vânzări directe^ Firmele specializate către care se externalizează serviciile de vânzări directe sunt recunoscute prin experienţa lor şi prin varietatea de servicii oferite. Acestea nu ar trebui doar să fie experte în domeniu sau în ceea ce priveşte piaţa locală, ci ar trebui să deţină şi instrumentele de conducere care pot avea un impact pozitiv asupra afacerii dumneavoastră. Dacă aveţi de ales între mai multe firme specializate către care se externalizează serviciile de vânzări directe, asiguraţi-vă că acestea oferă serviciile de care aveţi nevoie. Firmele specializate către care se externalizează serviciile de vânzări directe oferă servicii personalizate. Soluţiile personalizate sunt serviciile create special pentru a se integra în structura companiei dumneavoastră. De regulă, firma către care se face externalizarea va stabili de ce anume aveţi nevoie cel mai mult. Aceasta va ajunge să vă cunoască bine compania, modul în care funcţionează, în ce domeniu lucraţi şi care sunt departamentele care duc lipsă de serviciile oferite de aceasta. Firmele către care se externalizează serviciile de vânzări directe ar trebui să poată garanta consumatori noi, să îndeplinească obiectivele de vânzări şi să genereze clienţi noi. De asemenea, firmele către care se externalizează serviciile de vânzări pun la dispoziţie sondaje cu privire la produs, încheie tranzacţii, stabilesc întâlniri şi oferă diferite oportunităţi comerciale. Puteţi face un tur al sediului pentru a cunoaşte personalul firmei, să aflaţi cine sunt persoanele din conducere şi să le evaluaţi experienţa. În acest fel puteţi dezvolta o relaţie de prietenie cu compania care va lucra cu dumneavoastră. În acelaşi timp, dacă respectiva companie vă inspiră încredere, o puteţi lăsa să îşi facă treaba şi vă puteţi concentra asupra dezvoltării şi extinderii propriei companii. ~Valoarea vânzărilor directe în extinderea pieţei la nivel global^ Compania dumneavoastră are aspiraţii de dezvoltare la nivel global? Dacă aveţi un produs despre care credeţi că are suficient potenţial pentru piaţa globală, atunci aveţi suficientă motivaţie pentru a vă dezvolta. La urma urmei, piaţa globală este cea mai mare piaţă pe care o puteţi găsi. Vânzările directe prin telefon şi telemarketing-ul vă oferă mijloacele de dezvoltare la nivel global fără a vă modifica structura afacerii. Pentru a câştiga pe piaţa globală ar trebui să aveţi la dispoziţie infrastructura regională pentru a face prezentarea produsului. În acest moment intervin firmele specializate către care se externalizează serviciile de vânzări directe. Există mai multe modalităţi prin care vă puteţi dezvolta de la nivel naţional la nivel global. Puteţi face acest lucru din propria locaţie şi să lucraţi cu canalele şi partenerii interni, folosindu-vă de personalul propriu. În acest caz, este o tactică de afaceri foarte riscantă, foarte profitabilă, dat fiind faptul că aveţi avantajul unei prezenţe locale slabe spre inexistente. Chiar dacă sunteţi de părere că ar trebui să fie uşor să vă vindeţi produsul, vânzările directe prin telefon, cu o abordare locală, reprezintă în continuare o soluţie foarte bună. În plus, puteţi avea de suferit de pe urma concurenţei, dacă aceasta deja dispune de personalul necesar pentru a vă fura piaţa locală. Firmele de vânzări directe prin telefon care cunosc bine piaţa locală şi care pot colabora eficient cu compania dumneavoastră, reprezintă cea mai bună opţiune pentru a pătrunde pe diferite pieţe locale. Acestea dispun de resursele necesare pentru a lucra în favoarea dumneavoastră şi pentru regiunea în care se află, într-un mod eficient din punct de vedere al costurilor. În cele din urmă, este posibil să fie mai bine să vă înfiinţaţi în străinătate propriul departament de vânzări şi telemarketing. Până atunci, pentru a câştiga clienţi, puteţi colabora cu o firmă locală de vânzări directe prin telefon. ~Servicii de telemarketing^ Telemarketing-ul reprezintă o practică de vânzări folosită pentru a vinde şi promova bunuri şi servicii prin intermediul telefonului. Pune la dispoziţie o linie directă între produs şi consumator, precum şi o notă personală în promovarea unui produs sau a unui serviciu. Cele două tipuri de telemarketing sunt telemarketing prin apeluri iniţiate de client (inbound telemarketing) şi telemarketing prin apeluri iniţiate către client (outbound telemarketing). Telemarketing-ul inbound se ocupă de apelurile de la consumator către producător, în principal pentru oferirea de informaţii despre produs sau oferirea de asistenţă. Telemarketing-ul outbound este procesul de vânzare prin telefon către consumatori potenţiali sau existenţi. Telemarketing-ul inbound include oferirea de clarificări cu privire la produs, servicii clienţi şi asistenţă. În schimb, telemarketing-ul outbound include efectuarea de apeluri telefonice în vederea vânzării, generarea de clienţi potenţiali şi stabilirea de întâlniri. Telemarketing-ul şi vânzările directe prin telefon prezintă avantaje fundamentale în faţa altor forme de marketing. În primul rând, abordarea de telemarketing necesită o comunicare directă între companie şi consumator. În acest fel, consumatorul vă va acorda atenţia sa, din moment ce dumneavoastră aţi iniţiat discuţia. Consumatorii care sunt puşi în faţa unui agent de telemarketing sunt aşezaţi în lumina reflectorului şi li se cere să dea un răspuns direct. Prin urmare, li se induce nevoia luării unei decizii rapide. Acest fapt conduce instant la o vânzare, dacă se procedează corect. Telemarketing-ul este de asemenea o metodă eficientă de a prezenta un bun sau un serviciu, mai ales dacă produsul necesită explicaţii pentru a putea fi apreciat de către consumator. ~Valoarea telemarketing-ului şi a vânzărilor directe^ Telemarketing-ul a fost declarat mijlocul cel mai eficient de încurajare a acţiunii din partea consumatorilor. Totuşi, avantajele sale evidente sunt puse în umbră de avantajele practice referitoare la operaţiunile afacerii dumneavoastră. În primul rând, telemarketing-ul poate fi o operaţiune full-time derulată 24 de ore din 24, 7 zile din 7, 365 de zile pe an. Din moment ce poate opera non-stop, potenţialul de dezvoltare este mult mai mare. Pentru consumatori, un agent de telemarketing reprezintă legătura cu compania dumneavoastră. Graţie acestei facilităţi, consumatorii pot adresa întrebări de natură tehnică, pot oferi feedback, îşi pot face cunoscute îngrijorările şi pot construi o relaţie funcţională cu dumneavoastră. Telemarketing-ul se aplică unei game largi de domenii ale industriei, dacă nu chiar tuturor operaţiunilor actuale. Comparativ cu alte tactici de marketing, telemarketing-ul este foarte robust şi flexibil. Prin reorientarea personalului, puteţi schimba tonul companiei, introduce produse sau servicii noi sau puteţi anunţa evenimente şi promoţii. În cazul în care o strategie de telemarketing se dovedeşte ineficientă, aceasta poate fi ajustată în decurs de o zi. Acest lucru nu poate fi făcut în cazul altor mijloace media, precum spoturile TV, anunţurile din ziare şi spoturile radio. Dar, cel mai mare avantaj al vânzărilor directe prin telefon şi al telemarketing-ului este reprezentat de costul redus. Cu ajutorul firmelor specializate către care se externalizează serviciile de vânzări directe, firmele mici pot angaja personal format din agenţi de telemarking care să vină în completarea operaţiunilor lor. ~Externalizarea telemarketing-ului B2B^ În mediul de afaceri actual, vânzările directe prin telefon se pretează foarte bine ca şi serviciu externalizat. Date fiind diferitele tehnologii de comunicare care apar, companiile de telemarketing sunt foarte eficiente şi puţin costisitoare. În acelaşi timp, piaţa agenţilor de telemarketing este configurată în aşa fel încât să fie uşor să găsiţi şi să instruiţi personal suplimentar. Cele mai bune servicii de telemarketing oferă locaţii la cheie şi soluţii personalizate. Acest aranjament vă asigură că nu va trebui să consumaţi resurse pentru a integra o companie de telemarketing. Cei mai buni parteneri de telemarketing au propriul personal intern, suportă cheltuielile de recrutare, instruire şi întreţinere şi gestionează problemele administrative cu care compania dumneavoastră nu vrea să aibă de-a face. Cele mai bune companii de telemarketing pot lucra în orice nişă a pieţei din orice industrie, de la finanţe, vânzări, telecomunicaţii, imobiliare, ipoteci, bunuri de larg consum şi multe altele. Fundamentul şi experienţa acestora le permit să se plieze pe o mare varietate de pieţe. Puteţi contracta servicii de telemarketing şi pentru dezvoltarea în anumite ţări sau regiuni. Telemarketing-ul de tipul business-to-business (industrial) este esenţial pentru a vă creşte numărul de clienţi. Poate genera clienţi potenţiali şi păstra clienţii existenţi. Cei mai mulţi agenţi de telemarketing colaborează cu consultanţi de marketing, care se ocupă de o anumită companie care este client. În acest fel, pot sugera strategii de marketing alternative pentru ca dumneavoastră să aveţi rezultate pozitive. ~Vânzări directe prin telefon cu colaboratori independenţi^ Chiar şi vânzările directe prin telefon şi-au adaptat structura pentru a putea fi practicate de către colaboratori independenţi. Există diferite organizaţii care colaborează cu specialişti în telemarketing independenţi, pentru a creşte volumul vânzărilor. În cazul companiilor, acest aspect prezintă multe avantaje. În primul rând, acestea nu trebuie să pună la punct sau să construiască un birou care să găzduiască agenţii de telemarketing. În al doilea rând, nu au alte obligaţii pe care le-ar fi avut dacă ar fi angajat agenţi de telemarketing interni, cum ar fi diferite bonusuri sau asigurare de sănătate. În al treilea rând, compania poate rămâne mică, mai flexibilă şi mai robustă. Adesea este posibilă angajarea de agenţi de telemarketing independenţi, în funcţie de natura activităţii. De exemplu, serviciile prestate de agenţii de vânzări sau marketing din turism pot fi oferite agenţi de vânzări independenţi, dată fiind marea varietate de produse. Companiile mici angajează şi ele agenţi de telemarketing independenţi pentru a creşte volumul vânzărilor, cu toate că pot fi consideraţi reprezentanţi de vânzări la distanţă. Lucrul de acasă ca şi agent de telemarketing vă oferă timp, flexibilitate şi potenţial de câştig, ca şi în cazul altor persoane care lucrează pe cont propriu. Aveţi nevoie doar de o bună conexiune prin telefon, internet şi un program specializat. Agenţii de telemarketing independenţi câştigă din comision şi pot fi instruiţi de către compania care i-a angajat. Agenţii de telemarketing se pot folosi de pregătirea primită pentru a-şi dezvolta o bază de clienţi şi a deţine un serviciu cu normă întreagă, din care să se poată susţine financiar.

Servicii oferite de firmele specializate către care se externalizează serviciile de vânzări directe

~Ce înseamnă vânzări directe prin telefon?^ Vânzările directe prin telefon reprezintă unul dintre serviciile acoperite de telemarketing-ul outbound, executat de obicei de către companii specializate în vânzări directe către care se externalizează serviciul. Funcţia constă în generarea şi conversia clienţilor potenţiali pentru a finaliza o tranzacţie în contul companiei dumneavoastră. Vânzările directe prin telefon pot presupune o serie de telefoane efectuate către un consumator vizat până la finalizarea tranzacţiei. Vânzările directe prin telefon reprezintă doar una dintre multele funcţii ale telemarketing-ului, care cuprind generarea de clienţi potenţiali, stabilirea de întâlniri, administrarea bazelor de date, facturare şi încasare, consultanţă, cercetare şi sondaje. Atunci când sunt externalizate, vânzările directe prin telefon reprezintă o soluţie eficientă din punct de vedere al costurilor, prin care puteţi atinge obiectivele de vânzări, păstrându-vă în acelaşi timp structura internă a afacerii. Dat fiind faptul că tehnologia reduce costurile de telemarketing, această strategie de marketing va fi din ce în ce mai viabilă pe termen lung. ~Avantajele externalizării către o firmă specializată în vânzări directe^ Firmele specializate în vânzări directe devin din ce în ce mai importante pe piaţă. Acest fapt este un semn al pătrunderii tot mai profunde a unei forţe de muncă globale şi convergenţa diferitelor culturi în vederea atingerii unui obiectiv de afaceri. Avantajele externalizării către o firmă profesionistă de vânzări directe sunt legate direct de beneficiile externalizării în sine. Externalizarea către o firmă de vânzări directe are rolul de parcurge distanţa dintre produsul dumneavoastră şi consumator. Date fiind tacticile de marketing indirect existente în prezent, unele eficiente, altele prea puţin folosite, vânzările directe şi marketing-ul direct reprezintă un domeniu neexplorat pe care doar o companie specializată îl poate domina. Firmele cu adevărat profesioniste către care se externalizează serviciile de vânzări directe ar trebui să crească veniturile din vânzări ale companiei angajatoare. Acesta este evident un rezultat pozitiv. Companiile către care se face externalizarea ar trebui să poată atrage consumatori noi, să crească vânzările de produse şi să îmbunătăţească nivelul de memorare al clienţilor. În al doilea rând, o firmă către care se externalizează serviciile de vânzări directe ar trebui să fie eficientă din punct de vedere al costurilor. Serviciile de externalizare la cheie fac totul în locul dumneavoastră, inclusiv administrează sarcinile administrative, recrutarea, instruirea şi supervizează activitatea reprezentanţilor de vânzări. Companiile către care se externalizează serviciile de vânzări directe deţin şi o bună cunoaştere a zonei. Pentru o companie mică, este posibil ca un departament intern de vânzări directe să fie eficient. Dar, dacă intenţionaţi să vă dezvoltaţi la nivel global, înainte ca produsul dumneavoastră să îşi piardă potenţialul de vânzare, va trebui să adunaţi resursele necesare pentru a pune la punct infrastructura doar pentru a pătrunde pe o piaţă regională. Aceasta este o mişcare de amploare, foarte riscantă. În schimb, puteţi angaja o companie de telemarketing care deja deţine resursele şi infrastructura necesare pentru a vă vinde produsul. ~Servicii oferite de firmele specializate către care se externalizează serviciile de vânzări directe^ Firmele specializate către care se externalizează serviciile de vânzări directe sunt recunoscute prin experienţa lor şi prin varietatea de servicii oferite. Acestea nu ar trebui doar să fie experte în domeniu sau în ceea ce priveşte piaţa locală, ci ar trebui să deţină şi instrumentele de conducere care pot avea un impact pozitiv asupra afacerii dumneavoastră. Dacă aveţi de ales între mai multe firme specializate către care se externalizează serviciile de vânzări directe, asiguraţi-vă că acestea oferă serviciile de care aveţi nevoie. Firmele specializate către care se externalizează serviciile de vânzări directe oferă servicii personalizate. Soluţiile personalizate sunt serviciile create special pentru a se integra în structura companiei dumneavoastră. De regulă, firma către care se face externalizarea va stabili de ce anume aveţi nevoie cel mai mult. Aceasta va ajunge să vă cunoască bine compania, modul în care funcţionează, în ce domeniu lucraţi şi care sunt departamentele care duc lipsă de serviciile oferite de aceasta. Firmele către care se externalizează serviciile de vânzări directe ar trebui să poată garanta consumatori noi, să îndeplinească obiectivele de vânzări şi să genereze clienţi noi. De asemenea, firmele către care se externalizează serviciile de vânzări pun la dispoziţie sondaje cu privire la produs, încheie tranzacţii, stabilesc întâlniri şi oferă diferite oportunităţi comerciale. Puteţi face un tur al sediului pentru a cunoaşte personalul firmei, să aflaţi cine sunt persoanele din conducere şi să le evaluaţi experienţa. În acest fel puteţi dezvolta o relaţie de prietenie cu compania care va lucra cu dumneavoastră. În acelaşi timp, dacă respectiva companie vă inspiră încredere, o puteţi lăsa să îşi facă treaba şi vă puteţi concentra asupra dezvoltării şi extinderii propriei companii. ~Valoarea vânzărilor directe în extinderea pieţei la nivel global^ Compania dumneavoastră are aspiraţii de dezvoltare la nivel global? Dacă aveţi un produs despre care credeţi că are suficient potenţial pentru piaţa globală, atunci aveţi suficientă motivaţie pentru a vă dezvolta. La urma urmei, piaţa globală este cea mai mare piaţă pe care o puteţi găsi. Vânzările directe prin telefon şi telemarketing-ul vă oferă mijloacele de dezvoltare la nivel global fără a vă modifica structura afacerii. Pentru a câştiga pe piaţa globală ar trebui să aveţi la dispoziţie infrastructura regională pentru a face prezentarea produsului. În acest moment intervin firmele specializate către care se externalizează serviciile de vânzări directe. Există mai multe modalităţi prin care vă puteţi dezvolta de la nivel naţional la nivel global. Puteţi face acest lucru din propria locaţie şi să lucraţi cu canalele şi partenerii interni, folosindu-vă de personalul propriu. În acest caz, este o tactică de afaceri foarte riscantă, foarte profitabilă, dat fiind faptul că aveţi avantajul unei prezenţe locale slabe spre inexistente. Chiar dacă sunteţi de părere că ar trebui să fie uşor să vă vindeţi produsul, vânzările directe prin telefon, cu o abordare locală, reprezintă în continuare o soluţie foarte bună. În plus, puteţi avea de suferit de pe urma concurenţei, dacă aceasta deja dispune de personalul necesar pentru a vă fura piaţa locală. Firmele de vânzări directe prin telefon care cunosc bine piaţa locală şi care pot colabora eficient cu compania dumneavoastră, reprezintă cea mai bună opţiune pentru a pătrunde pe diferite pieţe locale. Acestea dispun de resursele necesare pentru a lucra în favoarea dumneavoastră şi pentru regiunea în care se află, într-un mod eficient din punct de vedere al costurilor. În cele din urmă, este posibil să fie mai bine să vă înfiinţaţi în străinătate propriul departament de vânzări şi telemarketing. Până atunci, pentru a câştiga clienţi, puteţi colabora cu o firmă locală de vânzări directe prin telefon. ~Servicii de telemarketing^ Telemarketing-ul reprezintă o practică de vânzări folosită pentru a vinde şi promova bunuri şi servicii prin intermediul telefonului. Pune la dispoziţie o linie directă între produs şi consumator, precum şi o notă personală în promovarea unui produs sau a unui serviciu. Cele două tipuri de telemarketing sunt telemarketing prin apeluri iniţiate de client (inbound telemarketing) şi telemarketing prin apeluri iniţiate către client (outbound telemarketing). Telemarketing-ul inbound se ocupă de apelurile de la consumator către producător, în principal pentru oferirea de informaţii despre produs sau oferirea de asistenţă. Telemarketing-ul outbound este procesul de vânzare prin telefon către consumatori potenţiali sau existenţi. Telemarketing-ul inbound include oferirea de clarificări cu privire la produs, servicii clienţi şi asistenţă. În schimb, telemarketing-ul outbound include efectuarea de apeluri telefonice în vederea vânzării, generarea de clienţi potenţiali şi stabilirea de întâlniri. Telemarketing-ul şi vânzările directe prin telefon prezintă avantaje fundamentale în faţa altor forme de marketing. În primul rând, abordarea de telemarketing necesită o comunicare directă între companie şi consumator. În acest fel, consumatorul vă va acorda atenţia sa, din moment ce dumneavoastră aţi iniţiat discuţia. Consumatorii care sunt puşi în faţa unui agent de telemarketing sunt aşezaţi în lumina reflectorului şi li se cere să dea un răspuns direct. Prin urmare, li se induce nevoia luării unei decizii rapide. Acest fapt conduce instant la o vânzare, dacă se procedează corect. Telemarketing-ul este de asemenea o metodă eficientă de a prezenta un bun sau un serviciu, mai ales dacă produsul necesită explicaţii pentru a putea fi apreciat de către consumator. ~Valoarea telemarketing-ului şi a vânzărilor directe^ Telemarketing-ul a fost declarat mijlocul cel mai eficient de încurajare a acţiunii din partea consumatorilor. Totuşi, avantajele sale evidente sunt puse în umbră de avantajele practice referitoare la operaţiunile afacerii dumneavoastră. În primul rând, telemarketing-ul poate fi o operaţiune full-time derulată 24 de ore din 24, 7 zile din 7, 365 de zile pe an. Din moment ce poate opera non-stop, potenţialul de dezvoltare este mult mai mare. Pentru consumatori, un agent de telemarketing reprezintă legătura cu compania dumneavoastră. Graţie acestei facilităţi, consumatorii pot adresa întrebări de natură tehnică, pot oferi feedback, îşi pot face cunoscute îngrijorările şi pot construi o relaţie funcţională cu dumneavoastră. Telemarketing-ul se aplică unei game largi de domenii ale industriei, dacă nu chiar tuturor operaţiunilor actuale. Comparativ cu alte tactici de marketing, telemarketing-ul este foarte robust şi flexibil. Prin reorientarea personalului, puteţi schimba tonul companiei, introduce produse sau servicii noi sau puteţi anunţa evenimente şi promoţii. În cazul în care o strategie de telemarketing se dovedeşte ineficientă, aceasta poate fi ajustată în decurs de o zi. Acest lucru nu poate fi făcut în cazul altor mijloace media, precum spoturile TV, anunţurile din ziare şi spoturile radio. Dar, cel mai mare avantaj al vânzărilor directe prin telefon şi al telemarketing-ului este reprezentat de costul redus. Cu ajutorul firmelor specializate către care se externalizează serviciile de vânzări directe, firmele mici pot angaja personal format din agenţi de telemarking care să vină în completarea operaţiunilor lor. ~Externalizarea telemarketing-ului B2B^ În mediul de afaceri actual, vânzările directe prin telefon se pretează foarte bine ca şi serviciu externalizat. Date fiind diferitele tehnologii de comunicare care apar, companiile de telemarketing sunt foarte eficiente şi puţin costisitoare. În acelaşi timp, piaţa agenţilor de telemarketing este configurată în aşa fel încât să fie uşor să găsiţi şi să instruiţi personal suplimentar. Cele mai bune servicii de telemarketing oferă locaţii la cheie şi soluţii personalizate. Acest aranjament vă asigură că nu va trebui să consumaţi resurse pentru a integra o companie de telemarketing. Cei mai buni parteneri de telemarketing au propriul personal intern, suportă cheltuielile de recrutare, instruire şi întreţinere şi gestionează problemele administrative cu care compania dumneavoastră nu vrea să aibă de-a face. Cele mai bune companii de telemarketing pot lucra în orice nişă a pieţei din orice industrie, de la finanţe, vânzări, telecomunicaţii, imobiliare, ipoteci, bunuri de larg consum şi multe altele. Fundamentul şi experienţa acestora le permit să se plieze pe o mare varietate de pieţe. Puteţi contracta servicii de telemarketing şi pentru dezvoltarea în anumite ţări sau regiuni. Telemarketing-ul de tipul business-to-business (industrial) este esenţial pentru a vă creşte numărul de clienţi. Poate genera clienţi potenţiali şi păstra clienţii existenţi. Cei mai mulţi agenţi de telemarketing colaborează cu consultanţi de marketing, care se ocupă de o anumită companie care este client. În acest fel, pot sugera strategii de marketing alternative pentru ca dumneavoastră să aveţi rezultate pozitive. ~Vânzări directe prin telefon cu colaboratori independenţi^ Chiar şi vânzările directe prin telefon şi-au adaptat structura pentru a putea fi practicate de către colaboratori independenţi. Există diferite organizaţii care colaborează cu specialişti în telemarketing independenţi, pentru a creşte volumul vânzărilor. În cazul companiilor, acest aspect prezintă multe avantaje. În primul rând, acestea nu trebuie să pună la punct sau să construiască un birou care să găzduiască agenţii de telemarketing. În al doilea rând, nu au alte obligaţii pe care le-ar fi avut dacă ar fi angajat agenţi de telemarketing interni, cum ar fi diferite bonusuri sau asigurare de sănătate. În al treilea rând, compania poate rămâne mică, mai flexibilă şi mai robustă. Adesea este posibilă angajarea de agenţi de telemarketing independenţi, în funcţie de natura activităţii. De exemplu, serviciile prestate de agenţii de vânzări sau marketing din turism pot fi oferite agenţi de vânzări independenţi, dată fiind marea varietate de produse. Companiile mici angajează şi ele agenţi de telemarketing independenţi pentru a creşte volumul vânzărilor, cu toate că pot fi consideraţi reprezentanţi de vânzări la distanţă. Lucrul de acasă ca şi agent de telemarketing vă oferă timp, flexibilitate şi potenţial de câştig, ca şi în cazul altor persoane care lucrează pe cont propriu. Aveţi nevoie doar de o bună conexiune prin telefon, internet şi un program specializat. Agenţii de telemarketing independenţi câştigă din comision şi pot fi instruiţi de către compania care i-a angajat. Agenţii de telemarketing se pot folosi de pregătirea primită pentru a-şi dezvolta o bază de clienţi şi a deţine un serviciu cu normă întreagă, din care să se poată susţine financiar.